2009-01-30, 08:55
Medlem
chiaras avatar
var inte Linda osams med kräk-Eva, vad gjorde hon på festen?
2009-01-30, 10:15
Medlem
z2joiss avatar
Årets mest misslyckade fest?

- Vår fest löstes upp ungefär 23.30. Knarkpolisen var där från det festen började. De gör sina tester och sina plock. Vi hade abonnerat fram till 01.00, men Linda gick hem vid 23.00. Då släppte vi in vanligt folk. Halv tolv hade jag tagit med sista presenterna hon fått och gått.

Ha ha. Ska vi tippa at Linda anlände runt 21-22? Hon hann väl knappt käka innan hon drog. Förmodligen kom hon till festen och fick höra att span var där. Då blev hon ledsen och sur för det var ju hennes födelsedag. Ska man inte få knarka ifred när man fyller år ens?

PS - "Då släppte vi in vanligt folk." Han menade egentligen, då släppte vi in normala människor.
2009-01-30, 10:27
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chiara
var inte Linda osams med kräk-Eva, vad gjorde hon på festen?

Kan vara att kräk-evas loverboy är strippern, herr underläpps, bror!

Inavel, my dear Watson! Inavel!
2009-01-30, 10:34
Medlem
Dennos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
- Vår fest löstes upp ungefär 23.30. Knarkpolisen var där från det festen började. De gör sina tester och sina plock. Vi hade abonnerat fram till 01.00, men Linda gick hem vid 23.00. Då släppte vi in vanligt folk. Halv tolv hade jag tagit med sista presenterna hon fått och gått.

Ha ha. Ska vi tippa at Linda anlände runt 21-22? Hon hann väl knappt käka innan hon drog. Förmodligen kom hon till festen och fick höra att span var där. Då blev hon ledsen och sur för det var ju hennes födelsedag. Ska man inte få knarka ifred när man fyller år ens?

PS - "Då släppte vi in vanligt folk." Han menade egentligen, då släppte vi in normala människor.

Usch det är ju nästan sorgligt att läsa om denna festen. Och när man ser bilderna blir man ju inte gladare. Verkade inte varit en höjdarfest direkt. Och några vänner ser hon ju inte ut att ha heller. Bara fästingar som lever så länge dom kan på hennes skandalvärde.
2009-01-30, 10:43
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois

Självklart blev hon purken! Ända sedan hon landade på arlanda, mör och sönderpökad, hade hon sett fram emot en lina eller två.

Spänningen och abstinensen stegras, hon slurpas i sig sin skumpa i sin leasade krabba, iklädd sin vampklänning. Hon stiger ur, ledsagas uppför den röda mattan utav en av sina knullkontakter och vad får då vår alldeles egna Anna Nicole smith se när hon med skakande knän och en väntande näsborre se?-JO,NARKOTIKASPAN!

Shit pommesfritt! Detta sa inte tjabben något om! Vaffan asså, men hallå va, stoppstanna! Det är ju mitt kalas, juh! Men polisen, voffor gör ni på dette viset?

Thomaaaaassss,jag är lesssssen! Pöka mej, göka mej, taaaa mej!

Och thomas ilar till luren, vill anmäla de blåa springarna för att de inte har respekt för patsy trosing! Swedens egna scandal beauty! Partykickan som sliter så hårt på att bli känd på att göra ingenting. Tänk vad hon offrar! Barnen, kvinnliga vänner och självrespekten!

Om inte hon är värd en lina eller två, vem fan är det då?
Fatta grejen asså! Att få dra en lina är ju en rättighet, asså! En förmån när man horar med pressen!

HAHAHA.....som Patsy hade tolkat det!
2009-01-30, 10:48
Medlem
Vad skönt att vara ledig.....
Linda Rosing, 2009-01-30 07:19
Från och med idag är jag ledig och framtills måndag. Så skönt! Det jag håller på att ägna mig åt nu det är att tvätta. Gud vad jag ligger efter med hemma sysslorna pga allt resande för mitt tv program "Den rätte för Rosing". Så nu när jag är ledig ett par dagar så får jag börja med storstäda och ha tvättstugan hela dagen,hahaha. Ieftermiddag ska jag hämta min älskade Kevin från skolan. Vi ska ha en riktig myshelg han och jag. Det är så skönt att vara ledig och att få sova ut och ägna all tid för min son.
2009-01-30, 10:52
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nvmd
Från och med idag är jag ledig och framtills måndag. Så skönt! Det jag håller på att ägna mig åt nu det är att tvätta. Gud vad jag ligger efter med hemma sysslorna pga allt resande för mitt tv program "Den rätte för Rosing". Så nu när jag är ledig ett par dagar så får jag börja med storstäda och ha tvättstugan hela dagen,hahaha. Ieftermiddag ska jag hämta min älskade Kevin från skolan. Vi ska ha en riktig myshelg han och jag. Det är så skönt att vara ledig och att få sova ut och ägna all tid för min son.
Sådär ja, nu är ordningen tydligen återställd och spökskribenten har tagit ledigt igen.
2009-01-30, 11:06
Medlem
mellys avatar
Spänningen och abstinensen stegras, hon slurpas i sig sin skumpa i sin leasade krabba, iklädd sin vampklänning. Hon stiger ur, ledsagas uppför den röda mattan utav en av sina knullkontakter och vad får då vår alldeles egna Anna Nicole smith se när hon med skakande knän och en väntande näsborre se?-JO,NARKOTIKASPAN!

-------------
Men snälla du
Jämför du Pasty med Anna Nicole Smith ?
Anna kunde inte vara ifrån sin son Daniel , och hon var åtminstone en bra mamma . Men titta på Pasy , inte ett ord om Melisa , och Kevin har hon när hon ska vila och ta det lungt .
2009-01-30, 11:14
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nvmd

Den älskade sonen skall hämtas upp och få myspysa med sin mor! Mina ögon tåras av denna kycklingmammas omsorger och kämparglöd för sitt barn!

Mcdonalds, videohörnan och smågodis? Tända ljus, raggsockor och köttkorv kokt i sin egna plast?
Vem blir barnvakt nu när melissa fått respass när Mommie Dearest känner kolatarmen rycka på lördag? Eller muffen tråna efter stock?

Kanske hon sätter sig på tvättmaskinen när centrifugen går igång? Som kompensation under helgen då hon är tvungen att umgås med sitt barn!

Och på måndag får vi läsa att hon åter varit förkyld och haft fluss i en av alla halsar, speciellt den till vänster om den högra!
2009-01-30, 11:20
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melly

-------------
Men snälla du
Jämför du Pasty med Anna Nicole Smith ?
Anna kunde inte vara ifrån sin son Daniel , och hon var åtminstone en bra mamma . Men titta på Pasy , inte ett ord om Melisa , och Kevin har hon när hon ska vila och ta det lungt .

Anna var ingen bra mor. Hennes son var omhändertagen av andra titt som tätt och hennes dotter är efterbliven då anna petade i sig en massa skit under gravidteten.
2009-01-30, 11:21
Medlem
GJEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Den älskade sonen skall hämtas upp och få myspysa med sin mor! Mina ögon tåras av denna kycklingmammas omsorger och kämparglöd för sitt barn!

Mcdonalds, videohörnan och smågodis? Tända ljus, raggsockor och köttkorv kokt i sin egna plast?
Vem blir barnvakt nu när melissa fått respass när Mommie Dearest känner kolatarmen rycka på lördag? Eller muffen tråna efter stock?

Kanske hon sätter sig på tvättmaskinen när centrifugen går igång? Som kompensation under helgen då hon är tvungen att umgås med sitt barn!

Och på måndag får vi läsa att hon åter varit förkyld och haft fluss i en av alla halsar, speciellt den till vänster om den högra!

Glöm inte att hon haft svårt att slappna av och sova och kanske behöver något för sina sömn problem.
2009-01-30, 11:24
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest

Vad du hänger upp dig på korven

Det finns kött-/fläskkorv som ska kokas i plasten. Jag gör också så, helt enligt tillverkarens instruktioner

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in