2009-01-24, 16:43
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajkenKenmaj
Såg hennes försvarstal angående riksknarkaren kleerup, vi är bara polare, pratar i telefon, kompis, jättemysig kille, grym producent...Hur länge har du känt honom? 14 dagar blev svaret...här måste jag likt Slabbeduskan lägga in ett hysteriskt HA HA HA...
Länk om den nu funkar: http://www.youtube.com/watch?v=3bmhlzMGt6w
Observerade att när hon raddar upp vad de gör och inte gör tillsammans, typ ingen kärkel bla bla bla, så säger hon ingenting om ingen sex... Fast vem i helvete skulle vilja ha sex med kleerup, han är ju nästan lika sunkig som dregen.
2009-01-24, 16:47
Medlem
MajkenKenmajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keuorac
Vadå glo på? har du sett på hennes födelse?
Är du hennes bror, läppBobby eller hundknullarErwik? Genetisk fullkomlig idioti går alltså i arv, man blir som man umgås...vem i hela fridens dagar har nämnt Slebbeduskans födelse?

Enligt henne själv i BB så har hennes mamma aldrig brytt sig om henne....hon går alltså i gamla fotspår, skiter i sina barn...
2009-01-24, 17:07
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Är du hennes bror, läppBobby eller hundknullarErwik? Genetisk fullkomlig idioti går alltså i arv, man blir som man umgås...vem i hela fridens dagar har nämnt Slebbeduskans födelse?

Enligt henne själv i BB så har hennes mamma aldrig brytt sig om henne....hon går alltså i gamla fotspår, skiter i sina barn...

Äh, bry dig inte om Kerre! Han är alltid djupt filosofisk efter groggen!
Ingen förstår vad han menar.

Patsy växte upp hos sin far och bröder efter föräldrarnas skilsmässa. Hon påstår att de ville bo kvar hos pappan då han hade hus och de hade sina kompisar och skola där. Är ju rätt vettigt.

Att mamman skulle ha haft ett svalt intresse för sin dotter anser jag vara ett utslag från Patsys egocentriska sida. Mamman ansåg väl inte att Patsy var jordens medelpunkt. Hon kanske ville ägna sina söner lite tid oxå. Men givetvis tolkar Patsy det som att "Min mamma gillar inte mig för hon är bara med mina 4 bröder"!

Dessutom var hon väl tvungen att arbeta för sin försörjning oxå. Som i Patsys värld är att häda!

Vad ska Melissa säga? Hennes mor har två barn. Och knappt tid med ett av dem. Melissas mormor har fem barn. Och rätt mycket tid över till sitt/sina barnbarn.

Så Patsys ord om en frånvarande mor kan vi nog ta med en stor skopa salt, och konstatera att Patsy är en omogen,egocentrisk kvinna som skulle dö om hon inte fick några rubriker på ett år!

Dock vet vi att hon har åtminstone en hjärncell mer än en höna. Annars hade hon sprungit runt i cirkel istället för som nu gå rakt fram!
2009-01-24, 19:45
Bannlyst
HundknullaErvik.

Citat:

HundknullarErwik, låter bra om du känner för det.
Jo precis som du säger Genentisk idioti går i arv, man blir som man umgås. Tyck illa om Rosing det gör ju alla här? Skaffa en egen åsikt.
2009-01-24, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Äh, bry dig inte om Kerre! Han är alltid djupt filosofisk efter groggen!
Ingen förstår vad han menar.

Patsy växte upp hos sin far och bröder efter föräldrarnas skilsmässa. Hon påstår att de ville bo kvar hos pappan då han hade hus och de hade sina kompisar och skola där. Är ju rätt vettigt.

Att mamman skulle ha haft ett svalt intresse för sin dotter anser jag vara ett utslag från Patsys egocentriska sida. Mamman ansåg väl inte att Patsy var jordens medelpunkt. Hon kanske ville ägna sina söner lite tid oxå. Men givetvis tolkar Patsy det som att "Min mamma gillar inte mig för hon är bara med mina 4 bröder"!

Dessutom var hon väl tvungen att arbeta för sin försörjning oxå. Som i Patsys värld är att häda!

Vad ska Melissa säga? Hennes mor har två barn. Och knappt tid med ett av dem. Melissas mormor har fem barn. Och rätt mycket tid över till sitt/sina barnbarn.

Så Patsys ord om en frånvarande mor kan vi nog ta med en stor skopa salt, och konstatera att Patsy är en omogen,egocentrisk kvinna som skulle dö om hon inte fick några rubriker på ett år!

Dock vet vi att hon har åtminstone en hjärncell mer än en höna. Annars hade hon sprungit runt i cirkel istället för som nu gå rakt fram!

Jadu MaeWest...Det är mer vett än skit i dig. Jag tar tillbaka en del av min irritation över dig och ber lite om förlåtelse/förståelse över min tidigare ilska. Verkligheten överträffar dikten. Ha det gott /cat
2009-01-24, 23:28
Medlem
lite roligt:

http://www.goddamnit.se/prankmonkey/?p=626

undrar om de hittade nån?
2009-01-25, 11:13
Medlem
arga kommentarer

2009-01-25, 11:49
Medlem
mellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nvmd

------

Det måste vara något fel på folk som skriver 250 komentarer i hennes blogg !
2009-01-25, 14:21
Medlem
enimsajs avatar
Faschinerande att den här tråden fortfarande lever med tanke på hur illa folk här verkar tycka om Linda och hur lite folk påstår att de bryr sig...
2009-01-25, 16:04
Medlem
hamadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enimsaj
Faschinerande att den här tråden fortfarande lever med tanke på hur illa folk här verkar tycka om Linda och hur lite folk påstår att de bryr sig...

Fortfarande lever? Jodå, och observera att detta är tråd nummer 2 - av storlekskäl!

Personligen vore jag nöjd om LR försvann - men så länge hon dyker upp "överallt" kommer den här tråden att leva. Absolut!
2009-01-25, 16:28
Medlem
m68s avatar
Eftersom Slabbeduskan inte bloggar från sina knullresor så får man gå in på Erwiks sida. Där hittade jag detta, vilket otroligt lyxigt rum dom har.

Tänk Jack Nicholson i 'The Shining'. Vi är praktiskt taget ensamma på ett lyxhotell med över 2000 rum. Med en fenomenal utsikt över Alanya och havet. Det är ingen turistsäsong direkt och därför är det lite öde här. Regnet står som spön i backen och som toppen på isberget spelar de nåt melankoliskt här i lobbyn där jag sitter. Men Gold City hotell är ett helt sjukt imponerande hotellkomplex med all komfort du kan tänka dig. Enorma pooler och en spa-avdelning som slår det mesta. Jag kommer att berätta mer sen. Vi har bara 5-minuterspauser mellan de olika inspelningsmomenten. Men alla mår bra. Vi har väldigt roligt tillsammans och inspelningarna går som smort. Nu måste jag tillbaka.
http://www.finest.se/userBlog/?uid=463&blogPage=0
2009-01-25, 16:48
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Eftersom Slabbeduskan inte bloggar från sina knullresor så får man gå in på Erwiks sida. Där hittade jag detta, vilket otroligt lyxigt rum dom har.

Tänk Jack Nicholson i 'The Shining'. Vi är praktiskt taget ensamma på ett lyxhotell med över 2000 rum. Med en fenomenal utsikt över Alanya och havet. Det är ingen turistsäsong direkt och därför är det lite öde här. Regnet står som spön i backen och som toppen på isberget spelar de nåt melankoliskt här i lobbyn där jag sitter. Men Gold City hotell är ett helt sjukt imponerande hotellkomplex med all komfort du kan tänka dig. Enorma pooler och en spa-avdelning som slår det mesta. Jag kommer att berätta mer sen. Vi har bara 5-minuterspauser mellan de olika inspelningsmomenten. Men alla mår bra. Vi har väldigt roligt tillsammans och inspelningarna går som smort. Nu måste jag tillbaka.
http://www.finest.se/userBlog/?uid=463&blogPage=0

Det regnar!
Skadeglädjen gör min dag! Patsy skulle visa rattarna för kåta turkar, och så REGNAR det!

Inte ens vädret gillar Trosing!

Öde "lyxhotell" , ingen turistsäsong och regn!
Är detta början på det totala fiaskot?

5-min paus mellan grejerna? Filmteamet är väl tvungna att gå ut och skrika i frustration över denna stelbenta mimiklösa botoxankas oförmåga att agera som en normal kvinna!

Och "super blogg erskan" levererar som besatt! Anal fem måste vara omåttligt stolta över sitt ök och personen som pga en bultande kuk "headhuntade" öket till femman ser säkert en fet bonus hägra i fjärran!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in