Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
TEXT
Dag in och dag ut, så får man höra dessa spydiga kommentarer vet inte hur många gånger jag tagit upp det här. Men jag kan bara inte gå med på att ni kränker henne så oerhört med dessa runda ord, ni borde verkligen se över och utöka eran vokabulär.
TEXT
Bara jag hör en melodi eller två så känns det som att man kan leva på det hela dagen, och hålla humöret på topp. Det är sådan musik som vi i sverige behöver dessa kalla tider. En ny uppfräschande artist, som har lite kött på benen.
Kränker

Har människan gått och blivit muslim nu också!
Angående ny uppfräschad så är det förvisso sant, men när skall hon fixa det. Som dom flesta andra tror jag att hennes enda chans att göra karriär är med lite kött
mellan benen!
// Dempa