2009-05-11, 00:31
Medlem
SPA-helgen är slut. Nu väntar vi på vad som ska hända kommande vecka.
Blir det en tung vecka bestående av att äta sallad och fika mellan nagelfix och någon som tvättar håret eller ska solen skina så det blir en rejäl shoppingrunda... något som saknats senaste tre dagarna?
2009-05-11, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av catami
SPA-helgen är slut. Nu väntar vi på vad som ska hända kommande vecka.
Blir det en tung vecka bestående av att äta sallad och fika mellan nagelfix och någon som tvättar håret eller ska solen skina så det blir en rejäl shoppingrunda... något som saknats senaste tre dagarna?

Nej,nej, den nya Linda äter leverpastej, korv, pasta med gräddig sås och stekt potatis.
Hon dricker ju inte kaffe längre så fika är väl heller inte aktuellt?

Jag tippar på mycket bänksittning och soffsittning den kommande veckan!
2009-05-11, 09:15
Medlem
rogerks avatar
ska hon inte börja med nåt nytt för att få in stålar? Vad kan det tänkas att bli?
2009-05-11, 10:03
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
ska hon inte börja med nåt nytt för att få in stålar? Vad kan det tänkas att bli?
Vadå börja på något nytt? Hon knullar ju Peter för att bli försörjd.
2009-05-11, 10:20
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
I dag måste jag.
Linda Rosing, 2009-05-11 09:23

Har just ätit frukost och ska snart hoppa in i duschen. I dag ska jag få saker gjort som jag skulle ha gjort för länge sen. Och det är så ärenden som är såååå tråkiga. Men jag MÅSTE!

Näe det känns inte rätt att hon, som är så megakänd och numera sambo med en popstjärna, ska behöva ägna en del av sin vakna tid till ärenden, när hon istället kan pussa Snutt och äta sparris med Hålandiessås.

Life is a bitch.
2009-05-11, 11:14
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Näe det känns inte rätt att hon, som är så megakänd och numera sambo med en popstjärna, ska behöva ägna en del av sin vakna tid till ärenden, när hon istället kan pussa Snutt och äta sparris med Hålandiessås.

Life is a bitch.

Varför programmerar hon inte in en snabbtangent med meningen "Kära dagbåk"? Då skulle hon ha en bra inledning och spara en massa dyrbar tid varje dag. Faktum är att hon inte skulle behöva skriva något mer alls.
2009-05-11, 12:58
Medlem
m68s avatar
Ett inlägg om dagen som inte handlar om någonting.
Kan inte femman skrota hennes blogg snart, så kanske hon försvinner i pereforin.

Vad härligt det måste kännas att vara ett substitut för lille snutt. Härlig mamma hon är.

Igår när vi kom hem från Hasseludden var det bara för min älskling att packa väskan. Peter åkte och spelade i en anna stad inte så långt härifrån. Det är alltid lika tråkigt när han åker iväg på sina spelningar,men så är det. Men i stället kom min dotter hit och sov över så vi hade en mysig tv kväll framför tv med godis och tjejsnack. Eftersom Peter var bara 12 mil ifrån och spelade så satte han sig i bilen och åkte hem efter gigget. Gissa om jag blev glad. Så jag vaknade i natt av att Peter kom ner krypande under mitt täcke och började pussa och krama mig hårt. Åååå vad jag älskar att bli väckt på det sättet. Så i morse gick jag och Melissa och handlade nybakade frallor och gjorde en mysig söndags frukost till oss allihopa. Och Peter behövde bara ligga i soffan tills allt var klart. Han gör så mycket för mig så han är värd att skämmas bort.
2009-05-11, 13:06
Medlem
William Hainess avatar
Stackars Linda som fortfarande måste på ärenden på dyrbar tid som kunde tillägnats att pussa på sin snutt! Hur klarar hon sig? Hoppas hon hinner hem i tid för att pussa på snutten!!!!!!!
2009-05-11, 14:41
Medlem
Ringblommas avatar
Filmtajm?

Citat:
Ursprungligen postat av lillamopsen
Nej,nej, den nya Linda äter leverpastej, korv, pasta med gräddig sås och stekt potatis.
Hon dricker ju inte kaffe längre så fika är väl heller inte aktuellt?

Jag tippar på mycket bänksittning och soffsittning den kommande veckan!

Definitivt bänk- och soffsittning. Att hon hyr/ser på film är väl inte heller någon högoddsare. Filmtittning skulle jag tippa på att det blir.

ÅÅÅÅÅÅÅ detta fantastiskt spännande och varierade kändisliv hon lever!!! Det är minsann något för alla desperata tonårsbrudar på landsorten att sukta efter....
2009-05-11, 15:13
Bannlyst
Jag tycker det är smått fasinerande att så många tycker att hennes blogg är intressant VARJE DAG!!
hon har ca 50 000st besökare varje vecka?
det jag läser här inne om hennes blogg har inte gjort att jag har velat besöka den och jag fattar inte hur någon kan tycka att den är intressant någonstans.
2009-05-11, 16:24
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
hon har ca 50 000st besökare varje vecka?
Jag kanske inte är läskunnig men om jag förstått Bloggtoppen rätt så handlar det snarare om 5 000/vecka....och på väg ner.

Jag tänkte våga mig på en kvalificerad gissning. Kanal 5 behåller henne för att hon avslöjat att hon är gravid ...och de väntar in "besöksstormen på bloggen" när hon avslöjar det....eller.....
2009-05-11, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DearLeader
Låt oss hoppas att han gör det. Och han får gärna ge ankan en liten knack i fontanellen med en slaktmask innan. Vore nog det bästa som kunnde hända det där paret.

Ja det är ju en möjlighet...En annan vore ju att Peter till slut kopplar på hjärnan och lämnar detta spektakel åt sitt öde. Det är ju bara en tidsfråga dessutom, att döma av bilderna....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in