2009-02-06, 18:23
Medlem
Stones avatar
Hehehe, denna tråd kan bli en säljbar pocket om någon orkar strukturera den. "Flashbackare om Linda Rosing".
2009-02-06, 18:30
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle
(Bild på Erwik och Rosing.)

"Ni undrade var soulmeet är. Antar att ni menar min soulmeet. För jag kan väl inte förväntas hålla reda på andras soulmeet. Nej, jag sköter mitt och så sköter andra sitt. För en gång skull. Här är hon. Baby! Imorgon ska vi ses igen. Fan, vad jag har saknat dig. Ibland saknar jag dig som ett syskon. Som om vi var förenade av nåt. Märklig men skön känsla. Jag känner, alltså finns det hopp.

För övrigt tycker jag inte att Soulmeet som felskrivning är så ologiskt. Två likadana själar som möts - soul meet. Ett ord från eller till spelar väl ingen roll. Svenska språket har ju redan våldtagits i alla hål tack vare all slang, sms-förkortningar och ord som böghåna som vår moderna tid forcerat ut i etern. Soulmeat däremot vore lite märkligt."

Kommentarer:

Ja, det är ju jättekonstigt att folk tror att han skulle kunna veta något om vad som hände med den andra halvan av den fasta juryn...

Den käre stian är lika arrogant som vanligt. Och hugger som den spottkobra han är!

Och det heter soulmate! Att soulmeet är ett ord som porrpatsy förvrängt, mycket pga att kvinnan är obildad, är en sak, men att stian dessutom inte har stake nog att rätta människan!

Tycker att dessa två kan gå in på den här sidan! http://www.terapisnack.com/raett-eller-fel-vaerderingar-moraliska-fragor/8450-tror-du-pa-att-det-finns-en-soulmate.html
2009-02-06, 18:37
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nvmd
Final
Linda Rosing, 2009-02-06 10:15
God morgon!!!

Nu har jag sovit som en stock efter en lååååååååååååååååång inspelningsdag igår som slutat väldigt sent på kvällen. Idag är det sista inspelningsdagen och final. De senaste två månaderna har gått så fort, och vardagen har kanske blivit lite stökig... Men nu väntar en lugn vardag iallafall en kort stund! Idag blir det dock återigen en lång och intensiv inspelningsdag!

Idag är alltså dagen som jag måste bestämma mig och det känns pirrigt. Om jag har hittat någon så kommer ni att få se det i programmet!!!

puss och kram på er

Detta var nästan poetiskt! "Men nu väntar en lugn vardag iallafall en kort stund!"
Ibland får tom Patsy till det. Även om det var ofrivilligt!

Och inte kommer hon att "hitta" någon. Det var aldrig tanken. Tanken var att lansera Patsy som en TV-personlighet. Fast var den personligheten sitter, vete sjutton!

Hon kommer välja någon för en sväng i sänghalmen. Efter en vecka, när hon är sönderpökad och mör, kommer hon att meddela att denne karl inte var något för henne. Hon fortsätter som kåt singel, knullar järnet på alla gratisbjudningar hon hinner med, och fortsätter att skapa rubriker!
Senast redigerad av MaeWest 2009-02-06 kl. 18:40.
2009-02-06, 18:39
Bannlyst
Ok

Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Detta var nästan poetiskt! "Men nu väntar en lugn vardag iallafall en kort stund!"
Ibland får tom Åatsy till det. Även om det var ofrivilligt!

Och inte kommer hon att "hitta" någon. Det var aldrig tanken. Tanken var att lansera Patsy som en TV-personlighet. Fast var den personligheten sitter, vete sjutton!

Hon kommer välja någon för en sväng i sänghalmen. Efter en vecka, när hon är sönderpökad och mör, kommer hon att meddela att denne karl inte var något för henne. Hon fortsätter som kåt singel, knullar järnet på alla gratisbjudningar hon hinner med, och fortsätter att skapa rubriker!
Avundsjuk?
2009-02-06, 18:40
Bannlyst
Citat:
Ibland får tom Åatsy till det. Även om det var ofrivilligt!

Du verkar vara helt utsvulten själv. Vet ingen som skriver så mkt om Rosings sexliv . Avundsjuk? Kontakta henne så kanske du får resterna när hon är klar
2009-02-06, 18:41
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keuorac
Avundsjuk?

Full igen?
2009-02-06, 18:45
Medlem
HotChocolates avatar
Citat:
Den käre stian är lika arrogant som vanligt. Och hugger som den spottkobra han är!

Och det heter soulmate! Att soulmeet är ett ord som porrpatsy förvrängt, mycket pga att kvinnan är obildad, är en sak, men att stian dessutom inte har stake nog att rätta människan!

Tycker att dessa två kan gå in på den här sidan! http://www.terapisnack.com/raett-eller-fel-vaerderingar-moraliska-fragor/8450-tror-du-pa-att-det-finns-en-soulmate.html

Jaha ja. Visste inte att Pattsy hade en själ? Men hon kanske har missförstått betydelsen av soul också?

Visst är Ervik arrogant:

"AlexErwik, (M33) Postat: 2009-02-05, 18:04
Det får andra avgöra. Jag anser det vara min rätt att lägga näsan i blöt precis var, hur och när det passar mig."

Sure. Han får lägga sin snoriga snok överallt, men Gud nåde om någon annan försöker sig på samma sak. Han och Pattsy passar ihop som ler och långhamn!
2009-02-06, 18:46
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Du verkar vara helt utsvulten själv. Vet ingen som skriver så mkt om Rosings sexliv . Avundsjuk? Kontakta henne så kanske du får resterna när hon är klar

Vad ska jag vara avundsjuk på?
Uppriktigt, ge mig ett bra svar på vad jag ska vara avundsjuk på när det kommer till Patsy!

Och vilken kvinna skulle vilja bli penetrerad av något som befunnit sig i rosing?
Gud vet vad hon har, med tanke på vilket klientel som hon frotterar sig med!

Men du hade väl gärna spettat henne,förstår jag, då sådana som dig inte är så nödbedda. Du kommer väl inte nära en vanlig kvinna, så en nyrullad mumie är nog inte fy skam för ewws!
2009-02-06, 18:47
Medlem
HotChocolates avatar
Citat:
Ibland får tom Patsy till det. Även om det var ofrivilligt!

Undras om vännen Ervik tycker det var värt att mista sin kärlek pga att han hjälpte Pattsy att synas i tv? Iof får ju även han synas en del, men...
2009-02-06, 18:49
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HotChocolate
Undras om vännen Ervik tycker det var värt att mista sin kärlek pga att han hjälpte Pattsy att synas i tv? Iof får ju även han synas en del, men...

Han gör allt för att synas. Och hans eviga knäande på US Video spelar säkert in, vem vil ha en pojkvän som tilbringar all tid på knä framför ett glory hole?
2009-02-06, 18:51
Bannlyst
Nja

Citat:
Full igen?
Idag kan du ha rätt men senare. Inte nu.
2009-02-06, 18:52
Medlem
warp10s avatar
Hur kul kan det va för Kevin att ha en mamma som skär upp sej så han får en ny mamma ibland. Nytt utseende på mamma för ofta kan inte va bra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in