2008-09-27, 13:53
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Nisse är en tapper man minsann!

Och vinna/vunnit skiten med! Vad är det vi röstar på? Att hon ska bli nominerad eller blir det som vid valet när folk röstar på Kalle Anka-partiet...?
.
Jag tror vi röstar på bästa bloggen utan kategori, folkets val eller nåt sånt.
2008-09-27, 13:54
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Jag tror vi röstar på bästa bloggen utan kategori, folkets val eller nåt sånt.

Aha! Härligt, jag ska kolla runt med mina vänner om de inte kan offra sig för den goda sakens skull!
.
2008-09-27, 14:27
Medlem
m68s avatar
Äsch det var vibratot till denna Mr Big hon vaknade till, inget annat.

http://www.bondara.co.uk/gay-sex-toys/anal-vibrators/514/big-dildo-vibrator.html
2008-09-27, 14:56
Medlem
m68s avatar
Måste klistra in detta från kommentarerna, eloge till Karl-Adam.

Skrevs: Idag, 12:53
Från: Ej registrerad medlem

Jag kan svaren på alla frågorna

En fråga som Linda-lovers bör kunna besvara.

1) Är Linda egen företagare? När man ger bort sin och barnens integritet och värdighet gratis så kallas det välgörenhet, det måste man inte vara registrerad företagare för. Men ja LR har ett företag registrerat.

2) Betalar hon sociala avgifter? (sin egen pension) Ja, Linda tror på botoxkliniken när de säger att behandlingarna är en investering i henne själv. Hon fattar inte att de inte återbetalar pengarna när hon är gammal.

3) Betalar hon skatt? Ha ha, ja i hennes egen värld, hon tror att när hon ger en uteliggare en krona så är det de som menas med sociala avgifter.

4) Vad har hon för framtida planer på försörjning? Hitta en ny Fadde.

5) Tänker hon att bloggen och kvällsblaskorna ska ge henne inkomster om 10-15 år? Nej, då lever hon som partyprinsessa i Barca och har fått revansch på alla hatiska bloggkommentatorer.

6) Vad har Linda för talanger, som i framtiden kan locka en ev. arbetsgivare att anställa henne? Bönderna är alltid intresserade av billiga fågelskrämmor.

7) Är Linda så trovärdig att du som ev. arbetsgivare skulle ge henne anställning? Självklart, kolla Hanky, de sitter bara och ser på när kulorna trillar in på grund av deras belackade och bespottade guldkalv.

Lindalover numro one..............OR NOT

Karl-Adam
2008-09-27, 19:53
Medlem
William Hainess avatar
Senaste inlägget (med länkar till bilder):

Melissa dyker upp i bloggen igen regelbundet - jag antar att hon tjatade på mommie dearest?
2008-09-27, 19:57
Medlem
MissTakens avatar
Jag blir ledsen på Farmor. Ska det verkligen vara nödvändigt att lägga till det sista i följande:

"Här får min dotter lära sig att inte ha för mycket fondation.
Vilket hon brukar..."

Uppenbarligen så mår Farmor bra när hon får dissa sin egen dotter offentligt. Fy fan! Skit ska hon ha när hon gör så där!!
.
2008-09-27, 20:09
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Fy fan! Skit ska hon ha när hon gör så där!!
.
Fast nu har hon stängt för anonyma kommentarer igen.
2008-09-27, 20:27
Medlem
hallon1s avatar
Citat:
Jag blir ledsen på Farmor. Ska det verkligen vara nödvändigt att lägga till det sista i följande:

"Här får min dotter lära sig att inte ha för mycket fondation.
Vilket hon brukar..."

Uppenbarligen så mår Farmor bra när hon får dissa sin egen dotter offentligt. Fy fan! Skit ska hon ha när hon gör så där!!
.

Jag håller med dig, man blir beklämd varje gång hon dissar dottern på det där viset. Det är också tråkigt att se en tretton eller fjortonåring använda foundation, det är alldeles för tidigt och behövs inte på en ung fräsch hy. För gamla kärringar som linda med bristningar och ärr i ansiktet kan det dock behövas massor.
2008-09-27, 20:47
Medlem
Hoppas Melissa skriver detta i sin blogg:

"Här får min Mamma lära sig att inte ha för mycket läppglans.
Vilket hon brukar..."
2008-09-27, 21:14
Medlem
rogerks avatar
jag är inte bara flashback-medlem, jag är oxå förälder!
men aldrig att jag o mina barns mor lärde dottern sminkning... nej vi vill att hon skulle vara up-to-date i sammhällskunskapen o läsa dagstidningar och hänga med på matten i skolan.....
Jag undrar om LR vet vilken statsminister Sverige har?
2008-09-27, 21:44
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
jag är inte bara flashback-medlem, jag är oxå förälder!
men aldrig att jag o mina barns mor lärde dottern sminkning... nej vi vill att hon skulle vara up-to-date i sammhällskunskapen o läsa dagstidningar och hänga med på matten i skolan.....
Jag undrar om LR vet vilken statsminister Sverige har?

Musse Pigg?
2008-09-27, 21:48
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Senaste inlägget (med länkar till bilder):

Melissa dyker upp i bloggen igen regelbundet - jag antar att hon tjatade på mommie dearest?

Det var ju snällt av ankan att även låta sin rultiga ankunge få följa med till den snälla tanten på Make-Up-butiken!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in