2009-02-26, 16:08
Medlem
dubbeldouches avatar
Jofre Araldi

http://www.facebook.com/group.php?gid=65295095694#/group.php?gid=65295095694

"
Namn: Jofre Araldi
Gör: Våldtäktsman
Aktuell: Som en av killarna i Den rätte för Rosing

Jofre har begått ett flertal våldtäkter och sexuella övergrepp, misshandlat kvinnor och dessutom gett sig på minderåriga. Dessvärre har ingen av anmälningarna lett till någon fällande dom. Än så länge. Nu behöver vi komma i kontakt med fler av er som råkat ut för Jofre så att vi tillsammans kan göra en gruppanmälan.

Det här svinet ska inte komma undan. Sprid till alla du känner, nu ska han sättas dit! BJUD IN ALLA DU KÄNNER, TACK!

MAILA: stoppavaldtaktsmannen@gmail.com om du vet något."
2009-02-26, 16:09
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Hur fan kan hon va osminkad, till och med jag ser att hon har mascara, kajal och nåt lilarosa tjafs på läpparna.

Hon börjar fö. likna Jocelyn Wildenstein allt mer, speciellt i käkpartiet
http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2008/02_04/JocelynBIG2502_468x707.jpg

Ja skrattretande att påstå det när hon uppenbarligen har smink på sig.
2009-02-26, 16:13
Medlem
William Hainess avatar
Betänk då också att Jocelyn endast började med sina plastikoperationer i 50-årsåldern (blir 69 i år), så Linda har ett rejält försprång på henne. Tänk hur underbar Linda ser ut när hon är 40? Och 50? 60? Om inte nervgiftet hon sprutar in i ansiktet dödar henne tills dess.

Och varför i helvete fortsätter Linda sola?! Med tanke på hur skadad hennes hud är så kanske det är dags att tänka bortom plastik och börja tänka lite långsiktligt.
2009-02-26, 16:17
Bannlyst
asså dom där läpparna på bilden hos bobby
asså jag kan inte släppa dom
ser sååååååå ut som näbb , helt sjukt
dom ser sjukt konstiga och formen !!!
haha ja jösses vem fn vill pussa en sån mun?
2009-02-26, 16:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
asså dom där läpparna på bilden hos bobby
asså jag kan inte släppa dom
ser sååååååå ut som näbb , helt sjukt
dom ser sjukt konstiga och formen !!!
haha ja jösses vem fn vill pussa en sån mun?

Hon är otroligt ful! Jag är ingen skönhet själv och dessutom man men med en blond peruk hade jag blivit en snyggare "kvinna" än Rosing. Tidigare tyckte jag hon var snygg men det var innan hon tog Botox i händerna.
2009-02-26, 16:48
Bannlyst
och innan hon fixade munnne och innan hon tattuerade ögonbrynen och munnen och innan ........... gahhhhhhhhh stopp

och hon säger efter varje grej att nu räcker det ...jaha sedan blir det operation av läpparna och nästa gång blir det säkert en operation av något annat slag

vad har hon inte fixat?

detta är fixat
hakan
munnen
mungiperna ala joker
käken
tatuerat ögonbrynen och läpparna
botox
blekt tänderna
blekt håret
2009-02-26, 16:50
Medlem
Snövits avatar
Citat:
blekt tänderna
blekt håret

Det lär inte vara det e(ä)nda hon har blekt
2009-02-26, 18:28
Medlem
Men har hon inte fixat snoken också? Ser ut så när man jämför gamla bilder med nya.
2009-02-26, 19:14
Medlem
~*BayBee*~s avatar
Citat:

vad har hon inte fixat?

detta är fixat
hakan
munnen
mungiperna ala joker
käken
tatuerat ögonbrynen och läpparna
botox
blekt tänderna
blekt håret

Tuttarna förfan! Dom glömde du ju 1kg i varje eller hur var det?
2009-02-26, 19:25
Medlem
GelBs avatar
*dp*
2009-02-26, 19:26
Medlem
MissAnalyss avatar
Dagens inlägg

Idag...
Linda Rosing, 2009-02-26 18:16
Vaknade upp idag och var helt säker på att jag hade en radiointervju, känner mig som en robot som repeterar samma sak igen och igen.. Men efter jag tagit en stark kaffe och blev människa så insåg jag ju att jag bara kunde vara ledig hela dan!! fast jag gjorde en kort intervju för Amelia på telefonen idag.. haha snacka om snurrig! efter det åkte jag och Melissa hem och slappade.. Sedan följde jag med henne hem till Västerås där vi lunchade med min mamma! Det är kul att ibland åka dit och bara vara, det är som en lite andpaus från Stockholm!

Kvällen kommer inte att gå fram i många knop, utan tänkte gå ner till videobutiken och hyra några riktiga feel good filmer... Måste ha något nyttigt snacks också, så det blir nog lite morötter och gurkor... Och en dipp på light filmjölk!! Puss och kram

Hon skriver osammanhängande- hon vaknar, dricker kaffe, ger en telfonintervju med Amelia... "efter det åkte jag och Melissa hem och slappade".. Jag får det inte att gå ihop....
2009-02-26, 19:26
Medlem
GelBs avatar
Är inte Lindas Erwikwik samma lags som undixi vad det det gälller homoex ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in