2007-11-15, 21:32
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagblirgalen
Alla fattar ju att enda anledningen att hon skulle följa med sin son till skolan är för att hon lär sig saker. Fadde får väl höra vad hon lärt sig när hon varit där. Tror att hon känner sig ganska smart då faktiskt.
Kan tänka mig diskussionerna hemma
Citat:
Ursprungligen postat av Troligt
=Farmor Anka
=Fadderullan
- Ohh, älskling jag är hemma! Har lärt mig något nytt idag!
- Vad?
- Dom talade om att vi har studieledigt nästa vecka, då kan jag läsa min nya bok!
- Nästa Kalle Anka pocket kommer inte förrän nästa månad.
- Du tror inte dom kan ändra på tiden för studieledigheten då. Jag menar jag är ju känd.......
- Tror inte det men du kan ju för......
- Jag är känd och vacker, seriöst jag skall gå med i skolstyrelsen och då jävlar.

Skulle inte vilja vara en fluga i deras kök!

// Dempa
2007-11-15, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken

Jag hoppas någon släkting kan snacka lite allvar med Farmor och Fadderullan men det slutar väl bara med att den som vågar då per automatik är avundsjuk eller nåt annat eländigt...
.

ja... seriös, t.ex...... (nu fick vi med båda orden!)
2007-11-15, 23:13
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Men seriöst. Varför skall vi vara så avundsjuka på denna vackra gudinna som bara hindras av alla som vill henne illa? Hennes intellekt och empati torde styra upp en plats i Europaparlamentet nästa år när hon försöker seriöst! Det är väl bra att styras av en bra mamma och föredetta modell och nuvarande programledare på TV400.
Nästan så oddsen går förbi pokerproffsen där!

Fick in jävla massa floskler och karriärer där, orkar inte räkna! Vann jag??

// Dempa

Helt Seriöst
2007-11-16, 12:06
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Hon får väl nöja sig med tre stycken kanske. Kom och tänka på Kajsa Anka och hennes tre systerdöttrar eller vad de nu är i
Disneys värld.

Jag tycker hon borde tänka på sin ålder. När man är Farmor så låter man barn och barnbarnen skaffa småankor.
.
2007-11-16, 12:10
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crissan
WHAT???? hur många andra föräldrar följer med sitt barn till skolan? Skulle det vara unikt?
Är det vad som är kännetecknet på en bra mamma? Jisses.

Tänk om alla mammor visste att det räckte med det, många skulle slippa gå in i väggen då av alla måsten och allt ansvar! Man blir fan mörkrädd när man läser hur Farmor och Fadderullan resonerar...
.
2007-11-16, 12:12
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami

Kan någon annan än Farmor vara seriös...?
.
2007-11-16, 14:06
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crissan
WHAT???? hur många andra föräldrar följer med sitt barn till skolan? Skulle det vara unikt?
Är det vad som är kännetecknet på en bra mamma? Jisses.
I Indien verkar man i alla fall skita fullständigt i sina barn, eller hur?
2007-11-16, 14:32
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KönsKlas
I Indien verkar man i alla fall skita fullständigt i sina barn, eller hur?
Evil. Pure evil.
2007-11-16, 15:34
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange Schmidt
Jag har faktiskt ingen koll, men nu vill jag göra porr, ja nu vill jag göra porr...

Jag är faktiskt överraskad över att Bionda inte har valt att tala ut om denna oerhörda kränkning på hennes karaktär av någon avundsjuk låtsasrappare som försöker få rubriker och försäljning på hennes bekostnad!

Över huvud taget så är jag impad att hon inte har synts i kvällsblaskorna ett tag - är hennes "karriär" som Sveriges mediahora över?
2007-11-16, 15:50
Medlem
Zildijans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
-är hennes "karriär" som Sveriges mediahora över?

Nej, nej hon håller bara på att förbereda en ny världskarriär, och behöver det tilläggas att den här gången kommer det att bli seriöst.
2007-11-16, 15:52
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zildijan
Nej, nej hon håller bara på att förbereda en ny världskarriär, och behöver det tilläggas att den här gången kommer det att bli seriöst.

Nu när alla fått veta vilken bra mamma Farmor är så kan det kanske vara en karriär som inbegriper barn....barnpsykolog kanske...? Det klingar dessutom rätt seriöst i folks öron.
.
2007-11-16, 15:56
Medlem
Zildijans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Nu när alla fått veta vilken bra mamma Farmor är så kan det kanske vara en karriär som inbegriper barn....barnpsykolog kanske...? Det klingar dessutom rätt seriöst i folks öron.
.

Varför begränsa sig till barn? Före sommaren kommer Dr Phil att ha ersatts av Dr Linda i 4:an.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in