2009-02-06, 19:32
Bannlyst

Citat:
Ursprungligen postat av warp10
Hur kul kan det va för Kevin att ha en mamma som skär upp sej så han får en ny mamma ibland. Nytt utseende på mamma för ofta kan inte va bra.
Men det är ju den mamman hon har.
2009-02-06, 20:35
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Detta var nästan poetiskt! "Men nu väntar en lugn vardag iallafall en kort stund!"
Ibland får tom Patsy till det. Även om det var ofrivilligt!

Och inte kommer hon att "hitta" någon. Det var aldrig tanken. Tanken var att lansera Patsy som en TV-personlighet. Fast var den personligheten sitter, vete sjutton!

Hon kommer välja någon för en sväng i sänghalmen. Efter en vecka, när hon är sönderpökad och mör, kommer hon att meddela att denne karl inte var något för henne. Hon fortsätter som kåt singel, knullar järnet på alla gratisbjudningar hon hinner med, och fortsätter att skapa rubriker!

Hjärtat, detta skriver jag under på! Ser fram emot att få se besvikelsen i hennes ögon när hon blir total sågad för sitt horeri i tv på bästa sändningstid.
2009-02-06, 22:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Vad ska jag vara avundsjuk på?
Uppriktigt, ge mig ett bra svar på vad jag ska vara avundsjuk på när det kommer till Patsy!

Och vilken kvinna skulle vilja bli penetrerad av något som befunnit sig i rosing?
Gud vet vad hon har, med tanke på vilket klientel som hon frotterar sig med!

Men du hade väl gärna spettat henne,förstår jag, då sådana som dig inte är så nödbedda. Du kommer väl inte nära en vanlig kvinna, så en nyrullad mumie är nog inte fy skam för ewws!

Det där var elakt sagt, jag gav dig bara ett vänskapligt råd. Jag tror faktiskt att tant Rosing lever ett trivsamt liv. Jag hade gärna varit den manliga motsvarigheten (om jag slapp operera mig).
2009-02-06, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Sorry, jag kom på det efteråt när jag var ute med hunden.
Till mitt försvar kan jag säga att adressen ju redan ligger i tråden.

Jo, och den dyker upp då och då bland Lindas kommentarer också. (Har gjort tidigare iaf.)
Så den som verkligen vill hitta dotterns blogg får väl tag på adressen på ett eller annat sätt ändå...

Citat:
Ursprungligen postat av hamada
Jo jag vet och då var det jag som inte tänkte mig för. Vi kan väl i fortsättningen bättra oss, menar inte att peka finger åt dig.

Ingen orkar gå igenom hela den här tråden för att leta efter adresser så snart är både din och min tabbe historia.
Och jag menar naturligtvis inte heller att peka finger åt någon! Tidigare hade jag nog också kunnat posta bloggadressen utan att tveka, men förra gången den efterfrågades, invände någon - och de argumenten fick mig att tänka om lite.
2009-02-06, 22:38
Medlem
MajkenKenmajs avatar
Å andra sidan varför ska vi stillatigande likt media och Slabbeduskans soulmeets se/läsa när Slabbeduskan sitter och blåljuger om bla annat sin dotter?...ville dottern blogga osedd kunde hon valt t ex att kalla sin blogg Ankis blogg och ingen jäkel hade förstått att hon var Slabbeduskans dotter
2009-02-06, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajkenKenmaj
Å andra sidan varför ska vi stillatigande likt media och Slabbeduskans soulmeets se/läsa när Slabbeduskan sitter och blåljuger om bla annat sin dotter?...ville dottern blogga osedd kunde hon valt t ex att kalla sin blogg Ankis blogg och ingen jäkel hade förstått att hon var Slabbeduskans dotter

Melissas blogg har hittills varit relevant mycket pga att Mamma Rosing helt "tigit ihjäl" dotterns existens de senaste månaderna.

Och visst är det väl egentligen den familjens problem huruvida dottern ska ha en öppen blogg eller ej,
men samtidigt vill iaf inte jag bidra till att lyfta fram den.
2009-02-07, 12:53
Medlem
Saxat från expressen.se

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1457852/bloggarna-overvakas-av-skatteverket

De drar in 100 000-tals kronor och skriver om sin lyxkonsumtion av märkesvaror.

Nu kan Expressen avslöja att en speciell avdelning inom skatteverket övervakar Sveriges mest populära bloggar för att se om de bryter mot lagen.

Under de senaste två åren har hon övervakat Sveriges mest populära skribenter,
för att se vilka inkomster de har och om de eventuellt undanhåller dessa i sina deklarationer.

– Jag håller koll på ganska många. Jag läser dem och tycker det är intressant att se när de har tjänat pengar.
Man kan se att en del rör sig med ganska mycket pengar, de handlar mycket eller får saker, säger Karin Andersson.

Karin Andersson får på grund av sekretress inte avslöja vilka bloggare som övervakas,
men hon bekräftar att fokus ligger på de som är mest populära.

– Det är de som är mest intressanta. De som är mest lästa och de som kan sälja mycket annonser för att de har många besökare.

Hittills har inget ärende lämnats över till åklagare, men under 2009 kan flera bloggare vänta sig besök av skatteverket.

Under 2009 tar skatteverket ett nytt steg i bloggsatsningen. Då skall man börja titta på de gratisprodukterna vissa bloggare får, men Karin Andersson vill inte avslöja exakt vad de kommer att leta efter.
2009-02-07, 13:52
Medlem
Älskar Kleerups spelning
Linda Rosing, 2009-02-07 13:44
Hade en fantastisk kväll igår! Slutade inspelningen sent, åkte sen för att träffa lite vänner för after work! Hann med lite sista minuten shopping i Sturegallerian, var ju tvungen att köpa en ny klänning inför kvällen!

Andreas Kleerup hade satt mig på listan för att se hans konsert på Hornstull Strand Ettablisement!

Gick på konserten med min kompis Fredrik, och vi båda två bara njöt hela kvällen! Vi stod ganska långt bort från scenen men vi hade full utsikt på Kleerup när han stod uppe i sitt DJ-bås.. Han var grym! Vi bägge kunde inte stå stilla en stund utan vi dansade hela konserten igenom! Det var första gången jag såg Andreas Kleerup live och gud vad jag har missat! Önskar han kunde bara ploppa upp i vardagsrummet och sätta igång! Hans musik får mig verkligen att må bra och känna glädje! Ingen kan säga någonting annat!!!
Mitt sms som jag skickade igår:

Andreas Kleerup

2009-02-07 00:49

Jag måste bara säga att du är en stjärna. Fan vad bra du är. Var tvungen att åka för för jag ska upp tidigt imorgon. Men du är bäst. Puss
Senast redigerad av nvmd 2009-02-07 kl. 13:55. Anledning: lade till
2009-02-07, 14:15
Medlem
http://sv.tinypic.com/view.php?pic=i2sxup&s=5

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=sd1m45&s=5

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=167nplv&s=5
2009-02-07, 14:22
Medlem
Rosings tillägg under inlägget:

Citat:
Mitt sms som jag skickade igår:

Andreas Kleerup

2009-02-07 00:49

Jag måste bara säga att du är en stjärna. Fan vad bra du är.
Var tvungen att åka för för jag ska upp tidigt imorgon. Men du är bäst.
Puss

En aning självupptaget att posta sina egna sms i bloggen...

Citat:
Klänningen är från Zara till priset 679 kr. Finns i fyra färger och är helt underbar att ha på sig!

Snart blir det revision... Hahaha.
2009-02-07, 14:27
Medlem
Gud vad tidningarna kan ha fel!
Linda Rosing, 2009-02-07 14:14

Som sagt, jag gick efter att Andreas hade spelat för att åka hem och sova! Har varit och tränat på morgonen och ska äta lunch hemma hos mig med två vänner!

Andreas, tro verkligen inte på vad Expressen har skrivit! Du var suverän!!

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=i5y6bp&s=5
2009-02-07, 15:12
Medlem
I'm with the Band...

Citat:
Älskar Kleerups spelning
Linda Rosing, 2009-02-07 13:44

Hade en fantastisk kväll igår! Slutade inspelningen sent, åkte sen för att träffa lite vänner för after work! Hann med lite sista minuten shopping i Sturegallerian, var ju tvungen att köpa en ny klänning inför kvällen!

Andreas Kleerup hade satt mig på listan för att se hans konsert på Hornstull Strand Ettablisement!

Gick på konserten med min kompis Fredrik, och vi båda två bara njöt hela kvällen! Vi stod ganska långt bort från scenen men vi hade full utsikt på Kleerup när han stod uppe i sitt DJ-bås.. Han var grym! Vi bägge kunde inte stå stilla en stund utan vi dansade hela konserten igenom! Det var första gången jag såg Andreas Kleerup live och gud vad jag har missat! Önskar han kunde bara ploppa upp i vardagsrummet och sätta igång! Hans musik får mig verkligen att må bra och känna glädje! Ingen kan säga någonting annat!!!

Försöker hon "ettablera" sig som groupie, så här på äldre dar?
Tycker isåfall inte att hon lyckas så där hundra...

Hur pinsamt är det på en skala, att skryta med att man är uppskriven på en gästlista?
(Den som verkligen "umgås med någon i bandet" behöver sällan vara uppskriven på någon lista... enligt min erfarenhet )

För övrigt förstår jag mig inte riktigt på spelningens karaktär.
En konsert på Strand Etablissement där man hamnar långt från scenen men ändå har "full utsikt på Kleerup uppe i sitt DJ-bås"? Men det klart, när det gäller dagens syntnissar är det väl tveksamt om de är musiker själva, samplar lite, eller spelar andras låtar rakt av.
Konsert från ett DJ-bås, alltså.
Senast redigerad av Slang-Calle 2009-02-07 kl. 15:42.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in