2009-02-11, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Uppgiften kommer från förlagsvärlden.
Det var det mest enfaldiga jag har hört.

Citat:
Vet ni att femman är på gång att sälja konceptet till Tyskland och USA?

Femman har inte ens rättigheterna till programmet, det har produktionsbolaget. Och jag vet inte ens varför jag bryr mig om att tjafsa med någon som så tydligt är ett troll...
2009-02-11, 19:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Jag menade inte att vara otrevlig i mitt första svar men eftersom du nödvändigt måste misstolka det jag sa så tyckte jag att du bäddade för det.

Uttrycker man sig otydligt eller försöker sig på ironi är det lätt att bli feltolkad över internet. Tänk på det är du snäll ...
2009-02-11, 19:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lillamopsen
Det var det mest enfaldiga jag har hört.

Femman har inte ens rättigheterna till programmet, det har produktionsbolaget. Och jag vet inte ens varför jag bryr mig om att tjafsa med någon som så tydligt är ett troll...

Varför enfaldigt? Förklara? Jag vet inte hur prod. bolaget och femman avtalar. Du har rätt i att prod. bolaget får sin del, dock ej lejonparten.

Tröttsamt för mig att förklara varje mening. Är du inte intresserad kan du ju sluta att läsa.

Nu skvallrar vi om Rosing istället.
2009-02-11, 19:16
Medlem
Citat:
Varför enfaldigt? Förklara? Jag vet inte hur prod. bolaget och femman avtalar.

Nej men det vet jag och jag känner dessutom till det du kallar "förlagsvärlden", så ge upp.
Att "skvallra om Rosing" verkar i ditt fall endast betyda att du kastar in en massa totala lögner, felaktiga påståenden, medvetna dumheter - allt i syfte att provocera.
Nu tänker jag ignorera dig.
2009-02-11, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laktostolerant

http://www.expressen.se/noje/fredag/1.1462505/brot-med-rosing-hon-ar-svartsjuk

Stor humor..
Citat:
Är det svårt för dig att ha tjejkompisar?
- Jag umgås väldigt mycket med killar, men jag är uppvuxen runt killar så det har fallit naturligt. Speciellt gaykillar för de låter mig vara den jag är och raggar inte på mig.

Ingen annan raggar på dig heller hoppas jag..
2009-02-11, 19:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle
Lustigt sammanträffande, att du i ditt tusende inlägg erkände att du är mer än trehundra år!
Aktningsvärd ålder, inte underligt om du ibland verkar lite gaggig och motvalls...

Men angående plånbokskramp,
tror du man kan få tillbaka mycket av lokalhyran om festen blev glest befolkad, eller bara betala för de tårtbitar som blev uppätna tex?

Sorry där blev det faktiskt fel. Det ska vara 30 år och 45 gäster. Ha, ha! Okej även solen och så vidare. Jag ska bli ödmjukare. Förlåt alla.
2009-02-11, 19:28
Medlem
hamadas avatar
[quote=neandra]Offrade mig och gick ut och köpte Hänt Extra... Här kommer artikeln om Trosing...

Varm Tack till Dig neandra som offrade Dig! Mer sådant i tråden och mindre "trolleri"...

Låt ewws hålla på med sitt. Inget att bry sig om.
2009-02-11, 19:37
Medlem
kommentarer

2009-02-11, 20:13
Medlem
GJEs avatar
Vem var det som satte på frk Rosing i höstas förresten? Minns om jag fick svar? Rapace eller basic element eller nån annan?

Hon gjorde visst ett sjukhusbesök några veckor senare. En väninna såg henne på plats....
2009-02-11, 20:44
Medlem
chiaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GJE
Vem var det som satte på frk Rosing i höstas förresten? Minns om jag fick svar? Rapace eller basic element eller nån annan?

Hon gjorde visst ett sjukhusbesök några veckor senare. En väninna såg henne på plats....

på vilken klinik då? sjukhus brukar ju vara stort
2009-02-11, 20:47
Medlem
Citat:

Jo, Rosing drabbas ju av "halsfluss" ofta. Tidig höst beskrev hon själv ett besök på Cityakuten pga det.
Men det kan ju finnas många andra "oskyldiga" anledningar till sjukhusbesök...
2009-02-11, 21:11
Medlem
Citat:
Vem var det som satte på frk Rosing i höstas förresten? Rapace eller basic element eller nån annan?

Basic-Peter dök upp i bloggen i december, som jag minns det.
Hon åkte med på spelningar i Göteborg och utomlands, och de firade tydligen jul ihop.

Rapace? Ingen aning, men Rosing signalerade hejvilt via bloggen att hon var villig. De hade visst lite (telefon-)kontakt iaf, i samband med att de tagit fel kläder på någon efterfest?
Men sedan dök ju Kleerup upp och målade på hennes jeans...
Och dessförinnan var det den långhårige trappmannen från Sture som fick famna henne...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in