Citat:
Ursprungligen postat av snorig
Hej! En sak jag funderat på mkt länge och nu tar jag tillfälet i akt. Och skriver ner det, hon vart ju känd genom micke som är en gamal vän. Även vi undrar hur fan man kan förfölja en medmäniska så förbanat dumt så det snart tangerar 7.000 inlägg.
En människa och roade mig när jag väntade på en sak, att titta på vilka som återkomer och tider m.m
jag suckade djupt och tänkte har dom inget liv, för hur än alla skriver ner henne så skakar hon av sig det tydligen och får nya uppdrag. snacka om att kämpa vidare. jag läser inga bloggar men hon lär ju ligga 2 i den listan oxå, tjänar bra, vad är problemet, jag skiter i henne men jag undrar vad som är så förbanat intresant att skriva varje dag dygnet runt, hon gillas av en stor del killar, hon är väl jämte gyning som fixat det bäst genom vistelsen i huset?
jag tar absolut inte parti för henne, utan det är snarare en fråga till dom trognaste som skriver fullständigt ointresanta saker. vad får ni ut av det?
Skulle vara roligt att höra, för det finns massor av dårar i sverige som är mer intressant att förfölja än henne. för hon dalar ju inte utan snarare blir hon populärare. ex miss taken och hennes hängpattemaffian den var bra!
Säg en oinvigd som befinner sig på andra ställen i mån av tid. slipper jag läsa igenom en hel bok av yttrande speciellt av få, och väldigt duktiga skribenter, miss taken, mae west så vad är problemet kort! tack! kanske jag förstår bättre! för jag har noll koll annat än bilder i tidningen.
En människa och roade mig när jag väntade på en sak, att titta på vilka som återkomer och tider m.m
jag suckade djupt och tänkte har dom inget liv, för hur än alla skriver ner henne så skakar hon av sig det tydligen och får nya uppdrag. snacka om att kämpa vidare. jag läser inga bloggar men hon lär ju ligga 2 i den listan oxå, tjänar bra, vad är problemet, jag skiter i henne men jag undrar vad som är så förbanat intresant att skriva varje dag dygnet runt, hon gillas av en stor del killar, hon är väl jämte gyning som fixat det bäst genom vistelsen i huset?
jag tar absolut inte parti för henne, utan det är snarare en fråga till dom trognaste som skriver fullständigt ointresanta saker. vad får ni ut av det?
Skulle vara roligt att höra, för det finns massor av dårar i sverige som är mer intressant att förfölja än henne. för hon dalar ju inte utan snarare blir hon populärare. ex miss taken och hennes hängpattemaffian den var bra!
Säg en oinvigd som befinner sig på andra ställen i mån av tid. slipper jag läsa igenom en hel bok av yttrande speciellt av få, och väldigt duktiga skribenter, miss taken, mae west så vad är problemet kort! tack! kanske jag förstår bättre! för jag har noll koll annat än bilder i tidningen.
Vaddå känd genom Micke???
Jaa, hon är verkligen V.I.P. alltså!