2008-07-30, 15:09
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Allt i syfte att onanera lite i media!

Nu vet vi varför Linda inte behöver sex av en man,eller kvinna!

Hon får all form av sexuell stimulans genom media.

Precis, med lite tillskott av sin bögvänner och den väl tuktade Kevin. Det går säkert flera ggr per dag för henne tack vare det.
.
2008-07-30, 15:13
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Frk Botox!
Vet att du läser här!
Så,min vän. Innan du gnäller.läs detta:

http://www.expressen.se/nyheter/1.384384/tank-efter-innan-du-lagger-ut-bilder

Den faktarutan var väldigt bra även för mig att läsa. Jättetack för länken! Såg att det stod att spridning av namn och telnr var olagligt och det visste inte jag ärligt talat..
.
2008-07-30, 15:26
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Den faktarutan var väldigt bra även för mig att läsa. Jättetack för länken! Såg att det stod att spridning av namn och telnr var olagligt och det visste inte jag ärligt talat..
.
Men här måste det vara ok. Tycker att det sprids till höger o vänster. Har det inte med att Flashback inte är en Svensk sida eller något, kan inte sådant.
2008-07-30, 15:34
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Men här måste det vara ok. Tycker att det sprids till höger o vänster. Har det inte med att Flashback inte är en Svensk sida eller något, kan inte sådant.

Ja just ja....suck...ja, då kom den tänkte undan en liten tjusig polisanmälan då.

Har just försökt att läsa alla kommentarerna i bloggen men det är någon som håller på att spamma järnet och därmed blir det för mig och min lathet på tok för jobbigt att se om det finns nåt av värde där. Har du läst nåt eller..?
.
2008-07-30, 16:01
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ujuj, så starka ord du använder. Jag känner mig smickrad över att jag kan framkalla hatkänslor faktiskt! Du vill bara vara en av tantmaffian, märker det på dig men du vågar inte erkänna det!
.

Håller med dig,Missis!

Känner mig faktiskt väldigt speciell!

Inte bara Linda i DonnieBoys huvud,utan ÄVEN vi i hängpatteligan får plats där!
2008-07-30, 16:14
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
.

Jag tror att föremålet själv inte förstår något av denna info(tar till sig?)då hon i sin iver att plocka onanipoäng,ständigt uppdaterar folk om sitt liv!

Att lagstiftningen tappat greppet för länge sedan gällandes vad man får/inte får vet redan folk vid det här laget.
Så Linda kommer ingen vart med sitt gnäll.
Hon om någon har väl sugit på den mediala karamellen riktigt ordentligt?

Att först göra allt för att få vika ut sig kroppsligt och mentalt,för att sedan upptäcka att detta juckande med media faktiskt har en baksida.....allt har ett pris,Linda! Och du har satsat dina barn i jakten på uppmärksamhet!

Kanske dax att ta timeout,Linda?
Kanske dax att börja fundera på vad du offrar,Linda?
2008-07-30, 16:19
Medlem
Citat:
Håller med dig,Missis!

Snälla tant hängpatte! Mellanslag, mellanslag, mellanslag.....
2008-07-30, 16:21
Medlem
William Hainess avatar
Citat:

Problemet är ju att så fort någon försöker komma med den poängen så kvackar hon ut sig om att alla är avundsjuka - och det kommer med sannolikt bli konsekvensen av detta också. Erwik verkar åtminstone har försökt att få henne att greppa det litegrann, men det går bara in ytligt. Bakom skuggorna nya Linda så smyger den gamla Linda omkring och väntar på uppbrottet mellan dom två. Lindas grej i livet är ju att vara kändis, så jag tror inte hon kommer att sluta med det så länge någon fortfarande lägger notis till henne.
2008-07-30, 16:39
Medlem
Fru Fossils avatar
Ibland misstänker jag att hon kommenterar i sin egen blogg.

Men det är nog bara det att jag är avundsjuk.

HERREGUD VAD FOLK ÄR PATETISKA!
TILL MELISSA OCH KEVIN= NI ÄR JÄTTE SÖTA BÅDA TVÅ OCH VERKAR HA ETT JÄTTE FINT FÖRHÅLLANDE TILL ERAN MAMMA,SOM UPPENBARLIGEN ÄR JÄTTE STOLT ÖVER ER!
SKITEN SOM FOLK SKRIVER OM ER HANDLAR BARA OM AVUNDSJUKA,ENSAMMA OCH SOCIALTSTÖRDA MÄNNISKOR SOM BEHÖVER HJÄLP!
SPOTTA DEM I ANSIKTET, IGNORERA DEM SEN OCH LÅT DEM INTE RÖRA ER I RYGGEN. FÖR DET ÄR DE INTE VÄRDA!!
2008-07-30, 18:42
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Håller med dig,Missis!

Haha, han har säkert våra avatarer i en ram på nattduksbordet ihop med det självklara fotot på Farmor givetvis och tittar på det innan han släcker och nannar sen djupt och har sköna drömmar om oss.
.
2008-07-30, 18:42
Bannlyst
Stop harrasing the milf
2008-07-30, 18:46
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Jag tror att föremålet själv inte förstår något av denna info(tar till sig?)då hon i sin iver att plocka onanipoäng,ständigt uppdaterar folk om sitt liv!

Att lagstiftningen tappat greppet för länge sedan gällandes vad man får/inte får vet redan folk vid det här laget.
Så Linda kommer ingen vart med sitt gnäll.
Hon om någon har väl sugit på den mediala karamellen riktigt ordentligt?

Att först göra allt för att få vika ut sig kroppsligt och mentalt,för att sedan upptäcka att detta juckande med media faktiskt har en baksida.....allt har ett pris,Linda! Och du har satsat dina barn i jakten på uppmärksamhet!

De i förhållandevis få kommentarer jag läst av de nu ca 800 har faktiskt merparten varit till Farmors fördel. Är det fjortisarna som inte fattar bättre eller har folk helt slutat konsekvensanalysera speciellt när det gäller att försvara en i Farmors position och trots det gör nåt galet? Jaja, vi får se hur det blir framöver. Får Melissa fortsätta blogga? Kommer barnen att utgå ur Farmors bloggeri, vad säger mentor Alex?
.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in