2007-10-25, 22:23
Medlem
Vad är viktigaste frågan för er i valet?

-Vi vill komma åt det överdrivna skönhetsidealet hos kvinnor. Vi vill få bort ytlighet och falskhet.

detta borde räcka för att folk ska inse att denna människa inte ska finnas med bland allternativ när det gäller o välja parti som styr vårt land.Detta uttalande borde även avsluta hennes femton minuter+övertid i rampljuset....
2007-10-26, 11:53
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
Hon skulle kanske behöva lite Komvux ändå...
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article400644.ab
Men du
det där är ju 1 år gammalt, kommenterat tidigare i denna tråd.....
2007-10-26, 14:04
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Men du
det där är ju 1 år gammalt, kommenterat tidigare i denna tråd.....

Förresten så har vi redan konstaterat att det snarare är grundvux som hon behöver..
2007-10-27, 11:13
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Jag börjar bli lika gaggig som MissTaken, det var 12x12 som vi lärde oss upp till utantill, dvs ett gross (144). Dock fick vi lära oss att räkna ut multiplikation (ej i huvudet) upp till 100 x 100 i trean.

Haha, du anar inte vad skönt det känns att höra att jag inte är ensam om att vara gaggig! Det du nu sade retade lite i bakhuvudet så det är nog nåt jag känner igen och upplevt. OnT: Undrar om Farmor får såna upplevelser som retar lite i minnesbanken eller om det är totalt dött på den fronten?
.
2007-10-27, 11:17
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dempa69
Du är ursäktad! Alla kan ju inte vara så seriösa och intelligenta som Farmor Anka. Och om alla vore det är vi ju bara avundsjuka för hennes framgång och begåvning! Det vet även Crissan!

4 you MissTaken!

// Dempa

Haha GULD!!!! Undrar om Farmors bibel är Nannes "Avundsjuk"-låt?
.
2007-10-27, 11:51
Bannlyst
Tycker mig ana ett visst äktenskapstycke mellan dempa och misstaken. Kanske kan Linda viga dom båda eftersom hon nu gått och blivit religiös och ska bli präst. Såg dom i kyrkan, och fadde sörplade kaffe.
2007-10-27, 14:00
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crissan
Tycker mig ana ett visst äktenskapstycke mellan dempa och misstaken. Kanske kan Linda viga dom båda eftersom hon nu gått och blivit religiös och ska bli präst. Såg dom i kyrkan, och fadde sörplade kaffe.

Jag och MissTaken har tagit det via PM redan! Bägge är allergiska mot kameler så det blev inget!

Vi ska försöka seriöst nästa gång!

/Dempa
2007-10-27, 14:37
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Haha GULD!!!! Undrar om Farmors bibel är Nannes "Avundsjuk"-låt?
.
Nja, kan det inte var Uggla "4 sekunder" eller Lena Ph "Det gör ont"
Det första för den tiden hon borde vara känd och det andra för vad hon borde känna!

// Dempa
2007-10-27, 19:25
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Nja, kan det inte var Uggla "4 sekunder" eller Lena Ph "Det gör ont"
Det första för den tiden hon borde vara känd och det andra för vad hon borde känna!

// Dempa

Haha himlans bra förslag men det spricker ju...Farmor har ju ingen självinsikt så vad som "borde" i hennes huvud är inte detsamma som "borde" i oss andra vettu!

Nä så jag tror att om inte Nanne-låten är hennes bibel så KAN "Vill ni se en stjärna, se på mig" vara det hon har som eget mantra och kräver att få vakna och somna till varje dag, året om.
.
2007-10-27, 19:27
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Jag och MissTaken har tagit det via PM redan! Bägge är allergiska mot kameler så det blev inget!

Vi ska försöka seriöst nästa gång!

/Dempa

.
2007-10-30, 15:39
Medlem
MissTakens avatar
Jag råkade se en liten snutt av Ranking the stars i söndags och jag funderar på om Farmor är väääldigt ledsen över att hon inte fick vara med eller är det inte tillräckligt seriöst program?
.
2007-10-30, 16:52
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Jag råkade se en liten snutt av Ranking the stars i söndags och jag funderar på om Farmor är väääldigt ledsen över att hon inte fick vara med eller är det inte tillräckligt seriöst program?
.
Asch, dom är bara avundsjuka på hennes intellekt, skönhet och framgång! Det är därför hon inte får vara med! Är det inte därför beror det på att hon har något seriöst projekt på gång och inte har tid!

// Dempa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in