2009-01-19, 09:45
Medlem
GJEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nvmd
Puss mina älskade blogg läsare. Förlåt för att jag inte har bloggat. Det har varit pga av att jag har haft fullt upp hela tiden. Men i morgon kommer jag att få en mobil som jag kan mobil blogga ifrån. Vilket gör att jag kommer att uppdatera den här bloggen igen. Så snälla ni ha förståelse för mig så ska jag leverera...!

Märkligt att hon har så lite tid jämnt. Sandra Dahlberg är i Japan för att spela in "Jag överlevde en Japansk..." och hon bloggar för fullt både i sin vanliga blogg och en videoblogg.
Ger man sig på bloggandet får man väl för f leverera, speciellt när 5:an gör reklam för bloggen i tid och otid. (den där förbenade rullisten på tv'n)
2009-01-19, 09:57
Medlem
roras avatar
det är ju såklart beroende hur lätt man har för att skriva också. Det är ju helt enkelt högre tröskel för endel personer att komma till skott. Ja, nu låter det som om om jag antyder att linda inte kan skriva, ha ha ha, men det var faktiskt inte meningen. Menade bara somliga sprutar ur sig text, medan andra behöver mer tid. Kvalitén kan vara likartad.
2009-01-19, 11:31
Medlem
Det tragiska är väl dessutom att hon inte har haft "tid" att träffa sin dotter sen i höstas (enligt dotterns blogg).
Hur kan man skita i att träffa sitt barn?
Hur lång tid tar det att åka till Västerås eller var dottern nu bor, en timme? Linda har dessutom inga fasta tider att passa, så det verkar faktiskt helt sjukt att hon inte har tagit en dag eller helg för att träffa barnet!
2009-01-19, 12:29
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillamopsen
Det tragiska är väl dessutom att hon inte har haft "tid" att träffa sin dotter sen i höstas (enligt dotterns blogg).
Hur kan man skita i att träffa sitt barn?
Hur lång tid tar det att åka till Västerås eller var dottern nu bor, en timme? Linda har dessutom inga fasta tider att passa, så det verkar faktiskt helt sjukt att hon inte har tagit en dag eller helg för att träffa barnet!
DET är faktiskt fruktansvärt tragiskt. Undrar hur det känns att bara läsa om sin mamma i tidningar och i bloggar när hon bara bor ca 1 timma med bil därifrån.
2009-01-19, 12:34
Bannlyst
var hittar man hennes dotters blogg?
det är ju fruktansvärt dåligt
men jag kan inte säga att jag är förvånad då melissa börjar bli en vacker flicka så hon känner nog kraftigt av konkuransen där
2009-01-19, 15:19
Medlem
Morgon dusch i Prag.....!
Linda Rosing, 2009-01-19 12:27

Här är lite sköna dusch bilder från Hotellet i Prag. Nu undrar säkert ni vem som har tagit dom här bilderna, och det är min vän Bobby. Eftersom vi alltid delar rum på våra resor så får han agera oxå som fotograf om det behövs till min blogg,hahaha! Och vi gillar att ta lite roliga och busiga bilder. Hoppas ni tycker dom är vackra. För det gör vi.
http://sv.tinypic.com/view.php?pic=28l5jt1&s=5
http://sv.tinypic.com/view.php?pic=28r372o&s=5
2009-01-19, 15:21
Medlem
Nu ska jag på möte...!
Linda Rosing, 2009-01-19 14:05
Nu mina kära vänner ska jag på möte och få min nya mobil där jag kommer att kunna mobil blogga. Kul va! Då kommer jag lätt kunna uppdatera bloggen med både bilder och text oftare. Jag har haft det väldigt intensivt nu med alla inspelningarna. Och jag kommer att ha det ett tag till fram över så då är det mycket lättare för mig att helt enkelt mobil blogga.
2009-01-19, 16:20
Medlem
Det va nästan att jag skämdes när jag kollade på bilderna
2009-01-19, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dobis
Det va nästan att jag skämdes när jag kollade på bilderna

Tidigare har hon jämfört sig med Brigitte Bardot. Har för mig att hon la upp någon bild på en lättklädd BB i svartvitt och samtidigt på sig själv och skrev: "naken och sensuell i svartvitt" (finns tidigare i tråden).

Är det inte lustigt med alla s k gapskratt i hennes blogg? "I dag ska jag äta god mat hahaha", osv, osv..
Det här har kanske många läst men jag citerar från Alex Sulmans blogg eftersom det är klockrent (från Rosings blogg 10/1)!

citat:
"Jag hamnade framför Linda Rosings blogg. Jag läser hennes inlägg och undrar hur det är med henne. Är hon manisk, kanske? Titta på inlägget ovan. Lägg märke till hur hon avslutar det. Med ett gapskratt. Man kan ju gapskratta om man tar del av något väldigt roligt. Men läs inlägget. Hon berättar för sina läsare att hon någon gång under morgondagen avser att bada i sin bubbelpool. Och så berättar hon att hon ser fram emot det. Och så - gapskratt! Vad är det för sjuk kvinna vi har att göra med här?

Jag ser framför mig en regelrätt dåre. En overklig person, nästan. Som en superskurk från filmvärlden. Inte sant?

Jag är mycket orolig för Linda Rosing."
2009-01-19, 17:38
Medlem
SmiLLies avatar
Hur svårt kan det vara att "mobil blogga"?

Hon har väl haft en mobil med kamera innan.. eller?
2009-01-19, 18:01
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmiLLie
Hur svårt kan det vara att "mobil blogga"?

Hon har väl haft en mobil med kamera innan.. eller?
Borde en bloggdrottning inte ha en laptop?
2009-01-19, 18:54
Medlem
TheZoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Borde en bloggdrottning inte ha en laptop?
Klart hon har en, problemet är dock att hon inte hittar skärmen och tangentbordet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in