2009-01-25 10:00 Anmäl inlägget
linda vi saknar dig..
2009-01-25 09:18 Anmäl inlägget
Svar till inlägg nedankl 08:59
Nja det hela är en missuppfattning när Linda har en miljon i skulder ska det vara!
2009-01-25 08:59 Anmäl inlägget
Du förnekar dig aldrig, Linda, vad hände med MOBILBLOGGA????
Är sååå nyfiken på vad du har för ursäkt den här gången, de börjar väl snart ta slut? Måste vara hemskt att vara du, fattar inte att någon kan tro att man är avundsjuk! På vad?
Jag läste att du skulle dra från Sverige med en miljon när du blir 40 år. Är det sant? Hmmm, vart ska du ta vägen då? Ska du bli en gammal rik kärring med unga killar svärmande runt dig för pengarnas skull?
2009-01-25 06:46 Anmäl inlägget
Det är redan klart!Briljant lysande oslagbart....vi andra wannabebloggare kan lägga ner!
Vinnaren av stora bloggpriset 2009 är naturligtvis redan avgjort, tack Linda du visar än en gång var skåpet ska stå.
Det är en ynnest och ett stort privilegium att finnas till i din samtid
Du är den enda, den upplysta.
Jag bugar och drar mej ödmjukt tillbaka.
2009-01-25 06:36 Anmäl inlägget
Ett upprop gott folk!Senaste veckans mest sök på bloggportalen
Linda rosing faller med - 40 % sedan senaste mätningen
från plats 18 till 31
Gott folk! Vi som fortfarande är intresserade kan läsa och följa Lindas bottensänke på flashback istället!
Nej nu hjälps vi åt att dratta skiten över ända istället och bojkotta denna vämjelika botoxanka!
Tror!!!!!!!!!! 2009-01-25 04:17 Anmäl inlägget
Absolut övertygad om att Rosing talar sanning!Så klart hon inte dejtar någon annan än UFON-a vi ska få beskåda i tv-serien. VEM vill?????????????? den där Peter skjuter ju sin musikkärriär i sank genom att förknippas med fröken Trosing.
Tror 100% på att Linda talar sanning!!!!!!!!
2009-01-25 01:36 Anmäl inlägget
Barnen, barnen, barnen. Varför, varför, varför säger ingen åt henne? Jag tror nämligen att hon skulle lyda direkt och sluta, sluta, sluta. Men ingen har tydligen fattat att de skall säga åt henne, säga åt henne, säga åt henne. Och alla löften, alla löften, alla löften hon gett just mig. Jag väntar, väntar, väntar på att hon skall göra bot och bättring, bot och bättring, bot och bättring. Jag vet inte exact varför och hur, men man gör bara inte så, man gör bara inte så, man gör bara inte så. Jag tål inte att folk inte förstår att man gör inte bara så, man gör inte bara så, man gör inte bara så. Barnen, barnen, barnen. Ett riktigt jobb, ett riktigt jobb, ett riktigt jobb och sluta, sluta, sluta med såpan i Tv5 nu, nu, nu. Kontrakt? Kontrakt? Kontrakt? Tänkte inte på det, tänkte inte, tänkte inte som vanligt.
2009-01-25 01:26 Anmäl inlägget
Det här är en riktig blogg .. folk med olika meningar , det är det som gör att man vill gå in och läsa ..
Linda kan verkligen påverka folk starkt!
2009-01-25 01:23 Anmäl inlägget
Det är för alla hatkommentar jag har börjat kika in här
Hört så mycket om det o var nyfiken , åhh blev helt chockad av hur folk beter sig ..
Jeanette 2009-01-24 23:34 Anmäl inlägget
Fascinerande!Jag är helt fascinerad av denna blogg!
Det är ju ni som är här inne och skäller på Linda som gör henne till den hon är - d v s en kändis med ett dejtingprogram på TV, med pengar och tidningsrubriker och foton överallt.
Ni har lyckats få ert hatobjekt hela vägen upp till toppen.
Grattis!
2009-01-24 21:17 Anmäl inlägget
245 kommentarer!!! Alla ni som avskyr Linda och som skulle bojkotta bloggen verkar ha kravlat tillbaka hit! Funkar inte Flashback eller?! Jag tycker också Linda verkar lite puckad men bryr mig inte så mycket som många andra nätmobbare här verkar göra men varför bojkottar ni inte som ni sagt? Jag känner mig lite lurad..
Håller med om att Linda inte act her age och tar inte hand om sina barn men hur ska den här urtråkiga bloggen stoppas om hon får 245 kommentarer???!!!
--------------------------------
Börja själv med att sluta gå in här.
Smilla 2009-01-24 20:30 Anmäl inlägget
Gabriella, hejJag kunde redan då o kan än en gång läsa mellan dina rader - du har absolut dina poänger.
Jag tycker inte att påhopp är okej, nej. Jag tycker däremot att konstruktiv kritik är okej. Däremot tror jag inte att Rosing vill ha det av sina läsare- det skulle bli ohanterbart att sålla bland alla elakheter där det dock finns ett o annat guldkorn som hon säkert skulle kunna ta till sig o grunna på.
Nå- vi får helt enkelt se vad som sker med bloggen. Vi hörs
Näe 2009-01-24 20:22 Anmäl inlägget
NogJag jag jag. Löften som inte hålls.... jag jag jag. Nu får det vara nog. Nu lämnar jag denna blogg och ämnar mig åt andra bloggar för jag tycker att det är spännande att läsa om andra människor, men detta är inte kul längre. Hoppas att du vaknar en vacker dag Linda.
Skriet från norr 2009-01-24 20:14 Anmäl inlägget
MOBILBLOGGA. NÅGON????Efterlyses- den nya mobilen som det skulle mobilbloggas med....Även den NYHETENS BEHAG? Fascination i fem timmar- sedan kastas den i havet??? Lyckan e kort!
2009-01-24 20:05 Anmäl inlägget
Måste bara skrivavad fan är det för behov ni alla tillfredställer, genom att gå in på en blogg vars innehavarinna skiter i er. Läser inte kommentarerna ni skriver ens.
Ändå sitter det folk vardag som helgdag och troget går in här och skriver av sig.
Ja alla vet att Linda R är en obegåvad nolla, men varför inte skita i henne som hon skiter i alla er.
Jag förstår inte vad den här bloggen fyller för obehaglig funktion, det finns mängder av andra bloggar som är helt fantastiska.
Tänk till lite, eller vad är det för folk som sitter och skriver här!
Starta en egen liten chatt om de ootroligt intressanta Linda, då får hon ju iaf inte någon inkomst på det makabra som pågår här. Ha en trevlig kväll och hitta på något annat nu. Det ska jag, tack för mig!
2009-01-24 19:35 Anmäl inlägget
TILL 19.26:Joo då, vi känner visst linda. Hon har ju själv sagt att hon bloggar, för att kunna visa sitt rätta jag, den hon verkligen är, och då måste det väl vara sant, eller? För inte kan väl linda ljuga? (Oooops, nu kom jag ju i håg att hon faktiskt HAR erkänt, att hon brukar ljuga i sin blogg. Detta berättade hon ju själv, i programmet "Sanningens ögonblick". Jaa, det är med linda, som med Liza Marklund, man vet aldrig vad som är sant av det som kommer ur munnen!!!)
2009-01-24 19:31 Anmäl inlägget
Hon har inga talanger alls. Hon är lat och arbetsskygg. Har ett jättestort ego, ett lika stort bekräftelsebehov och har gett narcissism ett ansikte. Det är därför hennes kändisskap består av skriverier i kvällspressen och ingenting annat.
2009-01-24 19:31 Anmäl inlägget
Ja, vad skulle anledningen kunna vara till ...... att man träffar sina barn så sällan? Kan en av orsakerna vara den kopplerisåpa, som mamman deltar i nu ? För alla minns väl, när linda gick ut och sa, i mars-08, hur lycklig hon var att ha återfått kontakten med dottern, den kontakt som bröts I TRE ÅR, då hon var med i Big Brother!!! Nu skulle hon minsann sätta barnen i främsta rummet, sa hon också!!! Ja, man vet inte om man ska skratta eller gråta, men man skrattar väl åt linda, men gråter för barnens skull. Jag KAN inte begripa hur "lindalovers" kan försvara detta beteende hos en förälder!!! (Ooops, jag glömde säga att jag endast är fet, bitter, ful och avundsjuk. Arbetslös, sjukskriven och fattig är jag också, för att inte tala om patetisk. Har jag glömt något?)