2007-11-11, 17:11
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dempa69
Kunde faan inte låta bli! Läste artikeln om henne på Wikipedia!

Gammalt men fortfarande roligt, ibland överträffar verkligheten dikten!
http://sv.wikipedia.org/wiki/Linda_Rosing
Färre än Kalle Anka partiet. .
När jag läste det höll jag på att trilla av stolen, helt Seriöst!

// Dempa

Farmor Anka kacklade nåt i stil med att hon var nöjd över stödet dessutom.
.
2007-11-13, 18:31
Bannlyst
Undra om Linda dyker upp som stöd för Fadde under rättegången den första april?
2007-11-13, 19:28
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crissan
Undra om Linda dyker upp som stöd för Fadde under rättegången den första april?

Media kommer ju att vara där så det kommer hon garanterat att göra. Vad som däremot händer när dom förkunnas är mer osäkert, blir det fällande dom lär hon inte stanna länge hos Fadde.
2007-11-13, 20:06
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Är tråden om Linda Bionda Rosing den längsta i FBs historia??
2007-11-13, 20:24
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond

Inte på långa vägar! I evighetsdiskussioner finns det många som är längre! Den ligger nog bra till när det gäller rekord i tillsägelser antar jag! Dom trådar som kan konkurrera om svarta tillsägelser från Mods är nog om "blåsmurfen" och "ölsnattarsmurfen", båda låsta!

Skillnaden är att det här är en seriös tråd!

// Dempa
2007-11-13, 20:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Media kommer ju att vara där så det kommer hon garanterat att göra. Vad som däremot händer när dom förkunnas är mer osäkert, blir det fällande dom lär hon inte stanna länge hos Fadde.

Eller så blir det en artikel med foto där hon kliver ut från akademikliniken efter påfyllnad i byst eller läppar som fadde betalat. Medans han sitter i rätten och säger att han inget äger och inte har några pengar.
2007-11-13, 20:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond

Nej det är nog Knutbytråden.
2007-11-13, 20:54
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Farmor Anka kacklade nåt i stil med att hon var nöjd över stödet dessutom.
.

Hon tänker dessutom ta över Kalle Anka-partiet till nästa val och därmed dubbla röstantalet!
2007-11-13, 21:00
Medlem
Kalla Kåres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Hon tänker dessutom ta över Kalle Anka-partiet till nästa val och därmed dubbla röstantalet!

Farmor Anka-partiet?
2007-11-13, 21:17
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Jo, tjena va! Då röstar jag hellre på "Kvinnliga bröstpartiet" eller "Arne Anka partiet", dom vet man vad dom står för åtminstone! Farmor Anka:s karriärer får uttrycket dagslända att låta som ett livstidskall!

// Dempa
2007-11-14, 00:02
Medlem
theKnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dempa69

Inte på långa vägar! I evighetsdiskussioner finns det många som är längre! Den ligger nog bra till när det gäller rekord i tillsägelser antar jag! Dom trådar som kan konkurrera om svarta tillsägelser från Mods är nog om "blåsmurfen" och "ölsnattarsmurfen", båda låsta!

Skillnaden är att det här är en seriös tråd!

// Dempa

Lite roligt att ordet seriös ens fastnar i en tråd om Farmor Anka...
2007-11-15, 11:36
Medlem
asdfasdfs avatar
Inervju med Fadde...

http://www.expressen.se/Fredag/1.926823/jag-vill-ha-fyra-barn

Han vill ha fyra (4!) barn med Linda (som ju inte är purung och som har en dotter som inte vill veta av henne) dessutom säger han att hon är världens bästa mamma...

Citat:
Planerar du och Linda Rosing barn?
– Ja, jag har ju sagt att jag vill ha fyra barn fram över med samma mamma. Och det
är Linda jag vill ha dem med. Hon är världens bästa mamma. Det har inte framkommit i medierna. Alla skulle se och höra hur mycket hon gör för sitt barn. Hon följer till och med honom till skolan för att hjälpa.

Observera att han säger sitt dvs singularis, Linda har ju två barn...
vet inte hur man är funtad om man anser att någon som drar till Stockholm för att bli kändis ( alltså inte för att hitta försörjning för att det inte finns jobb där den bor) partyknarkar, gör utvik, knullar i teve och beter sig så illa att ett av ens barn tar avstånd från en ens kan komma i närheten av att vara världens bästa mamma. Linda Rosing och världens bästa mamma borde inte få nämnas i samma mening om meningen inte innehåller ett inte...

sedan har de ju inte haft världens stabilaste relation om man säger så (oavsett om de flesta breakups och hångel med andra är "staged" eller inte).
Vilken verklighet lever man i om man som medelålders man som nyss gått i konkurs och riskerar fängelse vill skaffa fyra (4!) barn med en kvinna som inte klarar att behålla ett jobb/karriär en längre tidsperiod, som inte vet vad hon vill göra med sitt liv, som är så osäker i sig själv att hon sprutar in en massa gifter i kroppen med jämna mellanrum, som helt uppenbart är labil och som man har ett på och av förhållande med?
Hon är väl dessutom 33?
Ska detta 33 åriga freak alltså klämma ur sig fyra(4!) ungar till?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in