2007-11-23, 16:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Läste på finest att stian erwik varit på den nya gayklubben pigalle(gamla bacchi wapens lokaler gamla stan)och där skådat Farmor Trosing!
I egenskap som DJ! Hur i hela friden gick det? Är det inte en massa knappar o grunkor nuförtiden på dessa musikmaskiner?Det var det iallafall senast jag såg en dylik på krogen.

Stian blev tydligen knökfull denna kväll...kanske enda sättet att stå ut med Farmor,att supa sig redlös.
Självklart är nog detta helt seriöst,och nu slår sig Trosing på en karriär som DJ!
Hur många gayklubbar finns det,och vad ska denna turne heta?
Bi-sex-Bi-on-da-club?

Nu undrar jag...är Linda Bi? Om så är fallet,är Fladder underrättad?
Har någon överhuvudtaget ifrågasatt Lindas sexuella tillhörighet,eller har fördomar fått råda,enkom baserat på Farmors specifika porrutseende?
Vi kanske är förda bakom ljuset?
Kanske därför Farmor var så förvirrad i damernas omklädningsrum.....

Hon är bi.
2007-11-23, 16:32
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crissan
Hon är bi.
Har du bi-vis?...(suck vad dålig den var )
2007-11-23, 17:07
Medlem
theKnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Har du bi-vis?...(suck vad dålig den var )

[Trams] Usch - va' bi-onda ni är... (sorry )

[OnT] Denna människan upphör aldrig att förvåna! Jag är riktigt imponerad att hon ens överlevt att gå över gatan mot grön gubbe utan att bli påkörd!
2007-11-23, 17:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av theKnight
[Trams] Usch - va' bi-onda ni är... (sorry )

[OnT] Denna människan upphör aldrig att förvåna! Jag är riktigt imponerad att hon ens överlevt att gå över gatan mot grön gubbe utan att bli påkörd!

Har du inte läst hennes sourzeartikel???? Hon ramlade ju när hon skulle över gatan med cykeln.
2007-11-23, 18:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clara Hertz
Nej men läskigt lik henne. Tänk om det är en armé?

Nu kan jag inte sova....
2007-11-23, 21:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av crissan
Hon är bi.
Kan inte säga att jag tror på det helt och fullt men det SKULLE kunna förklara varför hon är så populär i PRIDE-sammanhang.
2007-11-23, 22:55
Medlem
MaeWests avatar
Suck och usch...tänk om vi nu gett Farmor något nytt att,helt seriöst givetvis,informera blaskorna om?

Fast helt plötsligt får allt Linda gjort hitintills ett helt annat skimmer om det nu är så att Farmor är Bi!
Nu får jag nog erkänna att det blev lite roligare att kolla VEM farmor minglar med!
Och att vara bi innebär att utbudet helt plötsligt ökar med 50% till att ha 100% att välja mellan. Och visst förstår jag Farmor,för snygga,sexiga kvinnor finns det mängder av!
Och inte tror jag att Fladder misstycker om Farmor skulle ta med sig en väninna från klubben!
2007-11-24, 11:46
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ja eller så var hon ironisk. Det var hon ju även när hon berättade om sin kommande porrkarriär. Helt seriöst alltså.

Har verkligen Linda börjat en fiolkarriär eller finns det fler? *orolig*

http://www.youtube.com/watch?v=v4xoRJJKmVE

Där satte du nog huvudet på spiken eller kanske man i det här fallet ska säga bultsaxen i låset!

Nä ingen av tjejerna är Farmor men de är ju onekligen stöpta i liknande form...bystmåttet skiljer dock rejält. Är övertygad om att vi skulle matats med hennes fiolkunnande i många år redan om det varit hon.
.
2007-11-25, 05:33
Medlem
Clara Hertzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Där satte du nog huvudet på spiken eller kanske man i det här fallet ska säga bultsaxen i låset!

Nä ingen av tjejerna är Farmor men de är ju onekligen stöpta i liknande form...bystmåttet skiljer dock rejält. Är övertygad om att vi skulle matats med hennes fiolkunnande i många år redan om det varit hon.
.

Ja absolut, bultlaxen i såsen.

Ena tjejens ansikte såg så fruktansvärt lik ut, men hon hade varma ögon vilket inte Bultrosing har. Du har dock rätt, vi skulle ha vetat om fiolspelandet innan hon ens tagit första lektionen.

Alltså menar jag Bult-rosing eller Bul-trosing? Nu fick du nåt att fundera över. :P
2007-11-25, 16:06
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ja absolut, bultlaxen i såsen.

Ena tjejens ansikte såg så fruktansvärt lik ut, men hon hade varma ögon vilket inte Bultrosing har. Du har dock rätt, vi skulle ha vetat om fiolspelandet innan hon ens tagit första lektionen.

Alltså menar jag Bult-rosing eller Bul-trosing? Nu fick du nåt att fundera över. :P

Haha med det transaliknande utseende hon fått med år av botox och gud vet vad så stämmer båda epiteten in på henne.
.
2007-11-26, 01:45
Medlem
Bronkzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fulfittan
Den här tråden är officiellt död nu, den har ju utvecklats till att bara innehålla samma jävla sorts inavlade grupprunkande av en liten krets mindre intellektuellt bemedlade som Knutbytråden. Flytta skiten till Evighetsdiskussioner så att den glöms bort av alla utom de skummaste nötterna.

word. låt henne dö nuför fan... Fridens liljor.

Jag vill ändå veta (något som ingen svarat på) vad som hände med hennes miljonkontrakt med private.

Ska hon kuta som bunny på AIK matcherna nu eller?
2007-11-26, 04:27
Medlem
Simaõs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizarre

Loman: Hur upplevde du ditt utseende när du var yngre och gick i skolan?

Linda: Jag var nog ganska nöjd.Innan killarna började mobba mig för mina små bröst

Erika: Hur kommer det sig att du bestämmde dig för att göra dina skönhetsingrepp?

Linda: Mina första bröst operation var en slags revansch för mobbingen som jag blev utsatt för som liten

Jag saknar ord.

Vilken hejdundrande revansch, Linda, nu fick mobbarkillarna så dom teg. Människor borde verkligen stå upp mot sina plågoandar på ditt sätt och aldrig vika ner sig.

Vilket jävla rikspucko.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in