2009-02-28, 16:57
Medlem
MaeWests avatar
Och varför har skatan en lånedata helt plötsligt?

Åter en urdålig ursäkt? Hon har glömt sin privata data hos peter? Eller den som hjälper henne med att lägga in bilder är ledig?
2009-02-28, 17:02
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Och varför har skatan en lånedata helt plötsligt?

Åter en urdålig ursäkt? Hon har glömt sin privata data hos peter? Eller den som hjälper henne med att lägga in bilder är ledig?

Lätt att glömma när man bedriver hor
2009-03-01, 00:25
Medlem
Nån för Rosing

..... eller vad programmet nu heter. Det bör jag veta eftersom jag såg det, om än på min dator någon dag efteråt.
Jag tittade för att jag var väldigt nyfiken på hur detta skulle bli presenterat.
Det enda i programmet som fastnade hos mig var när de genomsökte männens rum, deras väskor och privata saker.
Det är en brottslig handling, menar jag. Det är en kränkning av integriteten och man kan undra vem som tagit ansvar om det försvunnit något ur nåt av rummen?
Vidare presenterar de ett brott i TV (hittade knark) vilket borde anmälts till polisen. Gjordes det?
Nu återstår fem program i serien och det förvånar mig. Varenda man med självkänsla hade tagit sin resväska och lämnat skiten efter detta om de haft någon stake... men som någon skrivit tidigare... samtliga män verkar komma från en särskild plats i samhället.....
2009-03-01, 01:00
Medlem
Jag antar att dom medverkande har skrivit på kontrakt och avsagt sig alla mänskliga rättigheter. Jag tror kanalerna är väl medvetna om vad dom får göra!
Så antingen så har nån medverkande inte läst igenom kontraktet, och tagit med sig lite för att stå ut med soppan, eller så är det vitaminer och Rosing framstår som nån man kan sälja vad som helst till!
2009-03-01, 01:19
Medlem
TheZoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
..... eller vad programmet nu heter. Det bör jag veta eftersom jag såg det, om än på min dator någon dag efteråt.
Jag tittade för att jag var väldigt nyfiken på hur detta skulle bli presenterat.
Det enda i programmet som fastnade hos mig var när de genomsökte männens rum, deras väskor och privata saker.
Det är en brottslig handling, menar jag. Det är en kränkning av integriteten och man kan undra vem som tagit ansvar om det försvunnit något ur nåt av rummen?
Vidare presenterar de ett brott i TV (hittade knark) vilket borde anmälts till polisen. Gjordes det?
Nu återstår fem program i serien och det förvånar mig. Varenda man med självkänsla hade tagit sin resväska och lämnat skiten efter detta om de haft någon stake... men som någon skrivit tidigare... samtliga män verkar komma från en särskild plats i samhället.....
Finns väl ingen skyldighet att anmäla något som eventuellt kan vara knark. Att däremot snoka genom deras rum tveksamt, om nu deltagarna gett tillåtelse och någon deltagare lämnat kvar knark har vi ju hittat en match till patsy
2009-03-01, 08:47
Medlem
My name is Earls avatar
Det där med "knarket" är ju inget att bry sig om, det är ju troligen riggat för att bli "bra tv" och killarna har säkert skrivet på ett kontrakt där de säljer sina själar till anal 5, samtidigt kommer ju Linda givetvis att framstå som präktig i sammanhangen.
2009-03-01, 11:30
Medlem
Vitsippan_79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Det där med "knarket" är ju inget att bry sig om, det är ju troligen riggat för att bli "bra tv" och killarna har säkert skrivet på ett kontrakt där de säljer sina själar till anal 5, samtidigt kommer ju Linda givetvis att framstå som präktig i sammanhangen.
Det är klart det var riggat med "knarket". Snokandet var säkert uppgjort det med, har svårt att tro att man skulle kunnat visat det annars.
2009-03-01, 18:08
Medlem
My name is Earls avatar
Dagens farmor:

Melodifestivalen...jag har min favo,vem har ni?
Linda Rosing, 2009-02-28 18:30
Nu är det färdigt x-boxat och jag har spelat agent i spelet Just Cause. Kevin vann så klart. Jag är usel på spel och har otur i spel. Undrar om jag har tur i kärlek?hm,vem vet. Nu inväntar vi Melodifestivalen som börjar om ca:1,5 timma. Kevin älskar det och det gör även jag. Schlager fantast som man är,hahahaha! Jag har min favo men jag kommer avslöja vem senare innan det börjar. Vem har ni?

Lika tråkigt som vanligt.

Fö. såg jag en trailer för Wipe out där hon tydligen skulle ta sig igenom en gytjapöl, fick tydligen skit i ögat, torkade sig med en lerig hand och utbröt: "min make up!"
Senast redigerad av My name is Earl 2009-03-01 kl. 18:14.
2009-03-01, 23:13
Medlem
m68s avatar
Varför har slabben inte levererat idag, var hennes internet stängt?
2009-03-02, 01:18
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Varför har slabben inte levererat idag, var hennes internet stängt?

Söndag, vackert väder, sovit dåligt/bra, drömt/inte drömt, fel datasladd, långsam uppkoppling/för snabb dito, tappat lånedatan i golvet/tappat sig själv.
Fastnat med löshåret i peters gylf, fått mens, fått ont i en av halsarna, setat i en massa hemliga telefonintervjuer, tappat telefonen.
Slut på näskaffe/tvättmedel/sköljmedel, halkat i duschen, fastnat med foten i en potta.
Eller dreglat över sina bilder i aftonbladet. Där hon åter ser ut som en alien.
2009-03-02, 01:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Söndag, vackert väder, sovit dåligt/bra, drömt/inte drömt, fel datasladd, långsam uppkoppling/för snabb dito, tappat lånedatan i golvet/tappat sig själv.
Fastnat med löshåret i peters gylf, fått mens, fått ont i en av halsarna, setat i en massa hemliga telefonintervjuer, tappat telefonen.
Slut på näskaffe/tvättmedel/sköljmedel, halkat i duschen, fastnat med foten i en potta.
Eller dreglat över sina bilder i aftonbladet. Där hon åter ser ut som en alien.

Jösses så bitter man kan vara!

Vad skulle du göra, vännen, om Linda la ner sin blogg?

*kram*
2009-03-02, 02:44
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrAhrne
Jösses så bitter man kan vara!

Vad skulle du göra, vännen, om Linda la ner sin blogg?

*kram*

HAHAHA........
Ack du lille man....

Gillar man inte Patsy så är man antingen avundsjuk, eller i din värld, bitter!

Och om patsy skulle lägga ner sin "blogg".......vad föreslår du? En kvast med tulpaner, eller?

Hon får väl göra en "bella"! Gå ut i stor stil i media med att hon lägger ner, för att ett dygn senare skriva...."Jag har stor städat. Träffat en super mysig kom pis. Nu ska vi sofa. Lägger in bilder i morg on. Glömt data sladd och låne data. Och i morr on kommer vårn"!

Bitter......nope, men väldigt ironisk och road av ett våp!

Edit: Glömde *kram*

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in