2008-06-27, 19:38
Medlem
My name is Earls avatar
Även om jag ibland lekar Donnyboy MÅSTE jag fråga: Har du klippt och klistrad direkt från bloggen? Jag menar gramatiken och stavningen har blivit sämre om det nu är möjligt.
2008-06-27, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Dagens Farmor #2:

"Jag ska vara gästprogramledare!
Published: Idag, 16:31

Jag blev jätteglad när Camilla från P3 ringde och frågade
mig, om jag hade lust att vara gästprogramledare.
I en timma för programmet Hallå i P3.

Tisdagen den 15 juli kl:10:02-11:00.

Självklart sa jag JA!

Dom har totalt 28 kända gäster. Och jag är en av dom
lyckligt lottade som kommer att få vara med.

Jag är såååå glad!

Fattar ni detta!
Dom har 1 miljonlyssnare.

Hur coolt och hur stort som helst.
Snacka om att jag kommer bli nervös!

Så här kommer det att gå till.

Jag ska vara min egna programledare i en timma.
Där jag bara ska få prata om mig själv och mitt liv.

Det sänds live och alla som vill kan ringa in och
ställa massa frågor till mig i direktsändning.

Det går även att maila frågorna oxå om man hellre
vill det.

Fattar ni nu vad ni har chansen att ställa vilka som
helst frågor och jag kommer att svar er personligen.

Det ni! visst kommer det att bli spännande?

Gå in på deras hemsida så ser ni vilka andra som
har varit med.

Adressen och telenummret hittar ni här på deras hemsida:

http://www.sr.se/cgi-bin/p3/nyhetssidor/index.asp?ProgramID=3184

Nu blev det lite mer spännande helt plötsligt och ja jag ska göra allt jag kan för att lyssna, tänk så mkt grodor vi kan förvänta oss komma fram ur näbben.
.

Hennes astronomiska hybris och egocentrering når helt nya höjder.
2008-06-27, 19:46
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Även om jag ibland lekar Donnyboy MÅSTE jag fråga: Har du klippt och klistrad direkt från bloggen? Jag menar gramatiken och stavningen har blivit sämre om det nu är möjligt.

Haha, ja gud ja....jag skulle INTE släppa iväg ett så illa skrivet inlägg med mitt namn som avsändare....kanske om jag var full men det har inte hänt än att jag fått för mig att hänga på FB när jag festar.

Är citationstecknen för små, syns de inte? Vill verkligen inte att folk ska tro det är jag som presterar de där. Svara snabbt, jag är allvarligt oroad!

Vänliga hälsningar

Ord och rättstavningsfascisten MissTaken.
2008-06-27, 19:48
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Hennes astronomiska hybris och egocentrering når helt nya höjder.

Jag som alltid trott att den stått på max redan. Fan, jag måste se till att kunna lyssna på det där alltså, kan bli årets händelse.
.
2008-06-27, 21:56
Medlem
MaeWests avatar
Jag har faktiskt problem med att läsa hennes inlägg.

Jag är inte van vid västeråssvenska!

Och nu när bråding fått brådis till träsket,så har nog rosing stor chans att ta hennes plats!

Verkar som att hon blivit mer solig till lynnet nu när fladder fick passera ut via slasken!

Och bobby...är han gay,eller?
2008-06-27, 22:07
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Jag har faktiskt problem med att läsa hennes inlägg.

Jag är inte van vid västeråssvenska!

Och nu när bråding fått brådis till träsket,så har nog rosing stor chans att ta hennes plats!

Verkar som att hon blivit mer solig till lynnet nu när fladder fick passera ut via slasken!

Och bobby...är han gay,eller?

Jag med måste jag erkänna men var inte elak mot västeråsarna, merparten klarar nog att skriva som folk och bygga meningar korrekt.

Hon har ju sin stora chans nu med krönikerjobbet och gästspelet på radion eller är det nu äntligen för femtioelfte gången som vi SKA få se och höra den nya förbättrade kvinnan?

Hon skrev ju i nåt inlägg att hon hade lunchat med dottern och "min älskling" (minns inte exakta formuleringen men älskling stod nämnd så det uppfattades som en tredje person) så det kan vara en komnination men jag håller med.

Ja, det måste han vara...inget snack om saken alltså men om jag har fel så funderar jag på varför man som man vill se så extremt feminin ut...
.
2008-06-27, 22:10
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Hihi vet du...jag tror hon heter Repris i mellanamn och försöker leva upp till det på nåt sätt. Jag gissar att det är mellan tummen och pekfingret typ 682490 gången och jag förväntar mig lika många ggr till. Men hoppet lämnar mig aldrig...nån gång ska hon väl...nä, det är kört för henne.

Åh hon är så söt och hon kommer bli så vacker när hon blir stor. Vilken tjej! Jag hoppas att hon blir klokare än sin mor och inser vad som är viktigt i livet. Ja i BB var hon vacker men det är svunna tider trots att det inte gått så många år - tragiskt.
.

Undrar om det finns någon som verkligen tror att Rosing kommer förändras denna gången. Jag tror oxå 682490 kan stämma fast det känns som det dubbla...det kanske var henne första ord "nu ska ni få se en annan Linda".

Jag håller med om att i BB såg hon bra ut. Hon kändes relativt naturlig där. Hon måste ha fått nån knäpp nu med sina operationer. Men om hon är lycklig så är det ju bra för henne (men det är frågan om hon är det längst inne egentligen, det verkar inte så utan jag tror att där finns en väldigt liten, osäker och ledsen LR där...).
2008-06-27, 22:19
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
Undrar om det finns någon som verkligen tror att Rosing kommer förändras denna gången. Jag tror oxå 682490 kan stämma fast det känns som det dubbla...det kanske var henne första ord "nu ska ni få se en annan Linda".

Jag håller med om att i BB såg hon bra ut. Hon kändes relativt naturlig där. Hon måste ha fått nån knäpp nu med sina operationer. Men om hon är lycklig så är det ju bra för henne (men det är frågan om hon är det längst inne egentligen, det verkar inte så utan jag tror att där finns en väldigt liten, osäker och ledsen LR där...).

Man kan ju alltid hoppas för hennes skull men efter så många gånger av att ha sagt att det ska bli andra tider och inget händer så blir det tyvärr lite av cry wplf-effekt över det hela. Åh vad glad jag blev när Flinkenberg fick henne att stanna till och tänka och faktiskt gjorde en del förändringar och tom var med att starta Unika partiet på ett som det verkade seröst sätt i våra mått mätt - inte Farmormått. Partiet visade sig inte ha så mkt seriöst i valmanifestet och Flinkenberg fick dra vidare för "ingen ska säga åt mig att jag ska vara si eller så". Det har hon rätt i iofs men det föregicks av att hon förstått, blivit klokare, avgudade Flinkenberg för att öppnat hennes ögon etc etc.....vi har liksom varit med förr så förlåt om vi har förhoppningsflaggan halad.

Om hon varit geniunt lycklig av sig själv så tvivlar jag på att hon hade pysslat med sin kropp på det viset hon gör, tvivlar på att playboy ens funnits med som ett alternativ till jobb etc etc...även här kan listan göras mkt längre. Hon försöker göra sig lycklig genom allt men man blir lycklig inifrån. Hon måste lära sig det och först DÅ kan hon förändras.
.
2008-06-27, 22:28
Medlem
Jag stötte (bokstavligen) i hop med henne på Aftonbladet. Hon var glad, hjälpsam (jag var den bortkomna) och skojjig. Inget ont i den tjejen var mitt intryck. Sedan har jag sett henne på bokmässan då hon såg förtvivlad ut och allt annat än BB-typen. Gick faktiskt fram och snackade med henne lite, bara för att tjejen såg så förbaskat ensam ut.
2008-06-28, 00:39
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Fattar ni detta!
Dom har 1 miljonlyssnare.
Fattar ni detta!
Efter tisdagen den 15 juli kl 11:00 har de inte 1 miljon lyssnare längre.
2008-06-28, 12:09
Medlem
MissTakens avatar
Dagens Farmor #1:

""Ikväll ska jag på Linosfest!
Published: 13 minuter sedan

Jag hade en lugn kväll igår,det var verkligen så skönt.

Meningen var att jag skulle ha följt med alla på kontoret
på personalfest hos chefen ute i hans hus i skärgården.
Det hade varit jättkul,men jag kände att jag inte orkade.

Jag har haft så mycket att göra den här veckan så
jag behövde bara vara för mig själv kände jag.

Och få sova ut för ikväll är det fest(återkommer mer om det).

Så jag städade och tvättade på eftermiddagen.

Sen låg jag i soffan och slö kollade på tv och
pratade med mina vänner Tito Frez och Alex Erwik
i mobilen.

Tito har varit på semester på Ibiza så han berättade
hur fint och skönt han hade haft det. Han hade varit på
den lugna sidan dit barn familjerna åker. Så vi pratade och skrattade som jag alltid gör när han sätter fart.

Jag älskar Titos humor!
Han kan verkligen få mig på gott humör.

Och Alex Erwik är verkligen toppen och han är min mentor.
Det är han som jag rådfrågar om alla jobb osv.
Självklart bestämmer jag själv och känner efter med min magkänsla.

Men jag brukar alltid bolla lite ideér med honom först.
Och jag tycker att det har blivit väldigt bra med allt
sen dess."
.
2008-06-28, 12:11
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Fattar ni detta!
Efter tisdagen den 15 juli kl 11:00 har de inte 1 miljon lyssnare längre.

Skulle inte tro det. Varför anser en chef att hon är ett alternativ? De har ju förmodligen läst samma artiklar som du och jag har gjort, vad är det vi missar?
.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in