2008-11-06, 11:32
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Ok, 34 – men ser lite äldre ut. Har väl två barn? En äkta MILF.

Visst finns det folk som tänder på "avdankad porrskådis"-looken, men när jag tittar på klippen från "Sanningens ögonblick" så tycker jag mest att hon ser underlig ut numera.
2008-11-06, 11:45
Medlem
På något vrickat sätt kan jag inte låta bli att beundra henne..
Hon är helkorkad, obildad, impulsstyrd och hennes självkännedom måste väl börja närma sig den negativa skalan. Trots detta lyckas hon skapa rubriker, bli "huvudrollsinnehavare" i en tv-serie och hanka sig fram rent allmänt i B-kändisvärlden. Skandaler och katastrofer rinner av henne som vatten på en gås, nästa dag lyckas får hon en helsida i slaskpressen där hon "talar ut" och samtidigt alltid har en ny fantastisk karriär på gång. Hon ska ha credit för kämparglöden iallafall.
2008-11-06, 12:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Hon är helkorkad, obildad, impulsstyrd och hennes självkännedom måste väl börja närma sig den negativa skalan. Trots detta lyckas hon skapa rubriker, bli "huvudrollsinnehavare" i en tv-serie och hanka sig fram rent allmänt i B-kändisvärlden. Skandaler och katastrofer rinner av henne som vatten på en gås, nästa dag lyckas får hon en helsida i slaskpressen där hon "talar ut" och samtidigt alltid har en ny fantastisk karriär på gång. Hon ska ha credit för kämparglöden iallafall.

Hon har något visst. Jag pendlar mellan avsky och något annat som jag inte kan (eller vill) analysera djupare.
2008-11-06, 15:19
Medlem
Enkätundersökningen och Expressens egna poll ger märkligt nog inte ett överensstämmande resultat...
2008-11-06, 17:00
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Finns lite ologik i din åsikt. Varför skulle bögar vilja ligga med Rosing?
För att hon ser ut som en man i kvinnokläder även kallad transa.
2008-11-06, 17:02
Bannlyst
Jag skulle inte ha något emot ifall LR och Anna Skipper testade att vara ihop ett tag.
2008-11-06, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas

Hom är helt enkelt för korkad och lat för att skaffa sig ett hederligt jobb! Lättare att paratisera på samhället då. När hon blir ännu fulare så kommer hon inte att kunna hålla på med sin skit längre!
2008-11-06, 18:31
Medlem
daphoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benny Hedning
Hom är helt enkelt för korkad och lat för att skaffa sig ett hederligt jobb! Lättare att paratisera på samhället då. När hon blir ännu fulare så kommer hon inte att kunna hålla på med sin skit längre!
På vilket sätt "paratiserar" hon på samhället? Går hon på soc.?
2008-11-06, 19:14
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ok, 34 – men ser lite äldre ut. Har väl två barn? En äkta MILF.

Nej snarare MIWF
2008-11-06, 19:26
Bannlyst
Jag tror hon ljuger om sin ålder
hon är säkert 45år gammal
det är iaf vad jag skulle tippa om jag inte visste hennes ålder.
jag tror inte ett skit att hon är 34år
2008-11-06, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daphox

Hon tillför inte samhället något alls eftersom hon till skillnad från riktiga artister inte kan något. Så visst är hon en parasit på godtrogna som låter sig luras! En liten otäck fripassagerare! Usch!
2008-11-06, 21:28
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daphox
Hon skattade för 45000 kr förra året. Det är nog inte i relation till hur mycket hon bränner på droger, sprit och glamour.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in