(Delar av LRs blogginlägg. Jag har lagt till mellanslag, så att det ska bli lättare att läsa)
Citat:
Linda Rosing, 2008-11-27
Argentinarna ar lite jobbiga mot mig. Jag kan inte ga ut fran hotellet foren dom ar igang och visslar och skriker. men jag har ju mina beskyddare med mig. Bade killarna fran Danmark och Norge. Och sa klart mina Svenska lagkamrater, hahaha.
Men jag ska beratta en rolig sak som hande igar. Vi var fyra tjejer som batte oss vid en resturang som har en fin uteservering mitt pa deras stora ga gata. och det passerar hur mycket folk som helst dar hela tiden. Och vi har varit och lunchat dar varje dag sen vi kom och killen som serverar oss stoter sa mycket pa mig att det ar pinsamt.
Men iallafall sa nar vi kommer dit sa ska han alltid pussa pa min hand och ge mig sa manga komplimanger att man blir tokig. Sa igar ville han inte att jag skulle betala min nota. Utan han sa att han gor det. Nej, absolut inte sa jag da. Men han tjatade och tjade. Men jag gav mig inte. Till slut sa tog jag en av tjejerna i mitt lag (hon ar jatte vacker mork tjej adopterad fran Indien som ar svenska. Hon har oxa silikonbrost och har gjort diverse musikvideor och lite utvik, grymt snygg kropp maste jag saga. Och dessutom har hon fatt fyra barn och ar 26 ar) ja ni hor ju sjalva. En riktig amazonas kvinna, hahaha.
Iallafall sa sager hon och jag att vi ar lesbiska sa han ska lata mig va. Och da ber han oss att kyssas dar pa plats. Och vi bada tittar pa varandra och borjar kyssas. Mitt bland alla manniskor och han. Tro mig hans ogon hull pa att rammla ut, hahaha. Men da blir han annu mer ivrig och vill bjuda bada oss pa middag och vi bara: NEJ, Tack! och sa springer vi skrattande dar ifran, hahahah..
Sa kul har jag det har.
PUSS!
Min första reaktion var:
Men varför gå tillbaka till just den restaurangen varje dag, om nu servitören är så jobbig?
(Det skulle inte jag ha gjort. Om personalen inte kan uppföra sig hövligt går jag hellre nånannanstans.)
Men så kom jag på att detta ju inte handlar om någon vanlig människa, utan om Linda Rosing!!! Och hon kan inte gå ut öht förrän män är igång och visslar och skriker. Stackars henne!