2008-09-28, 16:00
  #5773
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Hatar att dubbelposta, men ett nytt inlägg från Allas Våran Folkkära Gayikon Bionda har trillat in:


Linda är lycklig - good for her.

Hon berättar om Daniel och om samtalet med Mr Big och dementerar att Daniel är Mr Big och måste TROTS att det står i samma stycke och går att förstå ÄNDÅ poängtera att det inte är han från igår...?

Det är bra att Farmor mår bra och jag hoppas det sprider sig mot barnen också så de får njuta av en glad anka. Hade jag inte vetat att det var en 35-årig kvinna som skrivit detta hade jag helt klart tagit förgivet att inlägget var plockat från en fjortisblogg. "Hihihihihihi!"
.
2008-09-28, 16:07
  #5774
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Alla dessa kompisar som hon frotterar sig med? De gånger hon nämner att hon har kompisar är när hon hänger ut dem i bloggen. Och oftast nämns de bara en gång. Kanske t¨å då,om hon har någon ekonomisk vinning på att namedroppa personen två ggr.

Att SpyEva fick respass från "nära vännina"till"oseriös" nagelskapare kan ju vara att Eva helt fräckt ansåg att Linda skulle betala för sig?

Och se men inte röra!

Vems är pojkvännen som Linda funderar på att tömma på cash?

Och visst stirrade folk på Linda och hennes stackars killkompis! För vilken karl är tillräckligt långt ner i träsket för att frivilligt ses som sällskap till bloggvärldens hitintills mest korkade person utan självinsikt?

Om han nu inte är känd för att pippa vad som helst,var som helst och hur som helst?

Katrin Schulman skrev ett litet ironiskt inlägg om Farmor/Eva-Gate. Meningen var väl att dissa Farmor men hon lyckades nog dissa Eva lite mer. Jag förmodar att Katrin läst Eva och Farmors blogg och på sitt eget lilla vis tyckt till om saken.

Att Farmor inte förstår varför folk glor är en sak, det fattas liksom lite kontakter på kontoret för att det ska bli jackpot. Att killen/killarna som visar sig öppet med Farmor lider av samma problem får ju bli en slutsats som stämmer. Ingen karl med sina sinnen i behåll skulle visa sig öppet med henne. Kanske Mr Big har en kylig inställning till Farmor och därmed vågar hon inte avslöja sig? Å andra sidan så är det väl bara en tidsfråga innan Mr Big lägger ihop ett och ett och får det till två....om kontakterna är i förstås.

Edit: Kan ju vara bra att lägga in länken till Katrins inlägg också...förlåt.

Edit 2: Förlåt, glömde länken igen men nu kommer den: http://www.finest.se/userBlog/?uid=28711&beid=1028423
.
__________________
Senast redigerad av MissTaken 2008-09-28 kl. 16:44.
2008-09-28, 16:37
  #5775
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Katrin Schulman skrev ett litet ironiskt inlägg om Farmor/Eva-Gate. Meningen var väl att dissa Farmor men hon lyckades nog dissa Eva lite mer. Jag förmodar att Katrin läst Eva och Farmors blogg och på sitt eget lilla vis tyckt till om saken.

Att Farmor inte förstår varför folk glor är en sak, det fattas liksom lite kontakter på kontoret för att det ska bli jackpot. Att killen/killarna som visar sig öppet med Farmor lider av samma problem får ju bli en slutsats som stämmer. Ingen karl med sina sinnen i behåll skulle visa sig öppet med henne. Kanske Mr Big har en kylig inställning till Farmor och därmed vågar hon inte avslöja sig? Å andra sidan så är det väl bara en tidsfråga innan Mr Big lägger ihop ett och ett och får det till två....om kontakterna är i förstås.

Edit: Kan ju vara bra att lägga in länken till Katrins inlägg också...förlåt.
.

Just det. Var är den länken?
2008-09-28, 16:43
  #5776
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Just det. Var är den länken?

Näää.

Glömde jag igen...??? Nu skäms jag ordentligt! Tredje ggn gillt då?!

http://www.finest.se/userBlog/?uid=28711&beid=1028423
.
2008-09-28, 16:59
  #5777
Medlem
Snes avatar
rapesafe outfit! haha klockrent, men fan va vidrig hon är
2008-09-28, 17:23
  #5778
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Näää.

Glömde jag igen...??? Nu skäms jag ordentligt! Tredje ggn gillt då?!

http://www.finest.se/userBlog/?uid=28711&beid=1028423
.

Kul. Så här skrev hon på sin blog igår:
"Jag har möhippa för linda rosing idag. Linda är en av mina närmsta vänner. "

2008-09-28, 17:32
  #5779
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Kul. Så här skrev hon på sin blog igår:
"Jag har möhippa för linda rosing idag. Linda är en av mina närmsta vänner. "


Bara ironi. Möhippetjejen heter ju Erika om jag minns rätt och är utklädd till Rosingliknande elände. Möhippedagen brukar ju vara maskeradtema liksom.
.
2008-09-28, 22:05
  #5780
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Hon berättar om Daniel och om samtalet med Mr Big och dementerar att Daniel är Mr Big och måste TROTS att det står i samma stycke och går att förstå ÄNDÅ poängtera att det inte är han från igår...?

Det är bra att Farmor mår bra och jag hoppas det sprider sig mot barnen också så de får njuta av en glad anka. Hade jag inte vetat att det var en 35-årig kvinna som skrivit detta hade jag helt klart tagit förgivet att inlägget var plockat från en fjortisblogg. "Hihihihihihi!"
.

Ursäkta en dum man som inte sett mer än 4 minuter i sträck på Sex and the city. Är Mr big en välutrustad man eller bara en sugar daddy, eller både och? Jag har bara sett ett par scener där han hämtar upp den snygga tjejen av dem i en limousine, så jag antog att han var Mr Big för att han var tät.
2008-09-28, 22:07
  #5781
Medlem
ParvixIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Ursäkta en dum man som inte sett mer än 4 minuter i sträck på Sex and the city. Är Mr big en välutrustad man eller bara en sugar daddy, eller både och? Jag har bara sett ett par scener där han hämtar upp den snygga tjejen av dem i en limousine, så jag antog att han var Mr Big för att han var tät.

Fyra minuter är nog mer än Parvix sett av hela serien. Men namnet ska komma från "personligheten", tydligen:

Citat:
"He was one of those New York guys with a big personality—you just notice him as soon as he walks in the room, I called him Mr. Big because he was like a big man on campus."

http://en.wikipedia.org/wiki/John_Big
2008-09-28, 22:26
  #5782
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efraim
"Hon ville ha tips av nån som är van. Bästa rådet - prata inte om privatlivet."


Hon lever inte som hon lär märker jag...

Eller är hon bara rädd att fler ska gillar Blondis privatliv än hennes, tänk själv, en blondin till som bloggar om kläder och annat väsentligt. Är då blondis blogg intressantare så förlorar ju ankan läsare. Men det kanske var att överskatta ankans intelligens om jag tror att hon tänkt ut den teorin själv...
2008-09-28, 22:35
  #5783
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
Hon lever inte som hon lär märker jag...

Eller är hon bara rädd att fler ska gillar Blondis privatliv än hennes, tänk själv, en blondin till som bloggar om kläder och annat väsentligt. Är då blondis blogg intressantare så förlorar ju ankan läsare. Men det kanske var att överskatta ankans intelligens om jag tror att hon tänkt ut den teorin själv...

Äh, Blondinbella är en kändis. Finns inte på kartan att Linda Trosing skulle dissa en kändis. Hon slickar röv när en känd röv dyker upp. utan urskiljning. Hon skulle garanterat dejta Hitler om han bara hade ställt frågan.
2008-09-28, 22:42
  #5784
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Idag är vår kära anka särledes aktiv på sin blogg! Inte mindre än 4 inlägg. Givetvis inget nytt och spännande i Ankeborg utan bara Linda i nya kläder, Linda pratar om teaterpjäs och Linda på höstpromenad. Och givetvis Linda i Expressen.

http://img217.imageshack.us/my.php?image=561cfe1f34624ccb8538155by8.jpg
Så här nöjda var mina barn idag!

Varför tvingar Linda sina barn att pussa henne hela tiden? Och vad är det med dom där glajjorna? Och som vi ser så lyckades Melissa med sin foundation denna gång. Rynkorna syns inte alls! Notera gärna skilnnaden på Melissas läppar och ankans näbb

http://img225.imageshack.us/my.php?image=ccfdb0954850473d8d41907xs9.jpg
Vi stannade i en lekpark där barnen fick leka av sig och jag provade den här stora sköna gungan.

Hur kommer det sig att hennes barn måste "leka av sig" på lekplats? Dom ör ffs för gamla för det?

Nedan följer mysteriet med sug kuk inlägget :

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in