2007-10-02, 12:03
Medlem
asdfasdfs avatar
varför kan människan inte äta sushi?
och varför tar hon upp det i sammband med sin laktosintollerans... det är högst irrelevant med laktosintollerans i samband med sushi ätande...
Hon kan ha GLUTEN intollerans också...
det däremot kan vara rellevant när det rör sig om sushi eftersom vissa märken av soya har vetemjöl i sig....

(ja, jag har gluten och laktosintollerans)

Vilken sympatisk och fiiiiiin människa Linda visar sig vara igen...
det hon säger är ju att HON inte klarade av att hantera människor med allergier... att HON varit för trångsynt/bekväm/whatever för att kunna känna medlidande/förståelse för andra som inte har det lika enkelt när det kommer till mat, inget annat. Jag vet då människor innom resturangbranschen som inte skulle ha något problem med att gå och fråga om en sås innehåller ditten eller datten trotts att det för personer som Linda är helvetet på jorden och vidrigt hemskt.

Om man själv dessutom ser till att göra research så behöver man inte fråga resturangpersonalen om ett jota vad gäller det man äter, förutsatt givetvis att resturangen har en bra hemsida och/eller en någorlunda detaljerad meny...

Har man bara laktosintollerans är det a piece of cake, finns hur mycket mat som helst som går bra om man håller sig till asiatisk, indisk, mellanöstern...
och alla större hamburgerkedjor har laktos och glutenfria allternativ...

Vilken barnslig sak att gnälla om och fattar hon inte själv hur vidrig hon ter sig för alla andra med allergier?

De enda som tycker att jag är en jobbig gäst är nog mina släktingar för för dem blir det bökigare och en massa extra inköp, många resturanger däremot har beredskap/allternativ om man inte bor ute på extrema bondvishan möjligtvis (?) och de är tillräckligt proffesionella för att kunna hantera en allergi order och i de flesta fall skulle jag tro tillräckligt empatiska för att fatta att personen inte är ute efter att djävlas med dem... är väl bara idioter som Linda Rosing som skulle reagera som Linda Rosing och vem fan bryr sig om en sådan skulle skruva på sig av frustration över att behöva göra något annorlunda?
2007-10-02, 12:13
Bannlyst
Hon har tydligen chattat på tv4, fan att man missade det

Citat:
ahir du är så snygg så jag vill ge diig en PUSSS..

Linda Tack tack nu blir jag alldeles generad

jaquline vill säga till dej Linda.. jag har följt dig alltid via tidningar alla tv-program.. o måste säga att jag gillar dej som bara den.. Du visar INTE alls upp någon bimbo sida.. eller nåt liknande,, du är GRYMT snygg..... och rolig..... jag gillar dej... som fan--- o ser framemot dina framtida projekt... o hoppas få se mer av dig.. har även köpt din bok, gillade den mycket! när kommer nästa bok?? eller har du fler projekt inom annat område på gång..,.. tacksam för svar!! love y linda... Go girl..

Linda Tack snälla du!det är såna som du som gör mig stark.Jag kommer att på börja ett nytt bok projekt inom en snar tid,men när vet jag ej

milla kommer du att göra om dina bröst snar igen?

Linda Det vet jag inte nu.Det får tiden utvisa

milla har du någon förebild utseendemässigt

Linda Nej det har jag inte.

Jennifer Vill se mer av dig i tv linda..tycker du är så fin att titta på...o verkar såå goo tjej. kramar från mig !!!!

Linda Jag är gäst programledare i tv400 och läser kändis nyheter på fredag kväll Tack för att du tror på mig kram

Jennifer DU verkar vara en rak o ärlig person linda , det tycker jag är så bra med dig kram till dig linda .

Linda Tack! det är det man kommer längst med i livet.

Sanna Inget illa menat, men varför gör du mer operationer?? Jag tyckte du var jätte fin när du var med i Big Brother, så jag tycker inte du behöver göra mer

Linda tack det var snällt.Men som sagt jag gör det för mig och mitt ego.Och vill jag ändra på något så gör jag det

caroline. jag var den 14 åriga tjejen som mailat in och fick mitt mail uppläst i sändningen, och jag känner mig ful! jag hatar mina läppar för att dom är stoora, alla vill lixom göra dom större, du och jag är lika - så som du var när du var mindre altså. Vore skönt om jag kunde få en kommentar på detta (: kram, och du är jättefin nu tkr jag, jag skulle vela vara du! och jag tkr itne du ska göra brösten större en gång till!

Linda Tack fina du.En sak att tänka på att du växer fortfarande och då kan olika kropps delar växa snabbare än andra.Och glöm inte att du är speciell och låt inte dom trampa på dig.När du visar styrka så kommer dom här personerna att sluta.Jag lovar kram

milla tycker du att du är snygg själv?

Linda Ja absolut!

jaquline Jag är 33 år,, och funderar på att göra en bröstförstorning.. Vad är bäst att lägga in i brösten? och mest hållbart. och sen vill jag veta om det gör MYCKE ont.. smärtan?.. eller om det är okej..liksom.. tack Linda

Linda Oj det är väldigt inviduellt,det måste en kirurg avgöra.Men jag har gelehallon som är anatomiska.Vilket ger en ganska naturlig form gemfört med runda.

Åsa Vill bara säga, det var bra att få höra din syn om allt som skrivs om dig.

Linda Jag skulle kunna sitta i timmar och få försvara mig ang allt skit som skrivits om mig.Så det gäller att vara stark och blicka framåt i livet
ola är det du själv som ringer till tidningar mm när du gjort ingrepp, eller är det"skvallerpressen" som nosar upp det?

Linda Det är inte jag som ringer.Det finns folk som vet vart man ska,eller ser mig.

Angelina 34 år Kan du överhuvudtaget tas på allvar i offentligheten? /olle

Linda Det är upp vad ni läsare väljer att tro på.Men jag är bara ärlig och står för det som jag gör

Angelina 34 år Har du bra kontakt med dina föräldrar? Hjälper dom dig igenom den här krisen som du genomgår?/ Mackan

Linda Jag har ingen kris.Jag är extrem och gillar plastik och mina föräldrar är grymt bra tack för omtanken

Angelina 34 år Hur mycket pengar tjänar du på din kropp o utseende? /prinsessan

Linda Det är helt olika på vilka jobb som jag gör.Men om man säger så här så allt som jag har gjort i 4 år som känd är pengar på grund av mig och mitt utseende

Linda Bor du i Sverige nu?

Linda Ja söder om stockholm

Loman Några planer på att återvända till politiken? Jag skulle rösta på dig direkt!

Linda Nej det är ett avslutat kappitel.Men tack vad gullig du är

Jocke A men tjena hur är läget? skulle bara fråga om det var roligt i bih brother

Linda Det var ju trots allt 4 år sedan.Men svaret är både ja och nej.Det var väldigt jobbigt psykiskt

angelica Varför var inte du med på botox partyt igårkväll?

Linda Jag går till min egna favorit klinik Eriksbergskliniken på karlavägen.Dom är bäst.Jag skulle aldrig låta någon annan göra ingreppet än dom

Jennifer jag tycker du verkar vara en jätte härlig tjej linda, kram jennifer

Linda Tack söta du.Jag hoppas att det finns flera som du

Karin Hur mkt pengar har du totalt lagt ner på ditt utseende?

Linda Oj det törs jag knappas tänka på.Men helt ärligt så ca en halv miljon tror jag

sebbe Vad gör du om 15 år?

Linda Jag har skrivit mina tre romaner hoppas jag.Sen vet jag inte

Loman Hur upplevde du ditt utseende när du var yngre och gick i skolan?

Linda Jag var nog ganska nöjd.Innan killarna började mobba mig för mina små bröst

James Modigt av dig att framträda i TV

Linda Tack snälla du!det tyckte jag med.Men det var viktigt för mig att berätta vad som har drivit mig i alla år

mygga hur känns det efter botox behandling

Linda Man är lite stel men annars så känns det som vanligt

Erika Hur kommer det sig att du bestämmde dig för att göra dina skönhetsingrepp?

Linda Mina första bröst operation var en slags revansch för mobbingen som jag blev utsatt för som liten

macke e du blyg?

Linda Nej!

Jazzie Längtar du aldrig Linda till ett seriöst normalt liv?

Linda Jag är en tjej som gillar extrema saker.Ett normalt liv skulle jag bli alldeles för
uttråkad på

Marianne Hej Linda har du aldrig funderat på att gå i någon slags terapi så att du kan bekräfta dig själv på det sättet

Linda min kropp har idag blivit mitt varumärke,jag är medveten på vad jag gör.

James Vad kostar en spruta

Linda mellan 1500-3000 kr

Jennifer Hur många gåner har du använt dig ab botox ??

Linda Jag har tagit på Botox var tredje månad i tre år
2007-10-02, 12:26
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizarre
Hon har tydligen chattat på tv4, fan att man missade det

Ursäkta att jag säger det men den där chatten verkar "lite" friserad! Jag menar inget negativt!

Har dom bara släppt fram personer med godkända åsikter eller har hon suttit och chattat med sig själv??

// Dempa
2007-10-02, 12:32
Medlem
styrlunds avatar
...

Efter att ha sett hela intervjun så kan jag inte känna ett gränslöst hat mot den där "Anders" som nämns i hennes bok... hans elaka kommentar har skapat hela den där jävla sjukdomsbilden... jag vill ha hans huvud på ett fat... och Linda behöver terapi... lång och djup...
2007-10-02, 12:37
Medlem
Diamantinas avatar
Citat: "Jag opererar mig för att det är viktigt för mitt liv, min karriär och mitt självförtroende." Har hon verkligen något av dessa tre saker?

Nej fy fan vad elak jag var nu
Förlåt Linda.
2007-10-02, 14:02
Medlem
asdfasdfs avatar
Citat:
Linda Mina första bröst operation var en slags revansch för mobbingen som jag blev utsatt för som liten

NEJ det är INTE en REVANSCH, det BEVISAR istället att DU LÄT DEM VINNA!
Ditt djävla nöt till kvinna...

Men du gillar att ha det att skylla på eller hur?
Samtidigt som du förnekar att du gör det för andra, hur får du det att gå ihop?
Ta ansvar för ditt eget liv din patetiska kossa!
2007-10-02, 15:17
Medlem
KönsKlass avatar
"min kropp har idag blivit mitt varumärke,jag är medveten på vad jag gör."

Första gången jag läser om att någon medvetet ser till att reklamera sitt varumärke på värsta tänkbara sätt. Detta uttalande gör mig nu helt bombsäker på att Linda Rosing är en komplett jubelidiot som inte har den blekaste om vad fan hennes stelopererade plastkäft kväker ur sig.
2007-10-02, 17:07
Medlem
mollydotts avatar
(fritt ur minnet)

Malou: -När din dotter tog avstånd ifrån dig, funderade du inte då på att lägga av?
Linda: -nej, ALDRIG!
2007-10-02, 18:10
Bannlyst
Man tycker ju att folk borde lärt sig av Michael Jackson

http://gfx.tv4.se/imagesdb/editor/Nyheterna/907ec594-555d-4030-9e71-76f716594bd9.jpg

Både synd och tragiskt hur hon förstört sitt ansikte sedan big brother tiden och är stolt hon kastat bort en halv miljon och hon tar botox var tredje månad som kostar 1500-3000 kronor??
2007-10-02, 23:05
Medlem
Tolvans avatar
någon som vet vem som gjort "rap"låten om Linda som spelas på radion?
2007-10-02, 23:16
Medlem
Tolvan

Antar att du menar Mange Schmidt - Jag talar ut
2007-10-03, 02:10
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoffsan
Antar att du menar Mange Schmidt - Jag talar ut
I början trodde jag att den killen var oseriös och drev med sig själv, men vet jag att han är seriös. Tragiskt är det, men han är ändå lite rolig att lyssna på för han är så dålig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in