2009-01-01, 17:50
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar

Sicken idiot. Eller är det Fröken Patsy som skriver igen?
Senast redigerad av ThisIsTheZodiac 2009-01-01 kl. 17:53.
2009-01-01, 20:53
Medlem
.-.-.s avatar
http://www.expressen.se/noje/fredag/1.1418133/rosing-jag-ar-snyggare-an-nagonsin

Linda har då inget fel på självförtroendet i alla fall.
På BB tiden så tyckte jag hon såg helt ok ut. Men nu blir det bara värre för varje dag. Skrämmande att hon tycker det blir vackert. Verkar vara beroende av att fixa varje kroppsdel. Särskilt läpparna blir man mörkrädd av. Fräsch med fett från röven i läpparna. Tänk att kyssa henne är samma sak som att slicka henne i röven.

Ser nästan framemot Lindas dating program, ytligare människa går knappast att hitta, kan ge mig fan på att alla kommer vara muskeltomtar av högsta kvalite, och självklart miljonärer. Garva rejält kommer vi får göra i alla fall.
2009-01-01, 22:38
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Ja men det är väl klart att datorn strular, ett stående inslag. Anledningen är att i Barcca så är det så jävla fräckt att Slabbeduskan skiter i allt.
Jag tycker det var skojigt skrivet i Expressen att männen vallfärdar för att dejta henne. Ja det är därför det har annonserats överallt att söka till hennes program.

Och om man läser mellan raderna så var det cirkus 50 kåta pojkar mellan 18 och 51 som såg sig som Patsys blivande clitorismassör i hennes reklamsåpa för hästens sängar!

Sedan valde de väl ut de 10 som villigt vill ses som årets mest mediekåta losers?
2009-01-01, 22:43
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
http://www.expressen.se/noje/1.1419111/linda-rosings-dejt-en-strippa
Jag undrar om det kommer finnas någon kille med akademisk bakgrund i detta gäng? Någon som har nåt annat än utseende som Linda kan uppskatta...

Haha...sexpressens korrar läser FB!
Det där skrev jag ju för ett tag sedan här!

Tsz,tsz sexpressen!
Kom på något eget,för fan era slapptaskar!
2009-01-01, 22:49
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac

Sicken idiot. Eller är det Fröken Patsy som skriver igen?

Ett spån som påstår sig vara sjuksyster i Australien....hm....konstigt att ett inlägg dyker upp utan prickar över åäö, samtidigt när patsy befinner sig i "ett främmande land"!
2009-01-01, 23:18
Medlem
CrimsonIdols avatar
Jag skulle vilja höra diskussionen med familjen runt middagsbordet när killen säger att han ska delta i en dokusåpa med Linda Rosing ...
Eller hans polare...
Eller ja,dom lär väl inte gått på KTH,eller Handelshögskolan direkt nån av dom
Dom lär säga:
Ascoolt mannen!!...respekt!
Schysst äventyr,nåt du kan skryta inför barnbarnen med

Hon har rövfett i läpparna oxo, "whats NOT to like?"

Senast år 2013 lär hon ju oxo sopa rent i alla Nobelpriskategorier som finns:
Fredspriset,litteratur,fysik...ja ALLT!

Det enda hon kan hoppas på i framtiden är att inte ha för slapp vagina efter för mkt "kulturberikande" av den tillika C-kändisen/araben Fadde

//CrimsonIdol
2009-01-01, 23:22
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
http://www.expressen.se/noje/fredag/1.1418133/rosing-jag-ar-snyggare-an-nagonsin

Linda har då inget fel på självförtroendet i alla fall.
På BB tiden så tyckte jag hon såg helt ok ut. Men nu blir det bara värre för varje dag. Skrämmande att hon tycker det blir vackert. Verkar vara beroende av att fixa varje kroppsdel. Särskilt läpparna blir man mörkrädd av. Fräsch med fett från röven i läpparna. Tänk att kyssa henne är samma sak som att slicka henne i röven.
Det förklarar ju varför hennes läppar ser ut som en begagnad fisring... Eller är jag bara avundsjuk nu igen?
2009-01-01, 23:26
Medlem
Det bisarra är att det inte bara är kvällstidningarna som hyllar henne, trots att de hånade henne innan, utan de som verkligen uttryckte förakt förut tycks nu ha gjort en helomvändning och tycker att hon förtjänar respekt. Jag syftar då på intelligenta skribenter och andra mediapersonligheter. Vet någon (seriöst) varför det bara tvärvände? Hon är ju lika tossig som innan, och inte ett dugg förändrad.
2009-01-01, 23:54
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annobecq
Det bisarra är att det inte bara är kvällstidningarna som hyllar henne, trots att de hånade henne innan, utan de som verkligen uttryckte förakt förut tycks nu ha gjort en helomvändning och tycker att hon förtjänar respekt. Jag syftar då på intelligenta skribenter och andra mediapersonligheter. Vet någon (seriöst) varför det bara tvärvände? Hon är ju lika tossig som innan, och inte ett dugg förändrad.

Seriöst?...
Det följer vilken djävla enkel dramaturgi som helst...
Skriva ner ett tag, sen skriva upp ett tag...DOOOÖÖHHH!
Och jag tycker det är djävligt överdrivet att kalla dessa skribenter intelligenta..
Dom sitter på sina redaktioner och är BAJSNÖDIGA och ÄNGSLIGA, tror dom sätter upp ett finger i luften och kan känna vartåt det lutar om dom inte försöker skapa nåt själva taget ur luften...

När sanningen lyder som följer:
Att Linda Rosing är precis lika korkad som ALLTID..
Hon borde skaffa sig ett hederligt jobb som städerska på landstinget och uppfostra sina barn korrekt, inte springa runt och hora i media...
Hon är för korkad för detta, hon ger t.om fejkblondiner dåligt rykte

//CrimsonIdol
2009-01-02, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Seriöst?...
Det följer vilken djävla enkel dramaturgi som helst...
Skriva ner ett tag, sen skriva upp ett tag...DOOOÖÖHHH!
Och jag tycker det är djävligt överdrivet att kalla dessa skribenter intelligenta..
Dom sitter på sina redaktioner och är BAJSNÖDIGA och ÄNGSLIGA, tror dom sätter upp ett finger i luften och kan känna vartåt det lutar om dom inte försöker skapa nåt själva taget ur luften...

//CrimsonIdol

Jag tror inte att det framgår VILKA skribenter jag anser vara intelligenta, men verkligen långt ifrån alla. Jag håller med ditt resonemang till viss del, men utan att nämna någon/några särskilda, kan jag ändå se en tendens som definitivt inte fanns för sisådär 2 år sedan.
2009-01-02, 00:21
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Jag tror inte att det framgår VILKA skribenter jag anser vara intelligenta, men verkligen långt ifrån alla. Jag håller med ditt resonemang till viss del, men utan att nämna någon/några särskilda, kan jag ändå se en tendens som definitivt inte fanns för sisådär 2 år sedan.

Kan vara så ENKELT som att hon FAKTISKT lyckades dragga sig ur de värsta kloakerna och skapade NÅT....Hon var på VÄG
Nu gör hon comeback på det lägsta pinnhålet igen med rövfettsfyllda läppar,misslyckade operationer i sina pattar,där silikonet ligger som en klump och ska ha en dokusåpa vars koncept var modernt cirka 2006

//CrimsonIdol
2009-01-02, 01:35
Medlem
MaeWests avatar
Citat:

De har inte vänt. Däremot ser de en inkomst i Patsy!
Ungefär som en hallick.

De skriver, hon presterar.

Korrar är som en hora som kommit upp sig! Igår ett luder, i dag en bordellomum!

Och mommie dearest ger de villiga borellomums what they want.....a slippery pussy named Patsy!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in