2008-12-31, 09:10
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Dagens proffsblogg:

Håll i hattarna Linda har packat klart. Och tycker det ska bli skönt att få komma bort. Trots att hon vart i både Spanien och Argentina nyss.

Jag fattar definitivt inte varför hon skaffade barn och bor i Sverige. Kan ju bero på att utomlands har dom lite högre krav på vem som får vara "känd"
2008-12-31, 09:10
Medlem
Semesterssons avatar
2008-12-30 21,56

Nu har jag packat klart....!
Linda Rosing, 2008-12-30 21:56

Nu är resan bokad och jag har packat klart.... I morgon kväll kommer ni få veta vart jag ska...det ska bli såååå skönt att få komma bort..

Läs bloggen på Flashback istället följt av adressen till denna tråd har återkommit frekvent de senaste dagarna bland Patsys kommentarer, kanske bra att isåfall uppdatera med de senaste inläggen här då?

Jag är färsk på att använda detta forumet så det behöver Ni inte berätta för mig - I'm a fast learner though.
2008-12-31, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Dagens proffsblogg:

Håll i hattarna Linda har packat klart. Och tycker det ska bli skönt att få komma bort. Trots att hon vart i både Spanien och Argentina nyss.

Jag fattar definitivt inte varför hon skaffade barn och bor i Sverige. Kan ju bero på att utomlands har dom lite högre krav på vem som får vara "känd"

I utlandet tror man bara att det är ett Disney-freak som försöker operera sig till att bli lik Kajsa Anka.
2008-12-31, 11:02
Medlem
Twilight Zone...

Från bloggen häromdagen:

Citat:
Jag tror att jag har fått ett KALL...
Linda Rosing, 2008-12-27 09:16

Som många av er säkert vet så älskar jag det andliga och allt vad det innebär. Jag tror på ödet, saker händer när det ska hända allt har en mening med att det gör det just då och kharma det du slänger ut får du alltid tillbaka förr eller senare i livet. Så en av mina största intressen är att läsa horoskop. och att lära och lyssna på människor och försöka ha förståelse varför vi är som vi är. Alla har vi något som gör oss till den personen vi är idag. Iallafall nu blev jag som vanligt djup. Men jag älskar att annalysera och studera människor. Vilket har blivit ett stort intresse och att jag börjat kännt så starkt dom senaste 6 månaderna.

Varför? det vet jag inte men det har kommit till mig som ett kall. Många av mina nära vänner säger alltid till mig att jag är otroligt streetsmart och kan förutse saker om känna av olika saker innan det händer. Även människor. I bland tycker jag själv att det är läskigt. Det känns ibland som att när jag tittar folk i ögonen så kan jag se igenom dom och vet hur dom är eller vad som kommer att ske i deras närvaro när jag är med. Det låter konstigt men tro mig,jag har märkt den tallangen eller snarare gåvan hos mig. Mina vänner har oxå reagerat stark på det. Ja jag vet inte hur mycket jag själv tar ställning till det. Men det läskiga är att jag börjar mer och mer tro att det här med att läsa människor är min grej.

Så här står det i mitt horoskop för den här helgen iallafall. och jag är en typisk Vattuman!

Är det någon mer som känner som jag?

VATTUMANNEN 21/1-18/2.

Fest:
Stjärnorna gör dig vild och vacker just nu och du vill inte missa ett enda tillfälle att ha kul!

Pengar:
Du har tummen upp med turen och nu kan den skrälla till ordentligt för dig. Ta chanserna som dyker upp.

Sex:
Venus har överraskningar i beredskap för dig som håller dörren öppen. Du anar kanske redan vem som kliver in?

"Men det läskiga är att jag börjar mer och mer tro att det här med att läsa människor är min grej."
Ja, det vore riktigt läskigt det...
2008-12-31, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Läste även om vilken klinik som deformerat patsys fejs. Dit kan man ju skicka någon man inte gillar!
Att kliniken verkligen vill figurera i samband med plasticpaddingfejset....ser de inte hur skabbig hon numer ser ut i det som i gamla dar kunde kallas "fint"?

Verkligen ingen bra reklam!
Men med tanke på hur Danielle Fa ser ut själv efter alla behandlingar så...

Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Och ungarna har fått kalla foten, läser jag. Kevin stjälptes snabbt tillbaka till sin far, och melissa har lyst med sin frånvaro.
Kan inte glömma när patsy satt i BB och beklagade sig över sin fula dotter. Är väl så fortfarande. Att Patsy anser att hennes dotter inte matchar sin tonårsmor! Med tanke på det jobb Patsy la ner för att göra sin dotter mer lik sig själv och till sist insåg att jäntan nog skulle se ut som en liten knubbsäl med taskigt hår och trollnäsa!

Har inte LR även sagt något i stil med "Men Kevin är det mer synd om (än Melissa), för det är ingen som vill ha han egentligen."?

Att en mamma och pappa fortsätter vara tillsammans endast för barnens skull, är kanske inget att eftersträva till varje pris.
Barn kan bli harmoniska även om de inte spenderar jul (påsk/midsommar/semester/helg/vardag) i någon traditionell "kärnfamiljslycka"
(för någon sådan finns väl kanske inte egentligen?). Men...
Senast redigerad av Slang-Calle 2008-12-31 kl. 11:39.
2008-12-31, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Semestersson

.....

Läs bloggen på Flashback istället följt av adressen till denna tråd har återkommit frekvent de senaste dagarna bland Patsys kommentarer,
kanske bra att isåfall uppdatera med de senaste inläggen här då?

Jag är färsk på att använda detta forumet så det behöver Ni inte berätta för mig - I'm a fast learner though.

Har också sett att man bland Rosings kommentarer uppmanar till bojkott av hennes blogg from 1:a januari.
2008-12-31, 17:50
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Kallar sig andlig och djup när man läser horoskop hahaha Men hon kan läsa av människor med. Det är andligt

och kan förutse saker om känna av olika saker innan det händer Då är man klärvoyant, viss skillnad mot för andlig. Men hur f a n stavar människan?!? Kan hon inte be stjärnorna om lite grammatisk förmåga?
2008-12-31, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle
Från bloggen häromdagen:

Citat:
Jag tror att jag har fått ett KALL...
Linda Rosing, 2008-12-27 09:16

Som många av er säkert vet så älskar jag det andliga och allt vad det innebär. Jag tror på ödet, saker händer när det ska hända allt har en mening med att det gör det just då och kharma det du slänger ut får du alltid tillbaka förr eller senare i livet. Så en av mina största intressen är att läsa horoskop. och att lära och lyssna på människor och försöka ha förståelse varför vi är som vi är. Alla har vi något som gör oss till den personen vi är idag. Iallafall nu blev jag som vanligt djup. Men jag älskar att annalysera och studera människor. Vilket har blivit ett stort intresse och att jag börjat kännt så starkt dom senaste 6 månaderna.

Varför? det vet jag inte men det har kommit till mig som ett kall. Många av mina nära vänner säger alltid till mig att jag är otroligt streetsmart och kan förutse saker om känna av olika saker innan det händer. Även människor. I bland tycker jag själv att det är läskigt. Det känns ibland som att när jag tittar folk i ögonen så kan jag se igenom dom och vet hur dom är eller vad som kommer att ske i deras närvaro när jag är med. Det låter konstigt men tro mig,jag har märkt den tallangen eller snarare gåvan hos mig. Mina vänner har oxå reagerat stark på det. Ja jag vet inte hur mycket jag själv tar ställning till det. Men det läskiga är att jag börjar mer och mer tro att det här med att läsa människor är min grej.

Så här står det i mitt horoskop för den här helgen iallafall. och jag är en typisk Vattuman!

Är det någon mer som känner som jag?

VATTUMANNEN 21/1-18/2.

Fest:
Stjärnorna gör dig vild och vacker just nu och du vill inte missa ett enda tillfälle att ha kul!

Pengar:
Du har tummen upp med turen och nu kan den skrälla till ordentligt för dig. Ta chanserna som dyker upp.

Sex:
Venus har överraskningar i beredskap för dig som håller dörren öppen. Du anar kanske redan vem som kliver in?

"Men det läskiga är att jag börjar mer och mer tro att det här med att läsa människor är min grej."
Ja, det vore riktigt läskigt det...

Linda är sjuk hon är mycket, mycket sjuk.

Skrämmande...
2008-12-31, 19:15
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle
Har också sett att man bland Rosings kommentarer uppmanar till bojkott av hennes blogg from 1:a januari.

Atrt gå in på en blogg och uppmana till bojkott av sagda blogg......

Det är bara att göra som jag gör! Ge fan i att klicka sig in på Patsy Plasticpaddingfejs blogg!

Och det var väldigt så djup och filosofisk hon nu blivit. Att blicka in i djupet av någons ögon och se det magiska! Jag skulle rekommendera patsy att blicka in i sina ungars ögon!

Låter som hon läst den vedervärdiga Mia törngrens tjafs. Det tjafs som mia törngren snott rakt av från något behandlingshem och gjort om till sitt. Mia är en Liza!

Och att läsa horoskop i någon skvallerblaska...hur vore det om Patsy såg till att inte ideligen framställa sig som det mentala kalhygge hon är!
Om man är intresserad av detta, så är horoskop i tidningar det sista man läser och istället så införskaffar man sig litteratur inom astrologi!

Horoskop i tidningar är något som redaktionen i brist på jobb totar ihop. Dessutom kan de köra förra årets horoskop i repris!
Pantad brud hon är!

Nu ska jag skåda in i min kristallkula....Linda har något fnaskaktigt på sig.Tunna axelband, grovt urringad och slitsad upp till naveln. Stayups som sitter på olika höjd och så sedan ett par svarta remsandaler med 10 cm klack.
Hon ska ta bilder, men glömmer kameran i bilen/rummet/väskan/garderoben.
När hon skall skriva blogg, så är internet på ett annat språk/urkopplat/segt eller bara trasigt.
Hon är med sina goda vänner som hon kännt hur länge som helst, ända sedan de träffades på flyget och någon karl sa att hon var snygg och någon kvinna sa att som dig vill jag se ut.

När hon kommer tillbaka till sverige, så har hon halsfluss. Vilket är konstigt då hon aldrig är sjuk. Dessutom så har hon hunnit handla, skrivit kontrakt och gjort 55 intervjuer med vidhängande fotodseesioner. Vad/vilket/hur kommer hon att senare tala om, för än så länge är det "super hemligt"!

Alla tyckte hon var snygg/sexig/unik/eller bara kåt i allmänhet. Hon älskade staden där hon fick känna sig som en riktig kvinna. Hon skiter på stockholm och sverige för vi har ingen kläm på att Linda är en gudinna. Alla män visslade och var allmänt påflugna. Därför var Patsy tvungen att gå tillbaka flera gånger till ett skabbigt fik,för att de skulle förstå att hon inte ville ha sex med de söta pojkarna.
Hon var även tvungen att leta upp en ung kvinna med äkta silikonbröst, så att hon åter kunde leka lesbisk!

Men visst kan jag ha fel...Linda kanske ska till barca/parre/äpplet för bibelstudier?
Nu när hon lärt sig att se rakt genom folk, menar jag!
2009-01-01, 00:22
Medlem
z2joiss avatar
Gott nytt år alla Disneyfans därute!

http://img100.imageshack.us/img100/1450/roscd5.jpg
2009-01-01, 02:29
Medlem
[quote=z2jois][url]http://img100.imageshack.us/img100/1450/roscd5.jpg[/ur

Vilken rar bild. Vem är denna kvinna som förtjänar en så stor tråd? Har aldrig hört talas om henne. Ser bara en kvinna som ser ut som en blandning mellan anka och katt. Vad tragiskt. Men hur kan en så menlös människa provocera så många?
2009-01-01, 05:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Linda är sjuk hon är mycket, mycket sjuk.

Skrämmande...

Ne, det tror jag inte. Hon är däremot naiv på yngre tonårings nivå. Horoskåpet bekräftade en del men skvallrade även om något nytt!
Att läsa människor handlar om intresse, de flesta av oss går in och ut ur den förmågan beroende på var i livet vi befinner oss. Det är en mänsklig förmåga, inte en gåva. Just nu lutar det åt en sen 'New Age' tid för Linda men bli inte förvånad om hon åker till Goa för att gå i kloster efter 5 ans vårserier.
En väninna till mig gjorde den resan. Vi gick runt stan en halv dag för att hitta vita underkläder, BH utan bygel. Bommul och nära var budskapet. Ett halvår senare kom ett brev. Klostret var skit men festerna på stranden var en höjdare. Hon jobbade på en krog och hade små indiska pojkar anställda.
YAK, tänkte jag då.....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in