Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Hatar att dubbelposta, men ett nytt inlägg från Allas Våran Folkkära Gayikon Bionda har trillat in:
Linda är lycklig - good for her.
http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/c198aeac-eea1-4b44-b983-500797c0955f.jpg
Mr Big?
Hejsan!
I dag när jag vaknade känner jag mig som världens
lyckligaste tjej. Varför då undrar ni?
Jo för att jag bara älskar mitt liv. Jag älskar det som jag
gör nu(bloggar)och mina fantastika vänner som står vid min sida.
Mina underbara barn och mig själv. Jag har nog med facit i handen aldrig mått så bra som jag gör nu....
Igår efter vi var på Make up kursen så mötte jag upp min
killkompis för att ta en fika. Eftersom han är Flygkapten så
är han inte i Sverige så ofta. Så det var jättekul att träffa honom.
Men det roliga var att när vi satte oss vid Tures så tittade alla inne i resturangen på mig och Daniel. Dom stirrade verkligen!
Igår skrev jag att jag pratade med min Mr Big i telefonen.
Och efter det så har alla spekulerat om vem den här Mr Big är.
Och jag kan säga att det inte är Daniel(min vän från igår)som
nog många trodde när vi fikade på Tures. Eftersom allas blickar såg så ut. Och inte min gamla vän från Sturecompaniet heller.
Utan den här Mr Big vet inte ens om att jag har en lite crush
på han,,highihihi! Jag är alldeles för blyg för att berätta det för han.
Jag tror inte att jag någon gång kommer att göra det heller.
För det är en sån härlig känsla att ha det så här.
Se men inte röra!
Mr Big?
Hejsan!
I dag när jag vaknade känner jag mig som världens
lyckligaste tjej. Varför då undrar ni?
Jo för att jag bara älskar mitt liv. Jag älskar det som jag
gör nu(bloggar)och mina fantastika vänner som står vid min sida.
Mina underbara barn och mig själv. Jag har nog med facit i handen aldrig mått så bra som jag gör nu....
Igår efter vi var på Make up kursen så mötte jag upp min
killkompis för att ta en fika. Eftersom han är Flygkapten så
är han inte i Sverige så ofta. Så det var jättekul att träffa honom.
Men det roliga var att när vi satte oss vid Tures så tittade alla inne i resturangen på mig och Daniel. Dom stirrade verkligen!
Igår skrev jag att jag pratade med min Mr Big i telefonen.
Och efter det så har alla spekulerat om vem den här Mr Big är.
Och jag kan säga att det inte är Daniel(min vän från igår)som
nog många trodde när vi fikade på Tures. Eftersom allas blickar såg så ut. Och inte min gamla vän från Sturecompaniet heller.
Utan den här Mr Big vet inte ens om att jag har en lite crush
på han,,highihihi! Jag är alldeles för blyg för att berätta det för han.
Jag tror inte att jag någon gång kommer att göra det heller.
För det är en sån härlig känsla att ha det så här.
Se men inte röra!
Linda är lycklig - good for her.
Hon berättar om Daniel och om samtalet med Mr Big och dementerar att Daniel är Mr Big och måste TROTS att det står i samma stycke och går att förstå ÄNDÅ poängtera att det inte är han från igår...?
Det är bra att Farmor mår bra och jag hoppas det sprider sig mot barnen också så de får njuta av en glad anka. Hade jag inte vetat att det var en 35-årig kvinna som skrivit detta hade jag helt klart tagit förgivet att inlägget var plockat från en fjortisblogg. "Hihihihihihi!"
.




Notera gärna skilnnaden på Melissas läppar och ankans näbb