2009-01-29, 19:58
Medlem
Nytt inlägg

Min underbara 35-års fest!
Linda Rosing, 2009-01-29 19:33
Ååh jag är så glad idag!!!!!! Det var en underbar kväll igår. Festen blev jätte bra, och det var så fantastiskt att träffa alla mina vänner på partyhumör. Okända som kända,, kvällen började i en vit Hummer limousin strippat med LINDA ROSING 35 på sidan. Jag var alldeles själv och kände mig som en drottning. När jag kom fram så möttes jag upp av en charmig kille som jag dejtar i programmet och som gick med mig på den röda mattan. VI möttes av blixtrar och champagne.

Väl inne på White Room så var festen redan igång. Det fanns uppdukat en stor buffé med olika medelhavsrätter. Båda barerna var öppna med gratis drycka till mina gäster. Jag började med att ta mig runtom i rummet och kunde inte gå en meter för jag fick kramar.

Först ut var min vän Dan som mötte mig med ett stort leende, Ola Rapace gav mig en stoooooor kram. Det var så kul att se min chef Andreas och Therese från Kanal 5 roa sig själva för en gång skull. VI brukar ju bara träffas för jobb. Meral Tasbas kom med sitt underbara humör. Min kompis Fredrik var där med många vänner, och hans bror Daniel med sin trevliga flickvän Frida. Mina flygvärdinne kompisar Sofie och Gisela var alldeles champagne-fnittriga. Bobby gav mig en bamse kram. Självklart var party sugna Miss Inga och Tito där. Agneta min hudvårsdtjej och vän. Mina älskade bröder Daniel och Frank vara glada med en öl i handen. Alla personer från press och media som jag känner var där, både för att bevaka och roa sig hoppas jag. Gänget Shani, Victoria och Nicklas festade hjärtligt som vanligt. Alla killar som jag dejtar i mitt program var där uppklädda och stiliga. Fredrik Federley var som alltid en charmig minglare.

Framförallt måste jag nämna Alexander Erwik som var den perfekta toastmastern.

Ett bord var uppdukat med födelsedagspresenter. Speciellt måste jag nämna tavlan jag fick av Meral. PUSS PÅ DIG! Festens kanske tristaste inslag var strippan, alltid lika fånigt och löjligt tycker jag. Jag kommer att lägga upp bilder på presenterna senare ikväll.

Genom länkarna nedan så kan ni se på Expressens Web TV från festen:

http://www.expressen.tv/noje/1.1447497/se-linda-rosings-gigantiska-tutt-tarta

Och kanske inte så roliga:

http://www.expressen.tv/noje/1.1448005/manlig-strippa-generade-rosing

Miljoner tacksamma kramar till Chabbe som styrde upp festen. Det blev verkligen en lyckad partykväll för alla mina vänner!!!

Efter min resa till Turkiet för att spela in programmet så tyckte jag det var lagom att lämna festen elva halv tolv. Jag behövde min en god natts sömn för att vara pigg och fräsch för att spela in programmet som jag gjort idag.

2009-01-29, 20:32
Medlem
Hmm...tror ni att linda har författat det där själv?
Känns inte riktigt som om det är hennes stil,tycker jag.Det var iaf nån annan som lade upp bilderna från festen i går natt.
2009-01-29, 20:33
Medlem
mellys avatar

Ååh jag är så glad idag!!!!!! Det var en underbar kväll igår. Festen blev jätte bra, och det var så fantastiskt att träffa alla mina vänner på partyhumör. Okända som kända,, kvällen började i en vit Hummer limousin strippat med LINDA ROSING 35 på sidan. Jag var alldeles själv och kände mig som en drottning. När jag kom fram så möttes jag upp av en charmig kille som jag dejtar i programmet och som gick med mig på den röda mattan. VI möttes av blixtrar och champagne.

Väl inne på White Room så var festen redan igång. Det fanns uppdukat en stor buffé med olika medelhavsrätter. Båda barerna var öppna med gratis drycka till mina gäster. Jag började med att ta mig runtom i rummet och kunde inte gå en meter för jag fick kramar.

Först ut var min vän Dan som mötte mig med ett stort leende, Ola Rapace gav mig en stoooooor kram. Det var så kul att se min chef Andreas och Therese från Kanal 5 roa sig själva för en gång skull. VI brukar ju bara träffas för jobb. Meral Tasbas kom med sitt underbara humör. Min kompis Fredrik var där med många vänner, och hans bror Daniel med sin trevliga flickvän Frida. Mina flygvärdinne kompisar Sofie och Gisela var alldeles champagne-fnittriga. Bobby gav mig en bamse kram. Självklart var party sugna Miss Inga och Tito där. Agneta min hudvårsdtjej och vän. Mina älskade bröder Daniel och Frank vara glada med en öl i handen. Alla personer från press och media som jag känner var där, både för att bevaka och roa sig hoppas jag. Gänget Shani, Victoria och Nicklas festade hjärtligt som vanligt. Alla killar som jag dejtar i mitt program var där uppklädda och stiliga. Fredrik Federley var som alltid en charmig minglare. Det var riktigt roligt att prata lite med goa Bitte som jag inte har sett på så länge, och självklart Pascal. Jag kan inte nämna alla som var där, kram på er alla!!!!

Framförallt måste jag nämna Alexander Erwik som var den perfekta toastmastern.

Ett bord var uppdukat med födelsedagspresenter. Speciellt måste jag nämna tavlan jag fick av Meral. PUSS PÅ DIG! Festens kanske tristaste inslag var strippan, alltid lika fånigt och löjligt tycker jag. Jag kommer att lägga upp bilder på presenterna senare ikväll. Det roligast var födelsedagstårtan!

Genom länkarna nedan så kan ni se på Expressens Web TV från festen:

http://www.expressen.tv/noje/1.1447497/se-linda-rosings-gigantiska-tutt-tarta

Och kanske inte så roliga:

http://www.expressen.tv/noje/1.1448005/manlig-strippa-generade-rosing

Miljoner tacksamma kramar till Chabbe som styrde upp festen. Det blev verkligen en lyckad partykväll för alla mina vänner!!!

Efter min resa till Turkiet för att spela in programmet så tyckte jag det var lagom att lämna festen elva halv tolv. Jag behövde min en god natts sömn för att vara pigg och fräsch för att spela in programmet som jag gjort idag.

15 Kommentarer
2009-01-29, 20:47
Medlem
My name is Earls avatar
Det är inte Linda som har skrivet det, inga "hahaha" , alldeles för lite felstavningar och särskrivningar, det är en spökskribent.
2009-01-29, 20:52
Medlem
HotChocolates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Det är inte Linda som har skrivet det, inga "hahaha" , alldeles för lite felstavningar och särskrivningar, det är en spökskribent.

Nope. Definitivt inte Linda. Hon har aldrig lyckats stava champagne korrekt.

Min cyniska gissning gälllande stripp-historien är att det hela är iscensatt för att:

1. Få bort mediafokus från det faktum att hon redan har en man.
2. Öka trafiken till hennes blogg, som sjunkit i popularitet.
2009-01-29, 21:06
Medlem
Linda har fått en spökskrivare
Vem är det då,nån från kanal 5?
2009-01-29, 21:07
Bannlyst
Trevligt för Linda att smita iväg med strippan.

Robban minns tillbaka på Lindas 30-årsfest:

"Det är alltså ett halvt decennium sedan jag var på fröken Rosings 30-årsskiva. Men jag minns den som om det vore igår.

Pling pling i glaset. Linda trettio bast ställde sig upp vid långbordet aningen berusad och skulle hålla tal. Hon orerade om både det ena och tredje, sedan riktade hon blicken mot mig: ”Robban du ska veta att jag tycker om dig jättemycket. Du är en jättebra vän bla bla bla bla bla”. Det satt 25 personer runt bordet, men hon valde att rikta en kompispredikan mot mig, som hon hade träffat tre gånger tidigare. Jag förstod ingenting.
"

"Pling pling pling! Det hade förlöpt trekvart av Lindas födelsedagsfest sedan hennes första tal. Hon hade hunnit bli aningen mer berusad, och nu ville hon hålla låda igen. Rosing ställde sig upp och började detta tal med att ogenerat säga: ”Robban du ska veta att du är en sån bra vän.” Men va fan, tänkte jag, inte en gång till, nu har hästarna definitivt lämnat hagen. "

http://www.anderssonsahlin.se/en-gang-i-tiden/3366-linda-rosings-fodelsedag-var-tragisk/
2009-01-29, 21:07
Medlem
William Hainess avatar
Citat:

Yepp. Jag menar, detta är kvinnan som särskrev och stavade fel på "inn om hus"!
2009-01-29, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av melly

Oj då, "melly" vi hade visst redan fått hjälp av "linlun" i tråden ikväll!

Citat:
Festens kanske tristaste inslag var strippan, alltid lika fånigt och löjligt tycker jag.
Ja, det tycker ju vi på Flashback också!

Citat:

Ja, nu har nog någon spökskribent varit framme!
Senast redigerad av Slang-Calle 2009-01-29 kl. 21:17. Anledning: Ångrade mig, lite!
2009-01-29, 21:16
Medlem
Boxarbenkes avatar
Så här lär hon väl se ut när hon firar 40 http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/dynamic/00843/Bild_12_843161b.jpg

2009-01-29, 21:16
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxarbenke
Satans vilket bögparty, har hon inga kvinnliga vänner?

Nope!
För alla blir förr eller senare avundsjuka på Patsy!

För om du som kvinna i patsys närhet vill umgås med dina barn, får fler blickar, inte har tid för botox inbokad, så är du nämligen avundsjuk!
Om du dessutom inte särskriver, kan diskutera och förstår ironi så går du tokbort!

Och om din bögismätare inte slår i topp, tztztz....moi speak med you?

Kom ihåg, Patsy dissade sin mor för att hon la tid på Patsys 4 bröder.
I patsys ögon...hennes mor brydde sig inte om henne!
2009-01-29, 21:18
Medlem
Jaywalkers avatar
Fake

Hon delar inte heller upp sina inlägg i stycken.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in