2009-02-22, 14:52
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAnalys
Ute kväll med limo....
Linda Rosing, 2009-02-22 09:21
Igår var jag hemma hos Bobby och kollade på melodifestivalen.Det var jag,Fredrik,Dan,Samule och Bobby. Den enda som fattades var Alex. Men han kunde inte komma. Han jobbar som bara den. Jag saknade honom där. Vi alla höll på EMD och jag höll även på Molly. Och båda gick till Globen,jättekul! Vi hade jätte mysigt och åt massa gott godis och drack vin. Sen kl:22:00 kom en stor vi limosin och hämtade upp oss från American limo och körde oss runt i en timma och där drack vi champage. Vi firade att mitt program är färdig spelat. Vi stannade på Ambassadör och hälsade på Navid som hade premiär med sin klubb uppe i guldrummet. Det var massa härliga människor och där minglade vi runt ett tag. Sen kände jag att jag ville åka hem. Är helt slut efter all intensiv inspelning som jag har gjort den sista tiden. Så alla stannade kvar och jag åkte hem och la mig. Så det blev en tidig kväll för mig. Skönt! För nu ska jag ut och powerwalka i snön. Sen blir det att besöka solariet för hela slanten. Jag är blek som en alvedon. Bilder från igår kommer upp under kvällen.

Såå imponerande att åka limo och dricka champagne... Not! Allt hon och hennes vänner företar sig är så B

Att hyra en limmo kostar typ 1500 i timmen. Inte så blodigt om man är fem sex personer. Och när Linda skriver champagne går mina tankar osökt till mousserande. Jag tror inte hon vet skillnaden.

Sedan kan man fundera över "den intensiva inspelningen". Det är väl några veckor sedan det var över? Och kärringen är fortfarande trött?

Powerwalk, är det när man går med såna där pensionärsstavar? Kan inte människan bara ta en vanlig promenad?
2009-02-22, 14:57
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Powerwalk, är det när man går med såna där pensionärsstavar? Kan inte människan bara ta en vanlig promenad?

Man bränner mer kalorier på en powerwalk, så det kan jag förstå.
2009-02-22, 15:18
Medlem
Har inte orkat läsa igenom de senaste inläggen, men ni vet väl att Lindas säsong av Big Brother kommer sändas i repris på TV400 med start imorgon kväll kl 23. Två avsnitt på raken.

Hujedamej!!
2009-02-22, 15:20
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Man bränner mer kalorier på en powerwalk, så det kan jag förstå.

Och ännu mer när man pudrat näsan med lite vitt billigt tjack! Snabbare steg, mer ork.
2009-02-22, 15:20
Medlem
Fortunaes avatar
En ursnygg skinn-jacka, som både kan vara uppknäppt eller sexigt öppen... Tänker ha på mig den med enbart en BH på under, bla bla]

Uppknäppt och öppen är väl för fan samma sak

Hjälp henne nån
2009-02-22, 15:35
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fortunae
En ursnygg skinn-jacka, som både kan vara uppknäppt eller sexigt öppen... Tänker ha på mig den med enbart en BH på under, bla bla]

Uppknäppt och öppen är väl för fan samma sak

Hjälp henne nån

Nej, hon menar att jackan ska vara öppen - alltså inte alls knäppt.

Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
helt plötsligt blev sara och dyl märken jättebilligt för linda medans för ett år sedan var det just HM som gällde ... så fort det kan trilla, tänk vad som händer när hon inte längre är i ropet?
hur mycket tror ni att hon har sparat?

Antagligen så fick hon betalt för serien och bloggen seperat - alltså så är det fattigare nu när inspelningarna är över. Om hon sedan får betalt för per besökare så blir det också rejält mindre nu i och med att hon tappade cirka 60 000 besökare i flytten mellan Hanky och Kanal 5.
Senast redigerad av William Haines 2009-02-22 kl. 15:39.
2009-02-22, 16:18
Medlem
DearLeaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAnalys
Ute kväll med limo....
Linda Rosing, 2009-02-22 09:21
Igår var jag hemma hos Bobby och kollade på melodifestivalen.Det var jag,Fredrik,Dan,Samule och Bobby. Den enda som fattades var Alex. Men han kunde inte komma. Han jobbar som bara den. Jag saknade honom där. Vi alla höll på EMD och jag höll även på Molly. Och båda gick till Globen,jättekul! Vi hade jätte mysigt och åt massa gott godis och drack vin. Sen kl:22:00 kom en stor vi limosin och hämtade upp oss från American limo och körde oss runt i en timma och där drack vi champage. Vi firade att mitt program är färdig spelat. Vi stannade på Ambassadör och hälsade på Navid som hade premiär med sin klubb uppe i guldrummet. Det var massa härliga människor och där minglade vi runt ett tag. Sen kände jag att jag ville åka hem. Är helt slut efter all intensiv inspelning som jag har gjort den sista tiden. Så alla stannade kvar och jag åkte hem och la mig. Så det blev en tidig kväll för mig. Skönt! För nu ska jag ut och powerwalka i snön. Sen blir det att besöka solariet för hela slanten. Jag är blek som en alvedon. Bilder från igår kommer upp under kvällen.

Såå imponerande att åka limo och dricka champagne... Not! Allt hon och hennes vänner företar sig är så B

Suck.. Känns hemskt att säga det, men den människan skulle nog egentligen må bäst av att skickas raka vägen till gaskammaren. (Där hon givetvis ska få sällskap av programmcheferna för Tv3 och Tv5 samt diverse skallerjournalister från Expressen mm som fortsätter att promota henne).

Undrar hur länge vårat kära riks-luder ska kunna leva på sin kvasikänndisskap? Vad återstår om den nya patetiska såpan om hennes jakt på nya karlar floppar? Porrfilm börjar hon väl bli lite väl gammal för. (Vore iofs vara en fantastisk syn att få se henne deap throatad av Rocco. Eller få ta emot Lexington Steel i tvåan )
2009-02-22, 17:12
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DearLeader
Suck.. Känns hemskt att säga det, men den människan skulle nog egentligen må bäst av att skickas raka vägen till gaskammaren. (Där hon givetvis ska få sällskap av programmcheferna för Tv3 och Tv5 samt diverse skallerjournalister från Expressen mm som fortsätter att promota henne).

Undrar hur länge vårat kära riks-luder ska kunna leva på sin kvasikänndisskap? Vad återstår om den nya patetiska såpan om hennes jakt på nya karlar floppar? Porrfilm börjar hon väl bli lite väl gammal för. (Vore iofs vara en fantastisk syn att få se henne deap throatad av Rocco. Eller få ta emot Lexington Steel i tvåan )

Playboy ville inte ha henne , porrbranschen ville inte ha henne, hon har ju redan testat Fast intressant skulle det fan vara

#inlägg nummer 1500#
2009-02-22, 17:58
Medlem
DearLeaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Playboy ville inte ha henne , porrbranschen ville inte ha henne, hon har ju redan testat Fast intressant skulle det fan vara

#inlägg nummer 1500#

Was, har Linda sökt och blivit nekad av porrbranchen? Du råkar inte ha lite bakgrundsingfo, eller någon rolig länk? Vilket stjärnskott hon är, flickebarnet!

En rolig grejj vore att släppa lös gammle ärkesnusket Max Hardcore på henne! Åhhh, vilka underbara bilder det skulle kunna bli på löpet.. Linda med rinnande billig make upp och nersölat ansikte som försöker kippa efter luft medan hon blir brutalt munknullad och nerpissad av det flintskallige gammle pervot (ja, givetvis iförd sin cowboyhatt och fiskarväst)... Ack ja..
2009-02-22, 18:36
Bannlyst
Jag undrar lite om Alexander Erwik

Han har ju sagt hela tiden att han bobby och linda är så tajta och bästa vänner osv....undertiden dom spelade in lindas tv program.
EFTER lindas födelsdagsfest .... är det någon som sett Alexander Erwik ens nämna hennes namn? mindre och mindre blir det och mer och mer Tito Frez ??

Mina frågor är
är inte Tito och bobby lite så där konkurenser och ja kanske inte direkt ovänner men iaf inte vänner ??
har aldrig sett dom tillsammans öht

och då Erwik inte skriver om bobby eller linda så undrar jag
hur mycket uttnyttjade han inte henne och kan han öht kallas sig hennes bästa vän fortfarande ???

Kommer han att dissa dom två helt om serien blir en flopp tro?
2009-02-22, 21:54
Medlem
Några kommentarer från Faddes blogg:

"Skapad av irriterad sön, februari 22, 2009 18:50:12

Du ärta mig fan den mest patetiska människa jag vet. Släpp Linda! Du gör tydligen vad i helvete som helst för att få hennes uppmärksamhet. Lägg in en jävla bild av dina feta drinkande polare i förorten istället! släpp linda hon har gått vidare och skiter i dig - fatta! löjligt att du tar bort kommentaren om hur du hänger ut och stalkar cecilia och inte klarar av kritik själv. Gick precis in på Lindas blogg där kan man se vad folk faktiskt tycker om dig."

"Skapad av Anna sön, februari 22, 2009 20:13:05

Hej Fadde! Jag och en polare såg dej och Linda i Tyresö häromdagen, så nu är jag riktigt nyfiken på vad ni har haft för roligt... Din nerdragna keps hjälper inte dig från att bli upptäckt.... ;-) *sss* Berätta nu hela sanningen, du är ändå avslöjad!

Vi ses på torsdag förresten, hoppas jag! Hälsa Linda! Kram, Anna :-) "

"Skapad av Malarkey sön, februari 22, 2009 16:39:04"

Fattar fan inte vad de människorna håller på med. Har också märkt att kepsen är så jävla nere att man funderar om han har hål för ögonen. Lilla Linda vickar dock fint på rumpan och det enda man ser just under hans eviga keps är det överlägsna självgoda smilet.

Fatta att Tyresö är litet!!

Att tjuvträffas och sedan i media säga något helt annat är jävligt sjukt. Så sluta med låtsaskrigen nu Fadde och Linda..!"

http://www.fadde.se/#comments534
2009-02-22, 22:05
Medlem
Traktorkraschs avatar
Dom fick kuk i röven?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här