Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle
Har också sett att man bland Rosings kommentarer uppmanar till bojkott av hennes blogg from 1:a januari.
Atrt gå in på en blogg och uppmana till bojkott av sagda blogg......
Det är bara att göra som jag gör! Ge fan i att klicka sig in på Patsy Plasticpaddingfejs blogg!
Och det var väldigt så djup och filosofisk hon nu blivit. Att blicka in i djupet av någons ögon och se det magiska! Jag skulle rekommendera patsy att blicka in i sina ungars ögon!
Låter som hon läst den vedervärdiga Mia törngrens tjafs. Det tjafs som mia törngren snott rakt av från något behandlingshem och gjort om till sitt. Mia är en Liza!
Och att läsa horoskop i någon skvallerblaska...hur vore det om Patsy såg till att inte ideligen framställa sig som det mentala kalhygge hon är!
Om man är intresserad av detta, så är horoskop i tidningar det sista man läser och istället så införskaffar man sig litteratur inom astrologi!
Horoskop i tidningar är något som redaktionen i brist på jobb totar ihop. Dessutom kan de köra förra årets horoskop i repris!
Pantad brud hon är!
Nu ska jag skåda in i min kristallkula....Linda har något fnaskaktigt på sig.Tunna axelband, grovt urringad och slitsad upp till naveln. Stayups som sitter på olika höjd och så sedan ett par svarta remsandaler med 10 cm klack.
Hon ska ta bilder, men glömmer kameran i bilen/rummet/väskan/garderoben.
När hon skall skriva blogg, så är internet på ett annat språk/urkopplat/segt eller bara trasigt.
Hon är med sina goda vänner som hon kännt hur länge som helst, ända sedan de träffades på flyget och någon karl sa att hon var snygg och någon kvinna sa att som dig vill jag se ut.
När hon kommer tillbaka till sverige, så har hon halsfluss. Vilket är konstigt då hon aldrig är sjuk. Dessutom så har hon hunnit handla, skrivit kontrakt och gjort 55 intervjuer med vidhängande fotodseesioner. Vad/vilket/hur kommer hon att senare tala om, för än så länge är det "super hemligt"!
Alla tyckte hon var snygg/sexig/unik/eller bara kåt i allmänhet. Hon älskade staden där hon fick känna sig som en riktig kvinna. Hon skiter på stockholm och sverige för vi har ingen kläm på att Linda är en gudinna. Alla män visslade och var allmänt påflugna. Därför var Patsy tvungen att gå tillbaka flera gånger till ett skabbigt fik,för att de skulle förstå att hon inte ville ha sex med de söta pojkarna.
Hon var även tvungen att leta upp en ung kvinna med äkta silikonbröst, så att hon åter kunde leka lesbisk!
Men visst kan jag ha fel...Linda kanske ska till barca/parre/äpplet för bibelstudier?
Nu när hon lärt sig att se rakt genom folk, menar jag!