2008-08-18, 06:17
  #4573
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Hon ser ju ut som Night of the living dead......
2008-08-18, 09:22
  #4574
Medlem
HotChocolates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Dagens Farmor #1:

"Min dotter börjar 8:an idag!
Published: 29 minuter sedan

Nu ska jag snart lämna min dotter i sin nya skola.
Hon ska böra 8:an idag. Ny skola och nya vänner!
Spännande!"


Idag var Farmor trött tror jag när det inte blev mer än så här. Inget heller om motionerandet som ska starta upp idag. Tråkigt, tråkigt!
.

Lugn, bara lugn! När kottarna är avstjälpta blir det Påver-våk och på det en mättande sallad. Lägg märke till hur Farmor vidgar sina vyer på salladsfronten. Cesarsallad, jojomännsan. När detta är avklarat drar hon till gymet. Tror hon kommer med en rafflande story om ett par timmar, med tillhörande bilder såklar. Håll ut Missis!

Vad hände med den beröme PT som numera kunde kalla sig Linda Rosings PT(SKRATT) förresten?
2008-08-18, 09:25
  #4575
Medlem
HotChocolates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fru Fossil
Ny avatar, någon? http://bp3.blogger.com/_69N6FsEYWVo/SINzdi_gAJI/AAAAAAAAAEA/2OmFpRG9mGU/s400/linda.jpg

Glamourmodell någon?
Playboy någon?
Städerska från Västerås någon?
2008-08-18, 09:38
  #4576
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HotChocolate
Lugn, bara lugn! När kottarna är avstjälpta blir det Påver-våk och på det en mättande sallad. Lägg märke till hur Farmor vidgar sina vyer på salladsfronten. Cesarsallad, jojomännsan. När detta är avklarat drar hon till gymet. Tror hon kommer med en rafflande story om ett par timmar, med tillhörande bilder såklar. Håll ut Missis!

Vad hände med den beröme PT som numera kunde kalla sig Linda Rosings PT(SKRATT) förresten?

Det verkar som om den seriösa satsningen är på allvar och kommer vara längre än den kvart som är brukligt. Tyst(are) om ungarna i bloggen, inget faghag-snack, utbildning i bagaget, en PT för att komma i form, Nisse som sköter varumärket och våga vara lite wild and crazy - cesar-sallad istället för den med räkor! Wow, vilken anka, jag är impad!

Jag väntar spänt på rafflande historier och hoppas du har rätt och jag hoppas att hon berättar om sin PT och hur det går, om han är duktig och om det alls blev nåt. När Farmor tystnar så är det fuffens på gång - gammalt Ankeborgordspråk!
.
2008-08-18, 10:06
  #4577
Medlem
HotChocolates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Det verkar som om den seriösa satsningen är på allvar och kommer vara längre än den kvart som är brukligt. Tyst(are) om ungarna i bloggen, inget faghag-snack, utbildning i bagaget, en PT för att komma i form, Nisse som sköter varumärket och våga vara lite wild and crazy - cesar-sallad istället för den med räkor! Wow, vilken anka, jag är impad!

Jag väntar spänt på rafflande historier och hoppas du har rätt och jag hoppas att hon berättar om sin PT och hur det går, om han är duktig och om det alls blev nåt. När Farmor tystnar så är det fuffens på gång - gammalt Ankeborgordspråk!
.

Detta är början på den nya, mogna och seriösa Ankan! Det enda hon tycks lyckas bibehålla intresset för är det som hör till utseendet, dvs träning, botox, blondering, naglar....etc...etc... Där är Farmors uthållighet av sällan skådat slag skulle jag vilja drista mig till att säga.

När Farmor tystnar... då anar man oråd. Så sant, så sant.
2008-08-18, 10:15
  #4578
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HotChocolate
Detta är början på den nya, mogna och seriösa Ankan! Det enda hon tycks lyckas bibehålla intresset för är det som hör till utseendet, dvs träning, botox, blondering, naglar....etc...etc... Där är Farmors uthållighet av sällan skådat slag skulle jag vilja drista mig till att säga.

När Farmor tystnar... då anar man oråd. Så sant, så sant.

Vad månde bliva av detta?!

Jag funderar på uthålligheten hon visar ang utseendet. Jag är pedant men jag har helt klart ett par områden där jag är enormt slarvig och jag brukar skämta om att jag behöver dessa slarvområden för att orka med att vara pedant på annat. Kanske Farmor är likadan? Skillnaden är att hennes slarvområden berör barn och annat viktigt medans mina rör saker som aldrig drabbar någon annan än mig själv.

Japp, genomskinligare människa får man leta efter.
.
2008-08-18, 10:18
  #4579
Medlem
HotChocolates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Vad månde bliva av detta?!

Jag funderar på uthålligheten hon visar ang utseendet. Jag är pedant men jag har helt klart ett par områden där jag är enormt slarvig och jag brukar skämta om att jag behöver dessa slarvområden för att orka med att vara pedant på annat. Kanske Farmor är likadan? Skillnaden är att hennes slarvområden berör barn och annat viktigt medans mina rör saker som aldrig drabbar någon annan än mig själv.

Japp, genomskinligare människa får man leta efter.
.

Vad du egentligen menar är att Farmor är som oss andra, fast tvärtom!
2008-08-18, 10:23
  #4580
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HotChocolate
Vad du egentligen menar är att Farmor är som oss andra, fast tvärtom!



Typ!
.
2008-08-18, 18:25
  #4581
Medlem
Åh, Linda.
Hon som är så pigg på att lägga upp bilder på sig själv. Hela hennes liv verkar så fjärran från tiden i BB-huset. Visst, hon ville gärna stå i centrum då också men hon var på något sätt liiiite mer äkta då.

Tänk om man hade varit så förutseende att man spelat in programmen. Varit guld värda idag.

Man har kunna skrivit en storsäljare bara med Linda Rosingcitat.

Kommer ihåg en episod, dom hade delat upp deltagarna i en fattig och en rik sida.
Deltagarna fick ett erbjudande om att i 1 tim byta sida med varandra. Linda bodde då i den fattiga sidan. Dass, inget varmvatten, nästan ingen mat. Mycket spartanskt.

Det andra gänget som bodde på den rika sidan erbjöd generöst att dom kunde byta i 1 tim.
Dom bytte sida och dom allra flesta som kom från den fattiga sidan kastade sig in i köket för att få i sig mat och dryck. Som dom längtat efter lite lyx i den trista vardagen.
Men vad gjorde då Linda när dom andra mumsade i sig god mat? Jo, hon rusade som en tok in i duschen och började raka sig mellan benen som en galning. Fort,fort. Det var alltså det viktigaste för Kvackan.

Sen är det en annan historia att när dom sen skulle byta tillbaka efter1 timme så fick dom ett erbjudande om att stanna kvar på rika sidan. Vilket dom gjorde. Taskmörtar.

Finns 2 fina minnen till som jag har.
Det ena är när en berusad Linda tuggar kräftskallar efter ev rester. Hela ansiktet är glansigt och fett av kräftsmör och gud vet vad.
Den andra roliga händelsen jag minns är när alla ska väga sig för att se om dom gått upp eller ner i vikt. Linda ställer sig på vågen, kliver raskt av den stampar till på den och kliver upp på den en gång till. 13 kilo upp.
2008-08-18, 19:51
  #4582
Medlem
-jOE!s avatar
Diskutera gärna Linda, men sluta med att posta varenda inlägg från hennes blogg här. Vill man läsa hennes blogg bör man besöka hennes sida istället! /mod
2008-08-18, 20:03
  #4583
Medlem
HotChocolates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinson
Åh, Linda.
Hon som är så pigg på att lägga upp bilder på sig själv. Hela hennes liv verkar så fjärran från tiden i BB-huset. Visst, hon ville gärna stå i centrum då också men hon var på något sätt liiiite mer äkta då.

Tänk om man hade varit så förutseende att man spelat in programmen. Varit guld värda idag.

Man har kunna skrivit en storsäljare bara med Linda Rosingcitat.

Kommer ihåg en episod, dom hade delat upp deltagarna i en fattig och en rik sida.
Deltagarna fick ett erbjudande om att i 1 tim byta sida med varandra. Linda bodde då i den fattiga sidan. Dass, inget varmvatten, nästan ingen mat. Mycket spartanskt.

Det andra gänget som bodde på den rika sidan erbjöd generöst att dom kunde byta i 1 tim.
Dom bytte sida och dom allra flesta som kom från den fattiga sidan kastade sig in i köket för att få i sig mat och dryck. Som dom längtat efter lite lyx i den trista vardagen.
Men vad gjorde då Linda när dom andra mumsade i sig god mat? Jo, hon rusade som en tok in i duschen och började raka sig mellan benen som en galning. Fort,fort. Det var alltså det viktigaste för Kvackan.

Sen är det en annan historia att när dom sen skulle byta tillbaka efter1 timme så fick dom ett erbjudande om att stanna kvar på rika sidan. Vilket dom gjorde. Taskmörtar.

Finns 2 fina minnen till som jag har.
Det ena är när en berusad Linda tuggar kräftskallar efter ev rester. Hela ansiktet är glansigt och fett av kräftsmör och gud vet vad.
Den andra roliga händelsen jag minns är när alla ska väga sig för att se om dom gått upp eller ner i vikt. Linda ställer sig på vågen, kliver raskt av den stampar till på den och kliver upp på den en gång till. 13 kilo upp.

Haha, ja vilka minnen som plötsligt dyker upp... En stor fet citatbok skulle ju lätt kunna fyllas uteslutande med saker Linda yttrat. He he. Kan man inte utlysa en tävling? Inofficiell tyvärr, då Farmor-citat ännu inte blivit en OS-gren. Men jag är övertygad om att den tiden komma skall. Jag skulle till och med kunna sträcka mig till att ta med även citat från hennes tid som politiker, samt från den senaste radiosuccén. Hoppas nu bara inte att Farmor läser här och snor denna idé. Något liknande skrev hon ju i sitt inlägg "Till alla kanal chefer". Hon hade förslag, men kunde inte skriva dem på bloggen då någon kunde sno dem. Häpp!
2008-08-18, 20:05
  #4584
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -jOE!
Diskutera gärna Linda, men sluta med att posta varenda inlägg från hennes blogg här. Vill man läsa hennes blogg bör man besöka hennes sida istället! /mod
Det är för att inte gynna hennes statestik som hennes blogg läggs upp här

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in