2009-01-27, 20:00
  #8029
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Vi pratar om det här hotellet? http://www.goldcity.com.tr/ Ser trevligt ut, undrar om de sanerade stället efteråt eller om de kommer behöva riva det.

Ni är så sköna, älskar den här tråden.

Sanera stället
2009-01-27, 20:18
  #8030
Medlem
MajkenKenmajs avatar
Varför åkte de till ett dött Alanya?
Lågbudget?
Finns väl ställen där det är lite varmare så Slabbeduskan kunde fått bada i 90pooler?

När ska serien börja, kan knappt bärga mig...
2009-01-27, 20:25
  #8031
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajkenKenmaj
Varför åkte de till ett dött Alanya?
Lågbudget?
Finns väl ställen där det är lite varmare så Slabbeduskan kunde fått bada i 90pooler?

När ska serien börja, kan knappt bärga mig...

De åkte till ett dött Alanya av den enkla anledningen att Linda Rosing är en trashig människa utan någon som helst klass, henne vill de inte ödsla några större pengar på, hade de spelat in serien på en karibisk ö hade kostnaderna skjutit i höjden, och alla förstår att anal 5 inte vill lägga dom pengarna på skatan.
2009-01-27, 20:35
  #8032
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
De åkte till ett dött Alanya av den enkla anledningen att Linda Rosing är en trashig människa utan någon som helst klass, henne vill de inte ödsla några större pengar på, hade de spelat in serien på en karibisk ö hade kostnaderna skjutit i höjden, och alla förstår att anal 5 inte vill lägga dom pengarna på skatan.

... och med tanke på hur bra hon var i reklamen för programmet (= såg ut som ett deformerat rådjur fast i strålkastarljuset), så kan jag tänka mig att de inte vill slänga bort för mycket pengar på det. Uppenbarligen så ska de sluta filma snart också - jag undrar hur många avsnitt det blir? Om jag har räknat rätt så blir det cirka 6 avsnitt (uttagningarna, Åre, Prag, Alanya, 35-årsfesten, finalavsnittet) av det hela.
2009-01-27, 22:22
  #8033
Medlem
chiaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
... och med tanke på hur bra hon var i reklamen för programmet (= såg ut som ett deformerat rådjur fast i strålkastarljuset), så kan jag tänka mig att de inte vill slänga bort för mycket pengar på det. Uppenbarligen så ska de sluta filma snart också - jag undrar hur många avsnitt det blir? Om jag har räknat rätt så blir det cirka 6 avsnitt (uttagningarna, Åre, Prag, Alanya, 35-årsfesten, finalavsnittet) av det hela.

åh vad spännande med såå många avsnitt
2009-01-27, 22:26
  #8034
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Enligt dotterns blogg så kallar hon sig inte längre Rosing...

Men vad heter hennes pappa då?
2009-01-27, 22:29
  #8035
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Men vad heter hennes pappa då?

Jag har ingen vidare lust att outa en tonårings namn i den här tråden. Hennes blog är länkad någonstans så om du söker så finner du om du verkligen är nyfiken.
2009-01-27, 22:41
  #8036
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Jag har ingen vidare lust att outa en tonårings namn i den här tråden. Hennes blog är länkad någonstans så om du söker så finner du om du verkligen är nyfiken.

Äh, det var inte så jag menade. Jag skiter i vad hon kallar sig. Jag bara fick för mig att hennes farsa också heter Rosing och funderade på vad han skulle tycka. Men han kanske heter nåt annat.

Jag tycker hon verkar vara en av de mer sympatiska i den där familjen.

God Gud! Låt det finnas en rättvisa och sätt stopp för det här förslaget från den blonda fjollans blogg:

"När jag och Bobby kommer igång så behövs det ingen alkohol för att det ska vara spårat. Vi kan väl säga såhär - ingen som strosade runt på Alanyas gator den här dagen missade att vi var i stan. Det blev en hel del flams mellan butikerna. Vi var tydligen så bra inför rullande kamera att nån i produktionen sa att vi borde få ett eget reseprogram. Jag tror att jag talar för oss båda när jag säger att vi är på om ett sånt förslag skulle komma upp. Två excentriska bögar med en stor portion frigjordhet, grov humor och några deciliter divalater. En blond en mörk. Ni hör ju själva att det är ett uppslag. "

Nej, vi hör ingenting när vi läser. Men av det vi kan läsa är det här möjligen något ni kan filma själva och visa era små stjärtgossar efter en privat middagsbjudning hemma. Och om inte, så ska jag starta en privat TV-kanal som visar farsans diabilder från Spaniensemestrarna 73, dygnet runt.
2009-01-27, 22:45
  #8037
Medlem
William Hainess avatar
Linda och hennes dotters far var aldrig gifta - Rosing kommer från hennes andre barns far. Linda heter från början Gedin om du undrar.

Jag ber om ursäkt om jag lät lite bitchy, men Lindas dotter förtjänar inte att dras i samma smuts som mamma låter sig dras i. Om du vill ha hennes dotters bloggadress så kan jag skicka den till dig via PM, men jag hoppas verkligen inte att du skriver en elak kommentar som andra gjort. Det är bara lågt.
2009-01-27, 22:54
  #8038
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Linda och hennes dotters far var aldrig gifta - Rosing kommer från hennes andre barns far. Linda heter från början Gedin om du undrar.

Jag ber om ursäkt om jag lät lite bitchy, men Lindas dotter förtjänar inte att dras i samma smuts som mamma låter sig dras i. Om du vill ha hennes dotters bloggadress så kan jag skicka den till dig via PM, men jag hoppas verkligen inte att du skriver en elak kommentar som andra gjort. Det är bara lågt.

Tack för info. Du behöver som sagt inte berätta vad hon tänker kallar sig (Gedin?) Jag är impad att hon hittat egna ben att stå på. Verkar som en vettig farsa där.
2009-01-27, 23:01
  #8039
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
... och med tanke på hur bra hon var i reklamen för programmet (= såg ut som ett deformerat rådjur fast i strålkastarljuset), så kan jag tänka mig att de inte vill slänga bort för mycket pengar på det. Uppenbarligen så ska de sluta filma snart också - jag undrar hur många avsnitt det blir? Om jag har räknat rätt så blir det cirka 6 avsnitt (uttagningarna, Åre, Prag, Alanya, 35-årsfesten, finalavsnittet) av det hela.

Går det att få tag i reklamfilmen någonstans? Sökt på tuben men hittar ingenting där. Vill ju se denna tragiska människa göra bort sig ännu mer än hon redan gjort .
2009-01-27, 23:59
  #8040
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Men vad heter hennes pappa då?

Olle tror jag han heter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in