Citat:
Ursprungligen postat av leach
Har fröken Patsy haft näsan i puderdosan nu igen?
http://www.expressen.se/noje/1.1448836/knarkpolis-slog-till-pa-rosings-fest
EDIT: Hon ser hyffsat nykter ut på bilden

Expressen gör det igen! Vad i helvete är en "knarkpolis"? Att de inleder med "Lång vit limousine, Europas största brösttårta och kändisar som Ola Rapace på gästlistan" gör hela artikeln väldigt löjlig.
Citat:
Ursprungligen postat av Peter Tehlenius
- Här har folk lagt ner tid och ordnat en bra fest. Sedan lägger polisen sordin på allting genom att gå in och börja testa folk hur som helst. Stämningen dör. Det är absurt. Själv har jag blivit testad fyra gånger senaste månaden och jag har varit negativ samtliga gånger. Det är en hetsjakt. Helt oacceptablelt. Det blir pinsamt när de kommer och tar med en inför uppdragsgivare och vänner. Jag och mina vänner vågar inte gå ut i Stockholm längre. Polisen försöker bara få en extra fjäder i hatten genom att gripa kända personer.
Peter Tehlenius måste vara dum i huvudet som ser det som trakasserier och hetsjakt ifall polisen haffar lite knarkare på en fest. Fast det är ju klart, Patsys fester är något extraordinärt och där får inte polisen haffa hennes knarkande vänner! Rikspuckot polisanmäler alltså polisen för att de har "lagt sordin på allting" för att de gör sitt jobb och haffar personer som de misstänker har brukat narkotika. Jag saknar egentligen ord för hur dum i huvudet människan är. Patsy och idiot-Peter är verkligen det perfekta paret, ena är dummare än den andre.