2008-11-13, 10:33
  #6733
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snorig
Hej! En sak jag funderat på mkt länge och nu tar jag tillfälet i akt. Och skriver ner det, hon vart ju känd genom micke som är en gamal vän. Även vi undrar hur fan man kan förfölja en medmäniska så förbanat dumt så det snart tangerar 7.000 inlägg.
En människa och roade mig när jag väntade på en sak, att titta på vilka som återkomer och tider m.m

jag suckade djupt och tänkte har dom inget liv, för hur än alla skriver ner henne så skakar hon av sig det tydligen och får nya uppdrag. snacka om att kämpa vidare. jag läser inga bloggar men hon lär ju ligga 2 i den listan oxå, tjänar bra, vad är problemet, jag skiter i henne men jag undrar vad som är så förbanat intresant att skriva varje dag dygnet runt, hon gillas av en stor del killar, hon är väl jämte gyning som fixat det bäst genom vistelsen i huset?

jag tar absolut inte parti för henne, utan det är snarare en fråga till dom trognaste som skriver fullständigt ointresanta saker. vad får ni ut av det?

Skulle vara roligt att höra, för det finns massor av dårar i sverige som är mer intressant att förfölja än henne. för hon dalar ju inte utan snarare blir hon populärare. ex miss taken och hennes hängpattemaffian den var bra!

Säg en oinvigd som befinner sig på andra ställen i mån av tid. slipper jag läsa igenom en hel bok av yttrande speciellt av få, och väldigt duktiga skribenter, miss taken, mae west så vad är problemet kort! tack! kanske jag förstår bättre! för jag har noll koll annat än bilder i tidningen.

Vaddå känd genom Micke???
2008-11-13, 10:57
  #6734
Medlem
Tolvans avatar
Men... om hon inte får betalt av Hanky längre för att blogga, vem ger henne pengar nu? Har 5an börjat ge henne månadslön?
2008-11-13, 15:47
  #6735
Bannlyst
http://bloggtoppen.se/blogg/35965/

http://www.bloggportalen.se/BlogPortal/view/BlogDetails?id=45233


där ser man rätt fort att hanky nog inte va helt ärlig med sina siffror
eller att folk har tröttnat rejält
2008-11-13, 16:20
  #6736
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Men... om hon inte får betalt av Hanky längre för att blogga, vem ger henne pengar nu? Har 5an börjat ge henne månadslön?

Och det roligaste av allt, är att när Patsy dissat sina bögvänner rejält genom att dumpa Hanky, så hade de en gigantisk Hankyfest. Och gissa vem som inte var bjuden?

Patsy Rosing!
2008-11-13, 17:25
  #6737
Medlem
Idag ringde dom från tidningen MAMA och berättade att tidningen med mig och barnen på omslaget har kommit ut till premenanter. Och jag skulle få den i morgon budad till mig. Gud vad spännande det ska bli. Jag skulle få några bilder nu som jag ska snart lägga upp här så kan ni få en liten smygtitt. Och dom filmade även mig under den plåtningen och den länken ska jag oxå nu lägga upp. Så håll utsik nu

Snart måste väl det komma ett rättstavningsprogram som Linda kan använda.

Men jag är ju bara en enkel tjej från den svenska landsbygden, så vad vet väl jag. Premenanter kanske är något som alla som är "inne" vet vad det är.

En premenant, flera premenanter.
Jag googlade på premenant. Fick då denna fråga: Menade du: pregnant
2008-11-13, 17:30
  #6738
Medlem
William Hainess avatar
Ironiskt att hon nu är med i Mama när Melissa flyttat hem till pappa igen...
2008-11-13, 20:59
  #6739
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tinson
Idag ringde dom från tidningen MAMA och berättade att tidningen med mig och barnen på omslaget har kommit ut till premenanter. Och jag skulle få den i morgon budad till mig. Gud vad spännande det ska bli. Jag skulle få några bilder nu som jag ska snart lägga upp här så kan ni få en liten smygtitt. Och dom filmade även mig under den plåtningen och den länken ska jag oxå nu lägga upp. Så håll utsik nu

Snart måste väl det komma ett rättstavningsprogram som Linda kan använda.

Men jag är ju bara en enkel tjej från den svenska landsbygden, så vad vet väl jag. Premenanter kanske är något som alla som är "inne" vet vad det är.

En premenant, flera premenanter.
Jag googlade på premenant. Fick då denna fråga: Menade du: pregnant

Budad? Jaa, hon är verkligen V.I.P. alltså!

Budad imorgon? Då duger väl Posten lika bra...
2008-11-13, 21:11
  #6740
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Ironiskt att hon nu är med i Mama när Melissa flyttat hem till pappa igen...



Hur kommer det sig?
2008-11-13, 22:03
  #6741
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Hur kommer det sig?
Att hon är med i Mama eller att Melissa flyttat?
2008-11-13, 22:33
  #6742
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle
Budad? Jaa, hon är verkligen V.I.P. alltså!

Budad imorgon? Då duger väl Posten lika bra...

Först får prenumeranter blaskan, sen budas den till stolpskottet som figurerar på framsidan!

Märker hon inte själv hur illa det låter?
2008-11-13, 22:44
  #6743
Medlem
MaeWests avatar
Alltså...nu går skam på torra land! Eller något annat passande utryck!

Har på omvägar fått höra, att Linda tydligen inte är så korkad PR-mässigt som jag trott. Utan att människan är väldigt slipad.

Hon och Fladder umgås tydligen undercover. Fladders "flickvän" var ett spel för media. Lindas sökande efter en pitt en blåsning i världsklass. Femman har tydligen blivit riktigt förd bakom ljuset av Linda. Allt i syfte att få en massa roligt gratis. Middagar, resor, styling,kort sagt, en fräsig vardag som Linda trånat som 17 efter.

Och som vi vet, så har ju ungar lite svårt att hålla tätt om vem som kommer och går. Därav det hastiga miljöombytet för Melissa. Och Mamma som smidig barnvakt åt Kevin under den tid Linda måste ha sin son!

Om nu detta verkligen stämmer som min "skvallerbytta" delgett mig, så är detta tämligen välplanerat. Att Fladder och Linda har kontakt, är nästintill bekräftat.

Snyggt jobbat, Patsy!

Få se hur länge som bubblan håller. Och förhoppningsvis så är ingen från Femman här inne och surfar runt!
2008-11-13, 23:04
  #6744
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Alltså...nu går skam på torra land! Eller något annat passande utryck!

Har på omvägar fått höra, att Linda tydligen inte är så korkad PR-mässigt som jag trott. Utan att människan är väldigt slipad.

Hon och Fladder umgås tydligen undercover. Fladders "flickvän" var ett spel för media. Lindas sökande efter en pitt en blåsning i världsklass. Femman har tydligen blivit riktigt förd bakom ljuset av Linda. Allt i syfte att få en massa roligt gratis. Middagar, resor, styling,kort sagt, en fräsig vardag som Linda trånat som 17 efter.
Tror det är Fadde som är slipad i så fall Linda är väl lika slipad som min smörkniv... och det skulle förklara varför sidovagnen försvann = pappa fick veta sanningen.

Innebär detta att vi inte får se knull i tv? Nu blir jag ju lite ledsen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in