Fast nu blandar du väl ihop Fredrik von Essen som äger G Life AB med "festfixaren" och muppen Sven von Essen som Erwik hade affärer ihop med. Och Erwik jobbar i alla fall i teorin åt Krog Media AB som driver Finest.se:
Jag skulle personligen ta allt Sony Ericsson skriver med stora nypor salt...
Drömplåtningen var förr Playboy, så vad kan det vara för tidning som bokar Bionda? "Slabbeduskor Weekly"? Tror nog det är någon utländsk tidning som bara har sett bilder där hon har blivit kraftigt retuscherad...
Idag ska jag plåtas för en tidning!
Published: Idag, 07:33
Godmorgon!
Jag gick och la mig relativt tidigt igår.
Men tror ni jag kunde somna? neeej!
Jag har legat och vridigt mig och grubblat på vissa jobbiga
saker som jag måste lösa idag. Och det är inte världens
enklaste om jag säger så. Jag är ju som jag är,
lite för snäll kanske. Men det måste göras och lösas nu.
Sitter och dricker mitt kaffe nu och ska snart väcka min dotter.
För halv nio kommer min taxi och hämtar mig sen bär det raka vägen till en fotostudio för stylning och plåtning. Det som är skönt
är att jag inte behöver fixa mig nu, utan jag har nar duschat och borstat tänderna. Sen sköter dom allt både make,hår och kläder.
Jag säger det igen, jag älskar att bli ompysslad.
Och som vanligt så är det locket på tills det är ok att berätta
vilken plåtning jag har gjort. Ja, jag vet att det är tråkigt att
inte få berätta för er men så är det. Jag kanske får ta någon bild behind, det visar sig.
Det som är skönt
är att jag inte behöver fixa mig nu, utan jag har nar duschat och borstat tänderna har nar duschat? Jo vi fattar, dom stylar dig innan plåtningen. Du har sagt det typ 100 ggr.
Och som vanligt så är det locket på tills det är ok att berätta
vilken plåtning jag har gjort. Ja, jag vet att det är tråkigt att
inte få berätta för er men så är de Nej är det så? Attans. är det Klick! nu igen?
Jag kanske får ta någon bild behind, det visar sig. emm ok?
Och vi avslutar med dessa bevingade ord från vishetens gudinna : Nu ska jag berätta en gång för alla varför jag från och med nu kommer att göra saker som jag mår bra av och bara göra det som känns bra för mig:
Linda Rosing har blivit som en trafikolycka med dödlig utgång. Man passerar och kan inte låta bli att titta om man skall se ett lik. Jag vacklar fortfarande i hopp och förtvivlan. Detta kan inte vara på riktigt. Det får inte vara på riktigt. Då är mänskligheten doomed. Vem lurar vem här? Citat:Blackwater
Senast redigerad av ThisIsTheZodiac 2008-10-06 kl. 18:22.
Nu är jag hemma igen..plåtningen gick superduper bra.
Och jag kan avslöja att jag plåtade för tidningen Solo.
Ett riktigt kändis reportage är deras tema.
Det ska bli kul att se vilka dom andra personerna är.
Både stylningen,make och hår blev fantastiskt.
Tjejerna var grymt duktiga på det dom gjorde så jag var
verkligen i trygga händer. Jag återkommer när jag vet när tidningen kommer ut. Mer får jag inte säga.
Sen bar det raka vägen till skolan för att hämta Kevin.
Idag börjar min barnvecka så nu är det läxläsning,matlagning
och tidiga mornar som gäller hela veckan.
Känns faktiskt skönt. (mmm synd att som morsa borde ha barnveckor ända tills din dotter flyttar hemifrån)
Tyvärr så blev det inga bilder utan ni får vänta tills tidningen
kommer ut i butik.
Ja nu fattar vi ju varför hon inte kunde avslöja vilken tidning hon skulle plåtas för Givetvis får hon inte berätta innan bilderna är tagna? Ett riktigt kändis reportage är deras tema. Jaså? Vilket känt reportage skulle dom skriva om då? Eller måste man inte vara en riktig kändis för att få vara med i ett riktigt kändisreportage? Förlåt, kändis reportage. Och bra att maken blev bra Linda, men vem är han? Varför har du inte berättat att du gift dig? Och vad tusan är Stylningen? Menar du kanske stylingen?
Jag gick och la mig relativt tidigt igår.
Men tror ni jag kunde somna? neeej!
Jag har legat och vridigt mig och grubblat på vissa jobbiga
saker som jag måste lösa idag. Och det är inte världens
enklaste om jag säger så. Jag är ju som jag är,
lite för snäll kanske. Men det måste göras och lösas nu.
Hon kanske löser finanskrisen som världen drabbas av just nu...
verkligen i trygga händer. Jag återkommer när jag vet när tidningen kommer ut. Mer får jag inte säga.
Känns faktiskt skönt. (mmm synd att som morsa borde ha barnveckor ända tills din dotter flyttar hemifrån)
kommer ut i butik.
Ja nu fattar vi ju varför hon inte kunde avslöja vilken tidning hon skulle plåtas för Givetvis får hon inte berätta innan bilderna är tagna? Ett riktigt kändis reportage är deras tema. Jaså? Vilket känt reportage skulle dom skriva om då? Eller måste man inte vara en riktig kändis för att få vara med i ett riktigt kändisreportage? Förlåt, kändis reportage. Och bra att maken blev bra Linda, men vem är han? Varför har du inte berättat att du gift dig? Och vad tusan är Stylningen? Menar du kanske stylingen?
kommer ut i butik.
Linda börjar prata om komentarerna i mitten ungefär av detta och MY GOD
hon ljuger som en häst travar ju
hon har ju sagt massor på bloggen om alla elaka kommentarer och nu sitter hon hos belinda och säger att nääääää men det är ju bara tomma ord........
och se ansiktet hon ser ut som en MAN !!!! snacka om sveriges M JACKSSON
Linda börjar prata om komentarerna i mitten ungefär av detta och MY GOD
hon ljuger som en häst travar ju
hon har ju sagt massor på bloggen om alla elaka kommentarer och nu sitter hon hos belinda och säger att nääääää men det är ju bara tomma ord........
och se ansiktet hon ser ut som en MAN !!!! snacka om sveriges M JACKSSON
Jag såg det och herregud hon har ju knappt ingen ansiktsmimik kvar länge . Det kommer ljud ur den stora svullna munnen men den rör sig nästan inte. Ansiktet är helt slätt och stelt. Som på en vaxdocka. Och sen ska hon verka oberörd och säger hon att det är bara ord som folk skriver när de kritiserar henne och inte handling och att hon är så stark i sig själv att hon inte bryr sig om det och... alltihop var fasansfullt