2007-12-08, 23:12
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Bionda är den vackraste varelsen som finns: http://www.spray.se/contentd/livsstil/vimmel/2831/18.jpg
Hon ser fanimig ut som en parodi av en transa och med tanke på att en transa är typ en parodi på kvinnlighet så...
2007-12-13, 12:26
Medlem
Tooheyss avatar
Finns det en chans att hon har blivit bortglömd,det var längesedan man hörde något.Porrfilm på gång kanske,en riktigt tysk hårdporr
2007-12-13, 13:19
Medlem
Miljonären.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tooheys
Finns det en chans att hon har blivit bortglömd,det var längesedan man hörde något.Porrfilm på gång kanske,en riktigt tysk hårdporr

Kanske tidningarna har tröttnat på hon? fast det var ju likadant förra året också, då var det ju tyst om hon i några månader, sen runt jul så gjorde hon slut med Fadde, vart tillsammans Med Fadde, vart sångerska.....Så det är väll möjligt hon förbereder sin stora comeback kanske...
2007-12-13, 16:06
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miljonären.
Kanske tidningarna har tröttnat på hon? fast det var ju likadant förra året också, då var det ju tyst om hon i några månader, sen runt jul så gjorde hon slut med Fadde, vart tillsammans Med Fadde, vart sångerska.....Så det är väll möjligt hon förbereder sin stora comeback kanske...

Undrar vad det blir den här gången då som hon ska satsa seriöst på? Visar sig, för DET tvivlar jag inte på att det kommer att göra.
.
2007-12-13, 18:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Undrar vad det blir den här gången då som hon ska satsa seriöst på? Visar sig, för DET tvivlar jag inte på att det kommer att göra.
.

Vad än hon satsar seriöst på, så kommer det å vara det hon har drömt om å göra hela livet etc etc
2007-12-13, 19:07
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
.
Att vara bonde och leta partner genererar ju en del uppmärksamhet både på TV och i tidningarna så vem vet, snart ser vi nog Linda som grisfarmare.
2007-12-14, 08:52
Medlem
Spoke_islands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Att vara bonde och leta partner genererar ju en del uppmärksamhet både på TV och i tidningarna så vem vet, snart ser vi nog Linda som grisfarmare.
Ska Fahid, aka Fadde, spela gris då?
2007-12-14, 09:03
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan

Fast även ensam mamma funkar ju, och då behöver hon ju inte ens lära sig hur en gris ser ut.
2007-12-14, 11:09
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spoke_island
Ska Fahid, aka Fadde, spela gris då?
Varför inte, en muslimsk gris skulle garanterat locka tittare speciellt när det är dax för kastreringen.
2007-12-14, 11:30
Medlem
Clara Hertzs avatar
Jag tror att hon ska ha ett matlagningsprogram på teve. Mina aningar säger mig det. Hon ska laga specialmat till Fadde bland annat och göra egna kokosbollar.
2007-12-14, 19:43
Medlem
Marulks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ture S
BUMP

Denna tråd skall ligga bland de högsta!!

Såna är reglerna!!

I agree !!

Inget nytt på rosingfronten ????
2007-12-14, 19:48
Medlem
Clara Hertzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clara Hertz
Jag tror att hon ska ha ett matlagningsprogram på teve. Mina aningar säger mig det. Hon ska laga specialmat till Fadde bland annat och göra egna kokosbollar.

Ja, jag kan se henne rulla köttbullar mot sina egna bullar för att de ska få den rätta stunsen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in