2008-11-29, 11:03
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dentor
Hahaha, har ni läst den här artikeln??? Hmmm hoppas den är sann. Linda Rosing ska uppenbarligen vara flata eller i alla fall ha hånglat med en brud som är henne "soulmate".

http://nyheter24.se/noje/kandisar/76211-linda-rosings-lesbiska-kyss
ja vi läste det i förgår här på FB några inlägg upp.....
2008-11-29, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HotChocolate
Apropå Fadde och Patsy...

Från Ann Söderlunds blogg:

"Fadde och jag
Ann Söderlund, 2008-11-28 13:55
Igår var fadde och jag med i debatt. Fadde bor hemma hos sin mamma. Han här en gps i jackan så attmamman kan följa honom och se vart han är. Efter programmet hamnade jag och fadde i hotellets bar. Fadde, som är en gentleman indeed bjöd på vin och pratade om linda och att han trodde att dom var ett par när han såg på kanal 5 hemsida att hon skulle spela in ett nytt dejtingprogram...nu ska till tåget. Skriver mer därifrån! Tjena"

pratade om linda och att han trodde att dom var ett par när han såg på kanal 5 hemsida att hon skulle spela in ett nytt dejtingprogram...? What?!? Det är detta jag hävdat hela tiden. De har varit ett par i smyg!

Ja, konstigt om de helt brytit kontakten iaf. Och mysko att han aldrig nämns öht i hennes blogg numera...
(Men sådan är hon väl? One day you r in - and the next day you r OUT!)

Säg bara inte att det är Fadde hon syftar på i detta blogginlägg:

"Men jag har haft fantastiska dagar har och fatt manga fina vanner. Men oxa hitta min soulmeet som visade sig inte vara sa langt ifran mig som jag trott. Vilket jag aven tror att min karlek kommer att finnas. Nara mig fast jag inte an har satt det. Nasta blogginlagg kommer jag befinna mig i ett annat land,Sverige!"
2008-11-29, 14:48
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle
Ja, konstigt om de helt brytit kontakten iaf. Och mysko att han aldrig nämns öht i hennes blogg numera...
(Men sådan är hon väl? One day you r in - and the next day you r OUT!)

Säg bara inte att det är Fadde hon syftar på i detta blogginlägg:

"Men jag har haft fantastiska dagar har och fatt manga fina vanner. Men oxa hitta min soulmeet som visade sig inte vara sa langt ifran mig som jag trott. Vilket jag aven tror att min karlek kommer att finnas. Nara mig fast jag inte an har satt det. Nasta blogginlagg kommer jag befinna mig i ett annat land,Sverige!"
Hon får det att låta så dramatiskt "annat land". I dagens tider reser ju mång av oss utomlands ganska ofta o enkelt. Men klart e man från vischan så kan ju en resa till Sthlm eller Gotland vara dramatisk..
2008-11-29, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Hon får det att låta så dramatiskt "annat land". I dagens tider reser ju mång av oss utomlands ganska ofta o enkelt. Men klart e man från vischan så kan ju en resa till Sthlm eller Gotland vara dramatisk..

Otroligt att hon är flygvärdinna...
Tur att hon inte jobbar som det, hur skulle hon kunna informera affärsresenärer eller lugna flygrädda?
"Om 17 timmar kommer vi att vara i ett annat land!" "Ooo fy, va högt upp vi är!" "Sen när vi landar i Puenis Ariers måste ni akta er för HIV i gränder. Men på restauranger med fina uteserveringar är det lunch." "Dricks? Nä, bjud lokalbefolkningen på lite semesterminnen istället."
2008-11-29, 17:33
Medlem
Tolvans avatar
Lär ju bara den andra plastbimbon som är Lindas "soulmeet" och nya hångelkompis.
2008-11-29, 18:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dentor
Hahaha, har ni läst den här artikeln??? Hmmm hoppas den är sann. Linda Rosing ska uppenbarligen vara flata eller i alla fall ha hånglat med en brud som är henne "soulmate".

http://nyheter24.se/noje/kandisar/76211-linda-rosings-lesbiska-kyss

inte helt rätt det var en soulmeet hon hade hittat
2008-11-29, 20:48
Medlem
Rätt sjukt att människan kan få en skvallertråd med 587 sidor och då är detta del 2.
2008-11-29, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
inte helt rätt det var en soulmeet hon hade hittat

soulmate = själsfrände
soulmeet = själsmöte

Beroende på vad Linda menar, kan hon faktiskt ha rätt i sin stavning.
2008-11-29, 22:02
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
soulmate = själsfrände
soulmeet = själsmöte

Jag har, aldrig i hela mitt liv, hört talas om termen "soulmeet". Med tanke på hennes övriga bedrövliga stavning så skulle jag gissa att det var "soulmate" hon menade på.
2008-11-29, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Jag har, aldrig i hela mitt liv, hört talas om termen "soulmeet". Med tanke på hennes övriga bedrövliga stavning så skulle jag gissa att det var "soulmate" hon menade på.

Jag tror som dig och jag har inte heller hört talas om ordet 'soulmeet' men man kan inte per automatik förutsätta att människor som gör fel en gång, alltid gör fel.
2008-11-29, 22:15
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Jag tror som dig och jag har inte heller hört talas om ordet 'soulmeet' men man kan inte per automatik förutsätta att människor som gör fel en gång, alltid gör fel.

*ahem* En gång?
2008-11-29, 23:36
Medlem
Citat:
soulmate = själsfrände
soulmeet = själsmöte

Om du läser texten som ordet "soulmeet" här används i så är det solklart att ankan försökte stava till soulmate och ingenting annat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in