2007-11-15, 12:15
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfasdf
Inervju med Fadde...

http://www.expressen.se/Fredag/1.926823/jag-vill-ha-fyra-barn

Han vill ha fyra (4!) barn med Linda (som ju inte är purung och som har en dotter som inte vill veta av henne) dessutom säger han att hon är världens bästa mamma...
Har inte Fadde fyra ungar med fyra kvinnor sedan tidigare? Hur har han tänkt att försörja alla ungar, han har ju inga pengar och fick ju sälja sommarstugan fast ungarna grät
2007-11-15, 13:35
Medlem
Tooheyss avatar
Stackars ungar
2007-11-15, 14:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Jo så va det. Killen låter som en tondöv idiot men låten har sina poänger helt klart.
Citat:
Ursprungligen postat av Mange Schmidt
Jag har faktiskt ingen koll, men nu vill jag göra porr, ja nu vill jag göra porr...
Ja, det går ju inte att missa varifrån han har fått det citatet...
2007-11-15, 17:04
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Hon tänker dessutom ta över Kalle Anka-partiet till nästa val och därmed dubbla röstantalet!

Det är fint med familjesammankomster och så stor enighet.
.
2007-11-15, 17:08
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theKnight
Lite roligt att ordet seriös ens fastnar i en tråd om Farmor Anka...

Haha, det kan man tycka men det är ett av hennes favoritord ihop med "avundsjuka". Jag tror att det är de två ord som hon lyckats förstå och komma ihåg vad de betyder så därför slinker de med i parti och minut.

Hon har ju annars lite svårt för ordförståelse. Vad sägs om exemplet från BB-huset när hon ska tacka Larsa för generös hjälp och kvackar ur sig: Tack för din generella hjälp!
.
2007-11-15, 17:13
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tooheys
Stackars ungar

Ja det är allvarligt talat synd om deras ungar och jag blir ibland väldigt illamående när jag läser vad de sagt och gjort och så finns det ungar därhemma. Tanken på att de vill ha 4 barn till får mig nästan att känna att det var dumt att ta bort tvångsteriliseringen...

Jag hoppas någon släkting kan snacka lite allvar med Farmor och Fadderullan men det slutar väl bara med att den som vågar då per automatik är avundsjuk eller nåt annat eländigt...
.
2007-11-15, 19:21
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Ja det är allvarligt talat synd om deras ungar och jag blir ibland väldigt illamående när jag läser vad de sagt och gjort och så finns det ungar därhemma. Tanken på att de vill ha 4 barn till får mig nästan att känna att det var dumt att ta bort tvångsteriliseringen...

Jag hoppas någon släkting kan snacka lite allvar med Farmor och Fadderullan men det slutar väl bara med att den som vågar då per automatik är avundsjuk eller nåt annat eländigt...
.

Hon får väl nöja sig med tre stycken kanske. Kom och tänka på Kajsa Anka och hennes tre systerdöttrar eller vad de nu är i
Disneys värld.
2007-11-15, 19:27
Medlem
Tooheyss avatar
Vad blir nästa projekt nu om dom skaffar 4 ungar.Dokusåpa kanske Fadde och Linda med familj på resa igenom Sverige
2007-11-15, 19:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av asdfasdf
Inervju med Fadde...

Hon följer till och med honom till skolan för att hjälpa.

WHAT???? hur många andra föräldrar följer med sitt barn till skolan? Skulle det vara unikt?
Är det vad som är kännetecknet på en bra mamma? Jisses.
2007-11-15, 19:49
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crissan
WHAT???? hur många andra föräldrar följer med sitt barn till skolan? Skulle det vara unikt?
, nu har du missuppfattat det! Partiet skulle vara unikt, hon är ju bara seriös och vacker! Alla som inte förstår det är avundsjuka! Varför klaga förresten, hon kanske lär sig något när hon är i skolan. Klockan t.ex, att det krävs att ge mer än 4 timmar för att göra karriär.

Vem vet det kanske är seriöst!

// Dempa
2007-11-15, 20:11
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crissan
När jag gick i småskolan va det inget som var så pinsamt och töntigt som att ha föräldrarna med sig. Stackars pojke.
2007-11-15, 21:17
Medlem
jagblirgalens avatar
Alla fattar ju att enda anledningen att hon skulle följa med sin son till skolan är för att hon lär sig saker. Fadde får väl höra vad hon lärt sig när hon varit där. Tror att hon känner sig ganska smart då faktiskt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in