Citat:
Ursprungligen postat av dobis
Det va nästan att jag skämdes när jag kollade på bilderna

Tidigare har hon jämfört sig med Brigitte Bardot. Har för mig att hon la upp någon bild på en lättklädd BB i svartvitt och samtidigt på sig själv och skrev: "naken och sensuell i svartvitt" (finns tidigare i tråden).
Är det inte lustigt med alla s k gapskratt i hennes blogg? "I dag ska jag äta god mat hahaha", osv, osv..
Det här har kanske många läst men jag citerar från Alex Sulmans blogg eftersom det är klockrent (från Rosings blogg 10/1)!
citat:
"Jag hamnade framför Linda Rosings blogg. Jag läser hennes inlägg och undrar hur det är med henne. Är hon manisk, kanske? Titta på inlägget ovan. Lägg märke till hur hon avslutar det. Med ett gapskratt. Man kan ju gapskratta om man tar del av något väldigt roligt. Men läs inlägget. Hon berättar för sina läsare att hon någon gång under morgondagen avser att bada i sin bubbelpool. Och så berättar hon att hon ser fram emot det. Och så - gapskratt! Vad är det för sjuk kvinna vi har att göra med här?
Jag ser framför mig en regelrätt dåre. En overklig person, nästan. Som en superskurk från filmvärlden. Inte sant?
Jag är mycket orolig för Linda Rosing."