2008-09-25, 11:14
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oriol
Va det bara JAG som såg hål i väggen på sexan när Linda va mer där o när hon åkte i vattnet o man såg hennes nipples o trosorna igenom hennes dräkt när hon klev upp ur vattnet?...

ngn som har bilder på detta:P?
Verkar det här vara Lindas fan club?
2008-09-25, 11:32
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
vänta här nu... Var det inte någon annan, en tjej med svensk namn, som gjorde hennes naglar tidigare och de blev ju såååå bra. Man blir tydligen lätt utbytt i Lindaland.

Ja, förut så var det ju den där tjejen som spydde i tv som Linda fixade sina naglar hos.
2008-09-25, 11:43
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Ja, förut så var det ju den där tjejen som spydde i tv som Linda fixade sina naglar hos.
Aha, tjejen hon även power walkade med i början av sommaren om jag inte minns helt fel.
2008-09-25, 12:42
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Aha, tjejen hon även power walkade med i början av sommaren om jag inte minns helt fel.

SpyEva blev väl dumpad när det var Eva som fick åka över till Tyra show och inte Linda!

Linda tycker väl att Evas spya är en piss i missisippi.För om det är någon som skall få åka till Tyra show för att de gjort något i TV,så är det ju Linda! För Lnda har pippat i en dokusåpa,det har inte Eva!

Eller så är det väl Eva som dumpade Linda. Med tanke på Lindas begränsade samtalsämnen och naiva världsbild,så kan ju ett seriöst umgänge med Linda vara en smula påfrestande.
Om man inte är under 15,vill säga!
2008-09-25, 13:09
Bannlyst
Detta gissar jag på ang spy eva och linda.

jag gissar på att Eva gjorde Lindas naglar gratis första gången eller andra för reklam men när hon började kräva pengar för sitt jobb så dumpade Linda henne
Linda är för stor för sina vänner nu .....
2008-09-25, 13:12
Medlem
Tack för tröjans avatar
Citat:
vänta här nu... Var det inte någon annan, en tjej med svensk namn, som gjorde hennes naglar tidigare och de blev ju såååå bra. Man blir tydligen lätt utbytt i Lindaland.

Eva som gjorde Lindas naglar tidigare verkar måttligt road över att ha blivit petad från tronen som sveriges-bästa-manikyrist.
Och kontrar i sin blogg med gratis nagelset till den som mailar henne en bra motivering.

""Eftersom att min fiiiiina väniiiinna inte går och gör naglar hos mig längre (hon går ju till en ny "som gör Sveriges snyggaste naglar"

Så vill jag nästa vecka, när jag kommit hem från Tyskland, bjuda på ett nagelset till en av mina läsare.

Bara för nöjets skull

Vill du ha ett gratis nagelset utav mig på torsdag eftermiddag, med nageltillbehör och allt som behövs för att hålla dina naglar fina.

Maila mig på eva.nazemson@hotmail.com och motivera varför just du behöver ett nagelset
""

http://www.hanky.se/Eva/23356

Eva 1 - 0 Linda så kan det gå!
Senast redigerad av Tack för tröjan 2008-09-25 kl. 13:20.
2008-09-25, 14:31
Medlem
William Hainess avatar
Publicity stunt från Evas del? Kan vara så att på grund av att hon är i Tyskland så gick Linda till någon annan...

Fast å andra sidan så har Våran Folkkära Gayikon Bionda en viss tendens att förr eller senare bränna alla broar med folk som faktiskt försöker hjälpa henne i hennes fantastiska mediala karriär.
2008-09-25, 15:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Publicity stunt från Evas del? Kan vara så att på grund av att hon är i Tyskland så gick Linda till någon annan...

Fast å andra sidan så har Våran Folkkära Gayikon Bionda en viss tendens att förr eller senare bränna alla broar med folk som faktiskt försöker hjälpa henne i hennes fantastiska mediala karriär.

märks att du inte läser Evas blogg så mycket för då hade du fattat att hon varit i salongen hela veckan
2008-09-25, 17:29
Bannlyst
Fadde vill ha tillbaka Linda

Läste på en annan sida att han visst sagt i rix radion att han fortfarande älskar henne.

är det som jag tror att dom två är ihop IGEN !! ??? !!!!
2008-09-25, 17:55
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen

Läste på en annan sida att han visst sagt i rix radion att han fortfarande älskar henne.

är det som jag tror att dom två är ihop IGEN !! ??? !!!!
Men, han lovade ju sin mamma att aldrig mer ta den kvinnans namn i sin mun och allt vad det nu var. Han hänger väl ut henne kraftigt i boken lät det ju som. Jävla gubbe, han kan väl bestämma sig.
2008-09-25, 18:09
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Fan, Fadde var i Rix Morronzoo, och han älskar fortfarande Ankan och lämnar dörren på glänt.
Hur jävla dum får man vara?
Fan att man ska behöva citera sig själv.
Men allt för att blidka hängpattemaffian.
2008-09-25, 20:14
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Farmor kontrar :

Ingen har ensamrätt på mig!
Published: 37 minuter sedan

Nu är jag hemma igen efter en härlig dag.
Fan vilket underbart väder vi har haft idag.
Man kan inte annat än att dra på sina smileband.
Fan vad lite sol gör människor glada,har ni märkt det?
Jag har gjort det iallafall. Och speciellt idag.

Härligt!
mera sol tack,mera glädje åt folket.
Det finns inget som går upp med att möta folk på stan
och dom ler. Uteserveringarna är fulla.
Alla vill åt den sista solen innan vintern kommer och tar den.
Jag har promenerat runt på stan idag och bara ägnat mig åt
shopping. Kollat runt i olika butiker och bara varit för mig själv.
Så nice! alla behöver sin alldeles egna dag där man bara kan göra sånt. Jag tycker det är jätte viktigt speciellt för själen att bara
få göra det som man vill. Man behöver inte göra det ofta,men
man ska unna sig det iallafall någon gång i månaden.
Jag kallar det själavård!

Det enda jag hade att göra idag var mina naglar hos Amal.
Och det gick på mindre än en timma.
Att det skulle skapa sådan uppmärksamhet är ju helt absurt.

Låt mig bara få säga mitt nu så är vi klara med det sen:
Jag är inte ovän med någon. Bara för att jag vill gå och göra mina naglar hos Amal, innebär inte det att jag är ovän med Eva.
Vad är det för barnslig nivå vissa av er är på. Jag bestämmer
själv vem jag vill gå till. Ingen har ensamrätt på mig,ok.
Så lägg ner ert jävla jidder nu.Så som vissa av er håller på,
det gjorde man när man gick på mellanstadiet. Det är ett fritt
land och jag är en fri människa. Nu är det slut pratat om det.

Sen satte jag fart och strosade runt i den härliga solen.
Idag har jag shoppat ett par jättesnygga svarta stövlar.
1500 kronor kostade dom och det var dom värda.
Sen köpte jag en lång och stor grå stickad tröja för 399 Kr.
Perfekt att ha nu när hösten är här och det är kallare än vanligt.
Sen blev det lite parfymer,smink och diverse saker. Och det
var jag värd...

Det enda jag har att göra idag är naglarna? Jaha? Är det ett jobb då? Vad menar människan? Vad är det för skillnad på shopping och naglar?

Notera gärna det absurda försvarstalet i mitten av inlägget. Först är det lugn shopping som följs av ett utbrott som sedan följs av ett lugnt strosande. Vad fan? Läser människan aldrig det hon skriver? Botoxen har nog nått hjärnan, hon inte fattar innebörden av att ständigt ändra sig om vem som bäst ditt och datt. Ingen tar henne seriöst till slut (om någon ens gjort den från början) Och mellanstadienivå var det ja, kanske hon skulle ta och kolla sin egen bakgård innan hon kvackar framför andras dörrar! Linda avslutar starkt med : " Det är ett fritt
land och jag är en fri människa, Nu är det slut pratat om det."
Neppeligen lilla du, om du envisas med att kvacka fram din ytliga smörja för att tjäna pengar istället för att ta ett jobb så kommer diskutionen att fortgå. Du har själv orsakat allting och du får tåla konsekvenserna av det. Ditt lilla utbrott tyder på att du innerst inne vet att det du gör är fel.
Senast redigerad av ThisIsTheZodiac 2008-09-25 kl. 20:22.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in