2008-11-27, 21:19
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Det svänger fort i djurriket, från att ha varit vettskrämd för alla mördare och våldtäktsmän till att teasa främlingar med lesbiskt hångel, det kommer nog sluta lyckligt det här...

Underbart.....Linda jobbar hårt på att ge svenska kvinnor dåligt rykte i Argentina!

Hon kämpar tamigfan tappert för att bli påsatt i en gränd! Och om hon nu blir pålad av en sketen butler som tror att hon är en villig och kåt porrskådis från sverige, så kommer iallafall inte jag anse att det är "synd" om Linda!

Hon låter ju värre än småjäntorna som sitter på tuben och snackar om sina ragg de spanat in i plugget!
"Åh då asså! Å då bah" " Å vettdu bah" Han söt bah" "Han se mej bah" Ja snygg bah"
2008-11-27, 22:18
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Vad håller du på med egentligen? Varför kallar du Zodiac för feg djävul?

Därför att liraren, som dessutom inte ens klarat av att stava sitt nick korrekt, inte vet vad saken gäller utan endast är inne i trådarna för att visa att han finns!

Han tillför inget, han vet inget och han yrar runt som en skitnödig höna i trådarna! Att han hakat upp sig på just zodiac, är inget speciellt. Han hakar upp sig på den som ligger som senast inlägg i just den tråd han råkat klicka sig in på!
Allt i fyllan och villan!
2008-11-27, 22:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Därför att liraren, som dessutom inte ens klarat av att stava sitt nick korrekt, inte vet vad saken gäller utan endast är inne i trådarna för att visa att han finns!

Han tillför inget, han vet inget och han yrar runt som en skitnödig höna i trådarna! Att han hakat upp sig på just zodiac, är inget speciellt. Han hakar upp sig på den som ligger som senast inlägg i just den tråd han råkat klicka sig in på!

tog och kollade vad han pysslat med i denna tråd och hmm ja du har nog rätt
Senast redigerad av Soolen 2008-11-27 kl. 22:36.
2008-11-28, 06:49
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:

Kerouac är en typexempel på mindrevärdeskomplex och dåligt självförtroende. Han/hon har ett grovt behov av att trycka ner andra och ger sig mer än gärna på skvallertrådar för då får han/hon känna sig lite bättre än alla andra. Har ingenting att komma med och har inga argument. (Å andra sidan vad fan skulle han kunna säga som försvarar ankan?)
2008-11-28, 06:54
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinson
Hej hej!
Linda Rosing, 2008-11-27 13:39

Varje morgon nar jag vaknar har sa blir jag lika glad. Tank att jag befinner mig sjukt langt bort fran kalla sverige. Har ar det sa varmt och solen skiner hela tiden inget regn ellermoln sen jag kom hit. Argentinarna ar lite jobbiga mot mig. Jag kan inte ga ut fran hotelletforen dom ar igang och visslar och skriker. men jag har ju mina beskyddare med mig.Bade killarna fran Danmark och Norge. Och sa klart mina Svenska lagkamrater,hahaha.

Jag maste saga att dom har satt ihop ett super gang,oss svenskar. Bade Danmark och Norge sager det hela tiden att vi svenska ar ett sammansvetsat lag. Vilket vi verkligen ar. Alla ar fantastiska.Igar var det meningen att vi skulleaka till en beach. Men en av vara kunde inte folja med sa da stannade vi kvar och shoppade istallet. Vad gor man inte for dom man tycker om. Men jag ska beratta en rolig sak som hande igar. Vi var fyra tjejer som batte oss vid en resturang som har en fin uteservering mitt pa deras stora ga gata. och det passerar hur mycket folk som helst dar hela tiden. Och vi har varit och lunchat dar varje dag sen vi kom och killen som serverar oss stoter sa mycket pa mig att det ar pinsamt.

Men iallafallsa nar vi kommer dit sa ska han alltid pussa pa min hand och ge mig sa manga komplimanger att man blir tokig. Sa igar ville han inte att jag skulle betala min nota.Utan han sa att han gor det. Nej,absolut inte sa jag da. Men han tjatade och tjade. Men jag gav mig inte. Tillslut sa tog jag en av tjejerna i mitt lag(hon ar jatte vacker mork tjej adopterad fran Indien som ar svenska.Hon har oxa silikonbrost och har gjort diverse musikvideor och lite utvik,grymt snygg kropp maste jag saga. Och dessutom har hon fatt fyra barn och ar 26 ar)ja ni hor ju sjalva. En riktig amazonas kvinna,hahaha. Iallafall sa sager hon och jag att vi ar lesbiska sa han ska lata mig va. Och da ber han oss att kyssas dar pa plats. Och vi bada tittar pa varandra och borjar kyssas.Mitt bland alla manniskor och han. Tro mig hans ogon hull pa attrammla ut,hahaha. Men da blir han annu mer ivrig och vill bjuda bada oss pa middag och vi bara :NEJ,Tack! och sa springer vi skrattande dar ifran,hahahah.. Sa kul har jag det har.

PUSS!

Sminkad eller inte. Det är som vanligt när Linda ska beskriva hennes liv. Killarna faller för hennes skönhet varhelst i världen hon befinner sig.

Ja "Hon har oxa silikonbrost" är en viktig egenskap att nämna när man beskriver någon.
2008-11-28, 10:36
Medlem
Alla ar fantastiska.

Citat:
Linda Rosing, 2008-11-27 13:39

Jag maste saga att dom har satt ihop ett super gang,oss svenskar. Bade Danmark och Norge sager det hela tiden att vi svenska ar ett sammansvetsat lag. Vilket vi verkligen ar. Alla ar fantastiska.

Igar var det meningen att vi skulleaka till en beach. Men en av vara kunde inte folja med sa da stannade vi kvar och shoppade istallet. Vad gor man inte for dom man tycker om.

Men jag ska beratta en rolig sak som hande igar. Vi var fyra tjejer som batte oss vid en resturang som har en fin uteservering mitt pa deras stora ga gata.

Vilken uppoffring! En sådan stark kärlek till medmänniskan!
Jag blir rörd.
2008-11-28, 12:11
Medlem
Sa kul har jag det har.

(Delar av LRs blogginlägg. Jag har lagt till mellanslag, så att det ska bli lättare att läsa)

Citat:
Linda Rosing, 2008-11-27

Argentinarna ar lite jobbiga mot mig. Jag kan inte ga ut fran hotellet foren dom ar igang och visslar och skriker. men jag har ju mina beskyddare med mig. Bade killarna fran Danmark och Norge. Och sa klart mina Svenska lagkamrater, hahaha.

Men jag ska beratta en rolig sak som hande igar. Vi var fyra tjejer som batte oss vid en resturang som har en fin uteservering mitt pa deras stora ga gata. och det passerar hur mycket folk som helst dar hela tiden. Och vi har varit och lunchat dar varje dag sen vi kom och killen som serverar oss stoter sa mycket pa mig att det ar pinsamt.

Men iallafall sa nar vi kommer dit sa ska han alltid pussa pa min hand och ge mig sa manga komplimanger att man blir tokig. Sa igar ville han inte att jag skulle betala min nota. Utan han sa att han gor det. Nej, absolut inte sa jag da. Men han tjatade och tjade. Men jag gav mig inte. Till slut sa tog jag en av tjejerna i mitt lag (hon ar jatte vacker mork tjej adopterad fran Indien som ar svenska. Hon har oxa silikonbrost och har gjort diverse musikvideor och lite utvik, grymt snygg kropp maste jag saga. Och dessutom har hon fatt fyra barn och ar 26 ar) ja ni hor ju sjalva. En riktig amazonas kvinna, hahaha.

Iallafall sa sager hon och jag att vi ar lesbiska sa han ska lata mig va. Och da ber han oss att kyssas dar pa plats. Och vi bada tittar pa varandra och borjar kyssas. Mitt bland alla manniskor och han. Tro mig hans ogon hull pa att rammla ut, hahaha. Men da blir han annu mer ivrig och vill bjuda bada oss pa middag och vi bara: NEJ, Tack! och sa springer vi skrattande dar ifran, hahahah..

Sa kul har jag det har.

PUSS!

Min första reaktion var:
Men varför gå tillbaka till just den restaurangen varje dag, om nu servitören är så jobbig?
(Det skulle inte jag ha gjort. Om personalen inte kan uppföra sig hövligt går jag hellre nånannanstans.)

Men så kom jag på att detta ju inte handlar om någon vanlig människa, utan om Linda Rosing!!! Och hon kan inte gå ut öht förrän män är igång och visslar och skriker. Stackars henne!
2008-11-28, 12:27
Medlem
Fru Fossils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle

Min första reaktion var:
Men varför gå tillbaka till just den restaurangen varje dag, om nu servitören är så jobbig?
(Det skulle inte jag ha gjort. Om personalen inte kan uppföra sig hövligt går jag hellre nånannanstans.)

Men så kom jag på att detta ju inte handlar om någon vanlig människa, utan om Linda Rosing!!! Och hon kan inte gå ut öht förrän män är igång och visslar och skriker. Stackars henne!

Det KAN ju vara så att de har en väldigt god räksallad där....
Sånt är viktigt.
2008-11-28, 14:29
Medlem
Barbieklänningen.

Hittade detta i Miss Ingas blogg.

Citat:
Published: Igår, 17:00

Kommer ni håg när jag skissade på Barbieklänningen?
Den är klar nu och hänger på en urflott liten docka.
Den 3 December är det avtäckning av min docka och 19 andra dockor på varuhuset Souk på Drottninggatan.
Man kan sedan buda på min barbie på Tradera och alla pengar går till Barncancerfonden.
Jag kommer att vara där såklart!

http://www.hanky.se/missinga/40389

Ska bli så spännande att se Lindas, och de andra begåvade modeskaparnas, verk!

Citat:
Published: 2008-11-03, 17:27

Jag har tackat ja till att designa en klänning till en barbiedocka. Den ska auktioneras ut på tradera och alla pengar går oavkortat till barncancerfonden sammarbete med varuhuset Souk. Andra som designat är bla: Blondinbella, Linda Rosing, Carolina Gynning och Dominika. Självklart ställer jag upp men jag ritar som en kratta. Jag har försökt få hela kontoret involverade i detta projekt, men alla är mer eller mindre lika usla på att teckna som jag. Deadline är imorgon så jag måste rappa på.

Jag skäms för att visa det för er men detta är vad som finns på ritbordet just nu.

Det ser mer ut som en bodybuildingkropp än en barbiedocka... Sedan fick jag verkligen inte till draperingen men det är en helt annan historia. Nu sätter jag mitt sista hopp på den stackars sömmerskan som ska sy upp min "fantastiska" kreation...

http://www.hanky.se/missinga/34246
Senast redigerad av Slang-Calle 2008-11-28 kl. 14:45.
2008-11-28, 14:45
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle
Hittade detta i Miss Ingas blogg.

Ska bli så spännande att se Lindas, och de andra begåvade modeskaparnas, verk!

Skissat..... Alltså rita upp något och en annan person gör jobbet?

Då förstår jag varför Patsy blev tillfrågad och blev eld och lågor!

Jag trodde i min avundsjuka enfald att personen skulle S Y sin barbiekreation!

Frågan är om Patsys teckning på en Barbieklänning går att översätta till ett reelt handarbete?

Såg edit av slang-calle efter det jag lagt mitt ägg i redet!
Senast redigerad av MaeWest 2008-11-28 kl. 14:47.
2008-11-28, 14:51
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Kerouac är en typexempel på mindrevärdeskomplex och dåligt självförtroende. Han/hon har ett grovt behov av att trycka ner andra och ger sig mer än gärna på skvallertrådar för då får han/hon känna sig lite bättre än alla andra. Har ingenting att komma med och har inga argument. (Å andra sidan vad fan skulle han kunna säga som försvarar ankan?)

Vet att det är en "Han", det har han själv skrivit. Dessutom har han ungar. Modell större men inte vuxna!

Kerro gillar dessutom att kolla botten på flaskan ganska ofta, vilket gör att hans beteende emellanåt påminner om en skitnödig hönas!

Springer runt och kackar i den tråd som ligger nämast!
2008-11-28, 15:13
Medlem
Citat:
Skissat..... Alltså rita upp något och en annan person gör jobbet?

Då förstår jag varför Patsy blev tillfrågad och blev eld och lågor!

Undrar om folk "jobbar gratis" med detta? Alla pengar går till Barncancerfonden?

Jag hoppas iaf att sömmerskan som ska sy upp de där kreationerna får lön för sin möda!
(Men den som tar betalt för att klottra ned en sådan där skiss... ska ha stryk!)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in