Vet ni att femman är på gång att sälja konceptet till Tyskland och USA?
Femman har inte ens rättigheterna till programmet, det har produktionsbolaget. Och jag vet inte ens varför jag bryr mig om att tjafsa med någon som så tydligt är ett troll...
Femman har inte ens rättigheterna till programmet, det har produktionsbolaget. Och jag vet inte ens varför jag bryr mig om att tjafsa med någon som så tydligt är ett troll...
Varför enfaldigt? Förklara? Jag vet inte hur prod. bolaget och femman avtalar. Du har rätt i att prod. bolaget får sin del, dock ej lejonparten.
Tröttsamt för mig att förklara varje mening. Är du inte intresserad kan du ju sluta att läsa.
Varför enfaldigt? Förklara? Jag vet inte hur prod. bolaget och femman avtalar.
Nej men det vet jag och jag känner dessutom till det du kallar "förlagsvärlden", så ge upp.
Att "skvallra om Rosing" verkar i ditt fall endast betyda att du kastar in en massa totala lögner, felaktiga påståenden, medvetna dumheter - allt i syfte att provocera.
Nu tänker jag ignorera dig.
Är det svårt för dig att ha tjejkompisar?
- Jag umgås väldigt mycket med killar, men jag är uppvuxen runt killar så det har fallit naturligt. Speciellt gaykillar för de låter mig vara den jag är och raggar inte på mig.
Lustigt sammanträffande, att du i ditt tusende inlägg erkände att du är mer än trehundra år!
Aktningsvärd ålder, inte underligt om du ibland verkar lite gaggig och motvalls...
Men angående plånbokskramp,
tror du man kan få tillbaka mycket av lokalhyran om festen blev glest befolkad, eller bara betala för de tårtbitar som blev uppätna tex?
Sorry där blev det faktiskt fel. Det ska vara 30 år och 45 gäster. Ha, ha! Okej även solen och så vidare. Jag ska bli ödmjukare. Förlåt alla.
Linda 2009-02-11 17:11 Anmäl inlägget
Stackars ytliga du.Hela ditt liv går ut på hur du ser ut. Du har gjort så många ingrepp att det inte går att räkna dem längre. Du är så fruktansvärt självupptagen. Det enda du presterat är att se "bra" ut. (Du ser ut som en överopererad plastdocka med två groteskt stora bröst).Den dag du kommer i kontakt med ditt inre, din själ, så kommer du förmodligen bryta ihop totalt. Då kommer du att sörja tiden du förlorat med dina barn och inse att man behöver inte se ut som en porrstjärna för att bli älskad. Jag säger bara personlig utveckling. Du är inte 18 år längre. Jag hoppas du inser det snart.
2009-02-11 14:45
Vad tycker du om anusblekning är det något du rekomenderar?
2009-02-11 14:37 Anmäl inlägget
Komadå var Du väl svartsjuk på Melissas ungdom också,
det står sotis i pannan på Dig, tragiskt värre.
*gör nystart , skaffa stylist, sök terapeut, dra ner på
umgänget med bögarna, skaffa en väninna !
2009-02-11 13:56 Anmäl inlägget
Citat från ExpressenJannike säjer: "Hon visade sitt rätta jag, som alla mina vänner har varnat mig för".
"Hon finns inte på kartan längre", säjer Jannike.
--------------------------------------------------------
Så var det med den soulmeeten. Och det har ju alla förstått att det inte skulle hålla.
Linda klarar inte av att ha kvinnliga vänner som tar uppmärksamheten ifrån henne.(enligt expressen)
2009-02-11 13:45 Anmäl inlägget
Linda du är så cool jag har lätt kunnat tänka mig va bästa tjejpolare med dig.Puss o kram
----------------------
Ja, du, här kom just fram att L inte kan ha tjejpolare, så du kan sluta hoppas. Hon tål inte konkurrens, kanske om du är ful o tjock? Då är du inget hot...
bloggare på icedaniel.se 2009-02-11 10:49 Anmäl inlägget
Lycka till !Lycka till med tv-programmet. Träffade dig kort på Sand krog i Trollhättan för ca 2 år sedan. Det var bara som hastigat men det slog mig hur sympatisk och ödmjuk du var.
2009-02-11 10:48 Anmäl inlägget
Gå in och läs Expressens intervju med Jannike, soulmeeten.
Där har ni sanningen om Linda, tragiskt nog anser Linda att hon ,fd fru Rosing är vad alla karlar vill ha.
Jag tål inte se Lindas fejkade face och brödlimpor till pattar, så jävla fult.
Vem fan tror hon att hon är!
Kan ingen ta ner henne på jorden, och du Jannike klokt av dig att så fort avsluta er vänskap.
2009-02-11 11:14 Anmäl inlägget
Det var bara som hastigat men det slog mig hur sympatisk och ödmjuk du var.
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Bra försök, hahahahahahahahahahahaha!
Mycket kan man kalla Slebbeduskan, men inte
sympatisk och ödmjuk!
Men tack för förmiddagens skrattsalva, kram!
2009-02-11 09:46 Anmäl inlägget
GRATULERAR JANNIKEBra att du var klok nog att dra dej undan KOPPLERISÅPAN och H**** !!
Ditt rykte skulle ha dragits ner i samma rännsten där mediehoran ligger om du skulle ha fortsatt samarbetet !!
Falköga 2009-02-11 09:18 Anmäl inlägget
Alla vill tjäna en slant ...Vem utnyttjar vem? Alla vill tjäna en slant. Så länge någon betala för att se eller läsa om LR kommer alster att produceras. Själv verkar hon inte bry sig om vad eller hur. Sant eller inte ... Ett exempel på hur vi blir lurade är LR's blogg. Med tanke på språkets ojämnhet verkar det förekomma många spökskrivare.
2009-02-11 09:09 Anmäl inlägget
"2009-02-11 08:47 De säger på Vakna med the voice att Jannike uttalat sig om att hon brutit helt med Linda! Hon stod inte ut med "förnedringssåpan" o säger att Linda inte har några äkta vänner, varför är jag inte förvånad?
.................................................. .................................................. .........
Jag har hört från en av killarna, han blev mer eller mindre tvingad dit av polarna, men han var en av dem som gick vidare i hennes program, han berättade att flera av killarna, och speciellt en blev tokkär i Jannike, soulmeeten. Linda kunde inte tåla detta! "
Eller hur din sopa??? orka snacka mer skit!!!!
.................................................. .................................................. .........
Det är inte skitsnack utan fakta och jag orkar mer än gärna berätta
mer om detta men deltagarna i dejtingsåpan får enligt avtal inte prata
om skiten, än.
Obs detta, det kommer att komma fram en hel del senare.
Förresten vad glada killarna såg ut på Lindas födelsedagsfest, såg ni det på bilderna.
Den jag känner mådde dåligt av att vara med, han är inte med till slutet utan hoppade av kan man säga.
Fan hon får folk att bli så illa berörda, även en ung fin kille.
Han är inte road av henne i dagens läge och vill inte ha henne.
Finns mycket som kommer fram snart om LR och hennes beteende.
Fia 2009-02-11 08:18 Anmäl inlägget
ProcentOm du läst aftonbladet så ställde de en fråga om hur många som kommer att se ditt program. 94% svarade nej. Och då hade över 33.000 människor röstat. HAHAHA.
Peter 2009-02-11 18:32 Anmäl inlägget
vakna upp kanal 5!!!!!!Linda har ju pojkvän varför ska hon förstöra killarnas tid och lura alla bloggare hon leker med precis alla som hon har runt om kring sig hon kan ju ej må bra det kanske därför hon har en psykolog hjälp.Sanningen kommer alltid fram hur mkt man än ljuger eller hur Pojkvännen? Ni borde verkligen skämmas snåljoppar skaffa er ett riktigt jobb och gör något bra av era liv istället för att skämma ut er.
Lotta 2009-02-11 18:21 Anmäl inlägget
"Det var inte rätt"
- Vi har känt varandra så kort tid så det var inte rätt. Hon har ju så mycket med sina barn, hon har ju fyra ungar. Bobby var den som passar bäst i serien. Han är ju min bästa vän, säger Linda Rosing.
---------------------------------------------------------------------------
Ja du Linda så är det när man har barn.
Jag tror Jannike har rätt i vad hon säger om dig och det är inget negativt med det för det är väl så du är. Jag tycker uppriktigt synd om dig Linda och jag hoppas att du finner vad än det är du söker.
Tyvärr har din blogg bara blivit sämre och sämre. Jag gillade den mycket bättre när du bloggade på hanky och var som du själv uttrycker att du eg är "the girl next door"
/Lycka till i livet
2009-02-11 19:02 Anmäl inlägget
Såg lite närbilder på dig,inte snyggt.Stackars karl som ska vakna med dig en söndags morgon.Alla dina ingrepp har gjort att du fått sämre hy,inte finnar men sämre kvalitet.Och beträffande Jannike så verkar det inte vara något fel på henne.Både vacker och smart.Jag vet inte om jag fattade rätt om hon har barn och Linda hade sagt att hon inte hade tid med hennes vänskap för hon hade barn.Men om det är på detsättet så kanske du skulle ta och lära dig lite från henne.Tex att ta hand om sina barn.Prova det Linda.Och till Jannike...jag tror att det var att det inte blev någon sk vänskap mellan er.Vem vill ha vänner som ljuger och luras och inte står ut med andra vackrare kvinnor. Fy vad tragisk Linda är...
SnusArne 2009-02-11 18:50 Anmäl inlägget
Stackars dina barnDu kan fetglömma barnen Linda det har gått för långt du har helt seglat ur kurs dom ärren du givit dina barn fram tills idag är helt oförlåtligt inga ursäkter eller avböner i världen kan reparera något nu.
Att gång på gång på gång bli så sviken av en förälder sätter sina spår.....barnen kommer för alltid att känna av detta svek med en stor känlsa av skuld (barn skuldbelägger ofta sej själva) det är för mej helt obegripligt att ingen i din omgivning säger ifrån dina föräldrar dina barns pappor någon....är det så illa att även dom har helt har tappat orken att försöka hjälpa dej?
ja förmodligen är det så.
Du är en mycket ensam människa alla runt omkring inklusive dina närmaste har nu slutgiltigt tröttnat och tagit avstånd ifrån dej.
Du är en förtappad människa helt uppslukad av dej själv det är mycket tragiskt att se inte minst då för dina närmaste kan jag tänka.
Tack o lov tillhör jag inte dina närmaste så du kanske undrar varför jag bryr mej?
Instämmer naturligtvis i det jag skriver ovanför men det är inte helt utan en viss fascination jag betraktar detta spektakel Linda Rosing
allas vår egen driftkucku och clown bara så väldigt synd att barn ska vara inblandat.
Vem var det som satte på frk Rosing i höstas förresten? Minns om jag fick svar? Rapace eller basic element eller nån annan?
Hon gjorde visst ett sjukhusbesök några veckor senare. En väninna såg henne på plats....
Jo, Rosing drabbas ju av "halsfluss" ofta. Tidig höst beskrev hon själv ett besök på Cityakuten pga det.
Men det kan ju finnas många andra "oskyldiga" anledningar till sjukhusbesök...
Vem var det som satte på frk Rosing i höstas förresten? Rapace eller basic element eller nån annan?
Basic-Peter dök upp i bloggen i december, som jag minns det.
Hon åkte med på spelningar i Göteborg och utomlands, och de firade tydligen jul ihop.
Rapace? Ingen aning, men Rosing signalerade hejvilt via bloggen att hon var villig. De hade visst lite (telefon-)kontakt iaf, i samband med att de tagit fel kläder på någon efterfest?
Men sedan dök ju Kleerup upp och målade på hennes jeans...
Och dessförinnan var det den långhårige trappmannen från Sture som fick famna henne...