Hjälper min bror att flytta...
Linda Rosing, 2009-03-18 12:09
Sorry att jag inte har bloggat något. Me anledningen är att jag håller på och hjälper min bror att flytta och städa. Allt har gått bra men jag är helt slut av all packande och skrubbande. Snart är vi klara,skönt! Jag hatar att flyaa men vad gör man inte för sina nära och kära.
Visst, Linda är ju som hon blev å blabla men denna Hugo?! Förihelvete vilken übertönt! Hur han anstränger sig för att tala sakta och "gullblygt" med ett pojkcharmigt leende och blicka så förunderligt oskyldigt i kameran från gräsrotsnivå. Snacka om punkt 1a ur "Kjamgenerationens Raggartrix".
Dessutom njuter han väl av att bli filad av pölsan i russinet, eller hur var det?
Det står iaf att läsa under punkt 1b.
"Hur man kommer nära en tjej - Säg att du är bi." Yes! Så gör jag, för alla är ju bögar egentligen då jag (Hugo) hör till den nya tidens fritänkare och inte blir kär i kön utan människor.
Blir så vidunderligt irriterad på denna människa!
Visst, det säger en hel del om Lindas mentala utveckling att hon i detta skede verkar hålla Hugo som favorit, men nog säger det en hel del om honom också.
Om han verkligen tror på mamma-son-förhållandet kan inte hans ringa ålder vara ett försvar eftersom alla, oavsett ålder, inser att ett sådant oheligt äktenskap aldrig skulle hålla i längden. Lika barn leka bäst. Linda - tilt. Hugo - tilt.
Och är han bara ute efter att sniffa Lindas hårtårta under parollen "All kärlek är vacker" kan han inte vara vid sina sinnens fulla bruk!
Ps. Varför i hela friden uttalar Alex, Stian eller vad han nu heter namnet på Haider Jåff-reé??!
I chatten på femman säger han att det är vadslagning som gjorde att han sökte till programmet
Sorry att jag inte har bloggat något. Me anledningen är att jag håller på och hjälper min bror att flytta och städa. Allt har gått bra men jag är helt slut av all packande och skrubbande. Snart är vi klara,skönt! Jag hatar att flyaa men vad gör man inte för sina nära och kära.
Hjälper min bror att flytta...
Linda Rosing, 2009-03-18 12:09
Gaaaaaa....
Varför får jag fritzl-känningar av den bilden?
Snacka om att se ut som en aspirant till hitler-jugend!
Har inte hundknullarn några vänner som kan upplysa honom om hur bizarr han ser ut!
Eller vill han matcha utsidan med insidan?
Det roligaste är ju att den gode hitleraspiranten faktiskt ser sig som S E R I Ö S !
Tålamodet brast idag, påstår Erwik. Men jag tycker det kokar över lite var och varannan dag, faktiskt.
Anmärkningsvärt att inte klara att hålla sig ifrån raseriutbrott i en blogg, det finns ju alltid möjlighet att "räkna till tio" innan man skriver och publicerar något.
Från: ss (Gäst) Postat: 2009-03-18, 19:38
Har Du inget lugnande hemma, ring och prata med brödbiten ,,,,,,,,,,,
Från: AlexErwik, (M33) Postat: 2009-03-18, 19:06
SS: Mitt rätta jag? Du har ingen aning om vad som är mitt rätta jag.
Då skulle du skämmas ögonen ur dig som du håller på.
Jocke: Jag har försökt hålla inne men idag brast det ta mig fan.
Från: SS (Gäst) Postat: 2009-03-18, 18:57
Tack för du visade ditt rätta jag! Nu är jag nöjd.
Från: Jocke (Gäst) Postat: 2009-03-18, 18:55
Jag fattar inte hur du klarar det, har tänkt på det flera gånger faktiskt, när alla dessa Vinterkräksjukare skjuter prick på dig.
Jag beundrar dig, för att du nästan hela tiden lyckas hålla dig så lugn och bara saklig.
Stå på dig och hoppas du orkar fortsätta just så, att skriva intressant och generöst.
Från: AlexErwik, (M33) Postat: 2009-03-18, 18:38
Anonym: Jag är ingen dagisfröken. Mitt tålamod har också en gräns. Som för länge sedan är överskriden.
Från: Anonym (Gäst) Postat: 2009-03-18, 18:35
Kan förstå att du ledsnar på upprepningarna, men att kalla folk sjuka visar bara på arrogans.
Tycker inte det är konstigt att man undrar en massa om Linda, det är så mycket konstigheter med henne, o hemlisar hit o dit.
O uppriktigt sagt, det är en sorglig såpa, hon förnedras hela tiden. Killarna snackar skit o verkar inte helt seriösa.
Fattar inte att du o Bobby låter er "bästa" vän utsättas för detta!
Det roligaste är ju att den gode hitleraspiranten faktiskt ser sig som S E R I Ö S !
Jo, det är ju det som gör idioten komisk...
Tillägg: senaste kommentaren på Stians blogg. Hur länge får den stå kvar?
Citat:
Du är och förblir en kändiskåt liten fjant från landsorten. Hur ska man annars förklara din karriär som AW? Hur ska man annars förklara din vänskap med transan Linda Rosing? Finns det ingen gräns för vad du är beredd att göra för att synas?
Senast redigerad av Classique 2009-03-18 kl. 21:22.
I chatten på femman säger han att det är vadslagning som gjorde att han sökte till programmet
Äsch, tror du inte det bara är ett skyddsnät för den lille skiten, nu när han ser sig själv på tv och sakta börjar inse vad han gjort och hur patetiskt han beter sig? Bara nåt han skyller på för att slippa axla sin lunarastormskjamiga mantel han så flitigt sytt åt sig själv.
Om så vore fallet kvarstår ju frågan varför han går in så hårt för det.
Om nu det ingick i "vadslagningen" är han ju dubbelt så mycket idiot som framgått så långt.