2009-01-30, 00:56
Medlem
Några av mina presenter!
Linda Rosing, 2009-01-29 23:54
Jag kan inte lägga upp alla, men här är ett urval! Kan inte säga hur glad jag blev över smink, smycken och champagne! Tusen tack till er alla som har gett mig en födelsedags present. Jag vet från vem jag har fått alla presenter ifrån, så i mitt hjärta tackar jag Dig! Alla förutom en present men det förblir min hemlighet vilken!

Spökskrivaren igen.
2009-01-30, 01:42
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Linda har absolut inte Aspies! (även om dina citat var jävligt roliga)
nej hon är bara dum på riktigt, frågan är om det är medfött eller inlärt.
2009-01-30, 02:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Herr underläpp......

Inget fel med den underläppen? Ser bara gigantisk ut för att killen inte har någon överläpp .

Vem är bruden som Herr över-och-underläpp är tillsammans med på bilden?

Bara jag som tyckte det var lite konstigt att Lindas "brösttårta" höll på att göra en så kallad "nip-slip"?
2009-01-30, 05:18
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
dammit! Ankans födelsedagsscam har flyttat upp henne till 14:e plats på bloggportalen. Hur fan den där andefattiga bloggen ens kan ligga bland topp 50 är en gåta... Hon ligger på 60 000 unika hits idag. Nästan en ökning på 10 000 besök på några dagar. Inte illa jobbat men undrar hur mycket det kostade?
2009-01-30, 05:58
Medlem
thabitas avatar
Undrar hur festen kommer att se ut när hon fyller jämnt. Att blåsa upp det såhär stort på en sketen 35-årsdag? Hade det varit 55 kunde jag förstå.
2009-01-30, 06:24
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thabita
Undrar hur festen kommer att se ut när hon fyller jämnt. Att blåsa upp det såhär stort på en sketen 35-årsdag? Hade det varit 55 kunde jag förstå.

Hon är ju så illa tvungen att göra någonting som får rubriker. Jag menar, visa brösten funkar ju inte längre.
2009-01-30, 06:29
Bannlyst
Är linda och bobby ovänner nu pga strippan?
2009-01-30, 06:57
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
dammit! Ankans födelsedagsscam har flyttat upp henne till 14:e plats på bloggportalen. Hur fan den där andefattiga bloggen ens kan ligga bland topp 50 är en gåta... Hon ligger på 60 000 unika hits idag. Nästan en ökning på 10 000 besök på några dagar. Inte illa jobbat men undrar hur mycket det kostade?

Ha is i magen, det är bara en tillfällighet, förhoppningsvis!
Raset kommer.
2009-01-30, 07:50
Medlem
chiaras avatar
huvva

jag kommer aldrig mer klicka på bildlänkarna ni skickar, jag har drömt om Bobby flera ggr inatt de var på badhuset här i stan med killarna ur programmet, LR såg jag ingenting av i drömmen utan bara herr Bobby som skålade vid bassängen vill inte veta vad det betyder
2009-01-30, 07:53
Medlem
leachs avatar
Har fröken Patsy haft näsan i puderdosan nu igen?
http://www.expressen.se/noje/1.1448836/knarkpolis-slog-till-pa-rosings-fest

EDIT: Hon ser hyffsat nykter ut på bilden
2009-01-30, 07:54
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
I dagens metro står det så här om Patsy:

Citat:
Så här efteråt är vi glada att vi aldrig fick någon inbjudan.
2009-01-30, 08:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av leach
Har fröken Patsy haft näsan i puderdosan nu igen?
http://www.expressen.se/noje/1.1448836/knarkpolis-slog-till-pa-rosings-fest

EDIT: Hon ser hyffsat nykter ut på bilden

Expressen gör det igen! Vad i helvete är en "knarkpolis"? Att de inleder med "Lång vit limousine, Europas största brösttårta och kändisar som Ola Rapace på gästlistan" gör hela artikeln väldigt löjlig.

Citat:
Ursprungligen postat av Peter Tehlenius
- Här har folk lagt ner tid och ordnat en bra fest. Sedan lägger polisen sordin på allting genom att gå in och börja testa folk hur som helst. Stämningen dör. Det är absurt. Själv har jag blivit testad fyra gånger senaste månaden och jag har varit negativ samtliga gånger. Det är en hetsjakt. Helt oacceptablelt. Det blir pinsamt när de kommer och tar med en inför uppdragsgivare och vänner. Jag och mina vänner vågar inte gå ut i Stockholm längre. Polisen försöker bara få en extra fjäder i hatten genom att gripa kända personer.

Peter Tehlenius måste vara dum i huvudet som ser det som trakasserier och hetsjakt ifall polisen haffar lite knarkare på en fest. Fast det är ju klart, Patsys fester är något extraordinärt och där får inte polisen haffa hennes knarkande vänner! Rikspuckot polisanmäler alltså polisen för att de har "lagt sordin på allting" för att de gör sitt jobb och haffar personer som de misstänker har brukat narkotika. Jag saknar egentligen ord för hur dum i huvudet människan är. Patsy och idiot-Peter är verkligen det perfekta paret, ena är dummare än den andre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in