2009-02-11, 10:08
Bannlyst
Hjärna bakom/framför.

Vem rövknullade vem egentligen?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article397773.ab
Hönan eller ägget? Ägget eller hönan?
2009-02-11, 10:35
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Skämtar du??? Har Linda döpt sin dotter till Linda också? Och sonen? Är det möjligt, kan ens en kille heta Linda . Om detta stämmer ska jag sluta att försvara Rosing. Det är så jäkla grymt att ge sina barn konstiga namn. Nu är ju inte Linda ett konstigt namn men det är konstigt att döpa sinna barn till sitt eget namn, speciellt om en stackars pojke får ett flicknamn .

Du har just bevisat att du är lika efterbliven som självaste miss trosing.
Läs om läs rätt. Jag nämner Lindas namn, inte dottern eller sonens namn.

Citat:
Linda, om du läser det här, du är en dålig mamma, ta hand om dina barn Linda! var är din dotter Linda? ta hand om din son Linda! Linda du är en värdelös mamma, hur kan du avstå från dina barns bästa år Linda? du kommer aldrig att få tillbaks den här tiden med dina barn Linda! Linda ta hand om dina barn nu.

Lättare att förstå nu kanske? Om inte, råder jag dig att söka hjälp!
2009-02-11, 10:40
Medlem
Nu väntar inspelning sen plåtning för.........
Linda Rosing, 2009-02-11 07:48
Godmorgon!

Nu på morgonen ska jag till Nordisk film och göra dom sista synkarna till mitt program. Sen kl:13:00 ska jag till aftonbladet och plåta. Den plåtningen kommer vara rolig och lite annorlunda. Lägger upp lite bilder bakom plåtningen när jag kommer hem igen. Men idag blir det oxå en intensiv dag. Och så kommer det vara ett bra tag nu framöver. Men det är bara kul! Igår somnade jag iallafall tidigt. Och jag har sovit bra. Det är ovanligt men jag kommer inte ihåg om jag har haft någon dröm? Jag brukar drömma massor. Men inte inatt tydligen,hahahaha! Och idag känner jag mi lycklig och glad. Hm,det är ju samma sak eller? hahaha.......
2009-02-11, 11:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Du har just bevisat att du är lika efterbliven som självaste miss trosing.
Läs om läs rätt. Jag nämner Lindas namn, inte dottern eller sonens namn.

Lättare att förstå nu kanske? Om inte, råder jag dig att söka hjälp!

Ha, ha. Du får nog lära dig att skriva begripligt . Inga problem du är inte efterbliven för det, jag är inte heller felfri . Ett tips är att använda komma eller tankstreck eller liknande. Din något röriga ursäkt godtages. Nu ska jag inte hacka mer på dig.
2009-02-11, 11:13
Medlem
zkritts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Ha, ha. Du får nog lära dig att skriva begripligt . Inga problem du är inte efterbliven för det, jag är inte heller felfri . Ett tips är att använda komma eller tankstreck eller liknande. Din något röriga ursäkt godtages. Nu ska jag inte hacka mer på dig.

Får jag gissa så var Du den enda som inte förstod vad Leif.Jennekvist menade...
2009-02-11, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zkritt
Får jag gissa så var Du den enda som inte förstod vad Leif.Jennekvist menade...

Tror jag också! Nu kan man konstatera att ewws älskar att missuppfatta!
2009-02-11, 11:30
Bannlyst
Väntat....

http://www.expressen.se/noje/fredag/1.1462505/brot-med-rosing-hon-ar-svartsjuk
2009-02-11, 11:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av juttan

Nä det gör jag inte! Jag tycker inte om att tvingas missuppfatta bara för att andra skribenter knappt är skrivkunniga. Ingen ont om Leif Jennkvist men han/hon uttrycker sig som om han/hon var åtta år gammal och måste därför räkna med att omgivningen inte förstår vad han/hon menar.

Själv läste jag lite för snabbt och tar på mig det, sorry.
2009-02-11, 12:05
Medlem
kolla senaste häntextra..

Man kan ju säga att Häntextras senaste nr hänger ut Trosing rejält. Va handla igår på Ica å på framsidan står det fett:
"Inga kändisar ville komma på Lindas 35års fest"....haha.
Hon e sån jävla looser..
2009-02-11, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvobynight
Man kan ju säga att Häntextras senaste nr hänger ut Trosing rejält. Va handla igår på Ica å på framsidan står det fett:
"Inga kändisar ville komma på Lindas 35års fest"....haha.
Hon e sån jävla looser..

Länk tack!
2009-02-11, 12:16
Medlem
Green Eyed Joes avatar
Tycker att hon blir mer och mer lik "kattkvinnan".....
Sönderopererad pundare gör dejtingprogram i tv. Vem hade trott detta för fem år sedan????
2009-02-11, 14:56
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juttan

ewws är en tvättäkta kärring mot strömmen.
Individen har tagit på sig sin uppgift att sprida sitt kall i de trådar där individen kan få lite gehör för sin lusta att få tycka tvärtom!

Blir så med folk som IRL är väldigt kontrollerade och har svårt för att synas!

Se individen som en pikant detalj bland inläggen! Svara någon gång så att individen känner sig sedd!

Men ta aldrig något på allvar, för inget av det individen skriver, är sett att tas på allvar, då indivien är att ses som ett skämt!

Och för att återgå till topic, så visade det sig stämma med det jag misstänkte gällandes Patsys själsmutta!

Patsy har så dåligt självförtroende så att umgänge med en annan kvinna går tokbort.
Tom sin egna dotter.

Som är döpt till Melissa Linda, om jag nu kommer ihåg rätt.
Senast redigerad av MaeWest 2009-02-11 kl. 15:00.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in