Inervju med Fadde...
http://www.expressen.se/Fredag/1.926823/jag-vill-ha-fyra-barn
Han vill ha fyra (4!) barn med Linda (som ju inte är purung och som har en dotter som inte vill veta av henne) dessutom säger han att hon är världens bästa mamma...
Citat:
Planerar du och Linda Rosing barn?
– Ja, jag har ju sagt att jag vill ha fyra barn fram över med samma mamma. Och det
är Linda jag vill ha dem med. Hon är världens bästa mamma. Det har inte framkommit i medierna. Alla skulle se och höra hur mycket hon gör för sitt barn. Hon följer till och med honom till skolan för att hjälpa.
Observera att han säger
sitt dvs singularis, Linda har ju två barn...
vet inte hur man är funtad om man anser att någon som drar till Stockholm för att bli kändis ( alltså inte för att hitta försörjning för att det inte finns jobb där den bor) partyknarkar, gör utvik, knullar i teve och beter sig så illa att ett av ens barn tar avstånd från en ens kan komma i närheten av att vara världens bästa mamma. Linda Rosing och världens bästa mamma borde inte få nämnas i samma mening om meningen inte innehåller ett inte...
sedan har de ju inte haft världens stabilaste relation om man säger så (oavsett om de flesta breakups och hångel med andra är "staged" eller inte).
Vilken verklighet lever man i om man som medelålders man som nyss gått i konkurs och riskerar fängelse vill skaffa fyra (4!) barn med en kvinna som inte klarar att behålla ett jobb/karriär en längre tidsperiod, som inte vet vad hon vill göra med sitt liv, som är så osäker i sig själv att hon sprutar in en massa gifter i kroppen med jämna mellanrum, som helt uppenbart är labil och som man har ett på och av förhållande med?
Hon är väl dessutom 33?
Ska detta 33 åriga freak alltså klämma ur sig fyra(4!) ungar till?