2008-02-15, 09:42
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
TEXT
Dag in och dag ut, så får man höra dessa spydiga kommentarer vet inte hur många gånger jag tagit upp det här. Men jag kan bara inte gå med på att ni kränker henne så oerhört med dessa runda ord, ni borde verkligen se över och utöka eran vokabulär.

TEXT

Bara jag hör en melodi eller två så känns det som att man kan leva på det hela dagen, och hålla humöret på topp. Det är sådan musik som vi i sverige behöver dessa kalla tider. En ny uppfräschande artist, som har lite kött på benen.
Kränker Har människan gått och blivit muslim nu också!
Angående ny uppfräschad så är det förvisso sant, men när skall hon fixa det. Som dom flesta andra tror jag att hennes enda chans att göra karriär är med lite kött mellan benen!

// Dempa
2008-02-15, 19:53
Medlem
Jaywalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Il Patrone
ELLER HUUR!!! LEEAAVE LINDA ALOOOOONNEEEE!!!!!

Jävla pajastråd! Skaffa ett liv!

Håller med! Är så TRÖTT på Dons upprepningar, bara rapar upp samma inlägg hela tiden!
2008-02-15, 20:55
Medlem
Jag vill ta henne.
2008-02-15, 21:03
Medlem
Bagwells avatar
Citat:
Nej det gjorde han förvisso inte, men jag är uppfostrad att inte bara se på när någon klankar ner på en annan människa. Det är inte sådana kommentarer som Linda behöver, inte någon annan människa heller för den delen.

Dag in och dag ut, så får man höra dessa spydiga kommentarer vet inte hur många gånger jag tagit upp det här. Men jag kan bara inte gå med på att ni kränker henne så oerhört med dessa runda ord, ni borde verkligen se över och utöka eran vokabulär.

Det positiva är att det verkar som att fler människor i den här tråden på senare tid har sagt lite positiva saker om Linda, sådant behöver man höra.

Många utav er säger att jag är bakom flötet när jag kommer med kommentarer som att hon hör hemma med att stå på scen. Men ni har aldrig hört henne sjunga live på senare dagar, det är en fröjd för örat.

Bara jag hör en melodi eller två så känns det som att man kan leva på det hela dagen, och hålla humöret på topp. Det är sådan musik som vi i sverige behöver dessa kalla tider. En ny uppfräschande artist, som har lite kött på benen.

Jag tror att om några år så kommer de flesta i sverige vara enormt tacksamma för att vi har den här kvinnan, som både är duktig sångerska och författare. Vi kommer att känna medglädje när det går bra för henne och inte tvärtom som det verkar vara nu.

Jag vädjar åt er som misstror, försök ge henne en chans att bli den hon kan vara.

Hon kan föra sig på scenen, hon kan sjunga. Hon är oerhört bra på skriva, och har all potential i världen för att lyckas. Men jag tror inte att alla medmänniskor är medvetna om detta.

Ha nu en trevlig alla hjärtans dag allesammans!

Ironi? Eller är du helt jävla dum i huvudet!
2008-02-15, 21:19
Medlem
My name is Earls avatar
DonJohnson: http://sv.wikipedia.org/wiki/Internettroll
2008-02-16, 07:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
hi hi klockrent...
2008-02-16, 10:22
Medlem
Maurice Bishops avatar
Har följt denna tråd en längre tid, men aldrig brytt mig om att registrera mig. Men eftersom skvallret har blivit så dårligt så tänkte jag bidra med lite extra smaskiskt Linda skvaller.

Följde med en barndomskompis, som har varit en rätt så känd fotbollspelare, för ett tag sedan till en fest hos en nästan lika känd trollkar. Jag hade under denna kväll nöjet att få träffa Linda R, som var trevlig, berusad och lite gapig men hursomhälst så var hon väldigt trevlig.

Det skvaller som jag kan berätta är följande:

Linda tog en time-out under festen för att knulla med en snubbe som absolut INTE var hennes dörrslusk kille. (De gick in i ett sovrum och efter ett tag så sprang några andra in och överraskade det älskande paret)

Linda beklagade sig, lite smått högljutt, att Fadde inte är direkt välutrustad utan hade en ”mini kuk”

Så här har ni lite äkta Linda-skvaller

/Maurice
2008-02-16, 19:20
Medlem
Jaywalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl

AHH...! Nu fattar jag! Bara att hoppa över Dons inlägg i framtiden och få sinnesro. Det är ju så uppenbart vad han håller på med.
2008-02-17, 00:43
Medlem
apskeletts avatar
här är iaf svaret på p-rullefunderingarna:

(interjuv med berth m.)
http://www.expressen.se/nyheter/1.1050246/mamma-skams-for-det-jag-gor

Den relevanta delen:

Citat:
För knappt ett år sedan rapporterades det om att Linda Rosing hade skrivit kontrakt med ditt bolag. Vad hände?
– Det var hon som sa att vi hade skrivit kontrakt, men det kom aldrig så långt. Jag gillade inte kalabaliken runt det hela. Det påstods att jag hade skaffat lägenhet åt henne i Barcelona. Jag menar, jag har ju barn och allting… Jag blev lite chockad och drog mig ur.
2008-02-17, 09:04
Bannlyst
Enligt väldigt starka källor så vet jag vad Linda håller på med just nu. Hon har varit en sväng utomlands och även spelat in ett par låtar här hemma i sverige. Så hoppas att dessa släpps snart så att ni får äta upp allt ni sagt.
2008-02-17, 09:05
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Enligt väldigt starka källor så vet jag vad Linda håller på med just nu. Hon har varit en sväng utomlands och även spelat in ett par låtar här hemma i sverige. Så hoppas att dessa släpps snart så att ni får äta upp allt ni sagt.
Och då kommer hon bli ekonomiskt oberoende??
2008-02-17, 09:29
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Hon har varit en sväng utomlands och även spelat in ett par låtar här hemma i sverige.

Har hon varit på en Finlandskryssning?

Snart ska hon ju också vara med i European Song Contest åt det där hemliga landet, så hon får nog sitt genombrott i år.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in