Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Jag åkte ut på öronen för en 1:06 för två veckor sen och har kommit efter en del.
Vad händer? Har hon fått jobb hos Emirates? Har kokaindomen fallit? Har bögarna tagit avstånd från henne? Har hon gjort några "spektakulära uttalanden" om hennes framtid?
Inget jobb där. Hon harvar vidare med sin blogg på heltid och enligt en intervju så är det väldigt jobbigt att jobba som bloggare och samtidigt vara tvåbarnsmor.
Jag bojkottar hennes blogg sen ett tag men jag hann notera att det var väldigt tyst sista tiden om bögvännerna. Vad den tystnaden beror på kan jag inte svara på men jag tror de slutade slicka röv och därmed är de bara avundsjuka och har inget existensberättigande i hennes värld.
Hon får ju enormt många bra erbjudanden i mailen varjedag och går på möten titt som tätt. En del saker nämner hon vidare med att det är hemligt och att hon berättar mer när hon får för de ansvariga. Hittills har det ju alltid slutat med någon intervju bara så än så länge har hon nog inte kunnat ta några spektakulära beslut inför/om framtiden ens.

.