Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
- Vår fest löstes upp ungefär 23.30. Knarkpolisen var där från det festen började. De gör sina tester och sina plock. Vi hade abonnerat fram till 01.00, men Linda gick hem vid 23.00. Då släppte vi in vanligt folk. Halv tolv hade jag tagit med sista presenterna hon fått och gått.
Ha ha. Ska vi tippa at Linda anlände runt 21-22? Hon hann väl knappt käka innan hon drog. Förmodligen kom hon till festen och fick höra att span var där. Då blev hon ledsen och sur för det var ju hennes födelsedag. Ska man inte få knarka ifred när man fyller år ens?
PS - "Då släppte vi in vanligt folk." Han menade egentligen, då släppte vi in normala människor.
Självklart blev hon purken! Ända sedan hon landade på arlanda, mör och sönderpökad, hade hon sett fram emot en lina eller två.
Spänningen och abstinensen stegras, hon slurpas i sig sin skumpa i sin leasade krabba, iklädd sin vampklänning. Hon stiger ur, ledsagas uppför den röda mattan utav en av sina knullkontakter och vad får då vår alldeles egna Anna Nicole smith se när hon med skakande knän och en väntande näsborre se?-JO,NARKOTIKASPAN!
Shit pommesfritt! Detta sa inte tjabben något om! Vaffan asså, men hallå va, stoppstanna! Det är ju mitt kalas, juh! Men polisen, voffor gör ni på dette viset?
Thomaaaaassss,jag är lesssssen! Pöka mej, göka mej, taaaa mej!
Och thomas ilar till luren, vill anmäla de blåa springarna för att de inte har respekt för patsy trosing! Swedens egna scandal beauty! Partykickan som sliter så hårt på att bli känd på att göra ingenting. Tänk vad hon offrar! Barnen, kvinnliga vänner och självrespekten!
Om inte hon är värd en lina eller två, vem fan är det då?
Fatta grejen asså! Att få dra en lina är ju en rättighet, asså! En förmån när man horar med pressen!
HAHAHA.....som Patsy hade tolkat det!