2008-09-01, 15:47
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
Höll på att trilla av stolen av skratt

Published: Idag, 13:32

Det var väldigt länge sedan Linda Rosing postade någon bild på räksallad i sin blogg. Jag har saknat hennes salladsbilder oerhört det har säkert läsarna också. Därför gör jag nu slag i saken och lägger ut en alldeles egen räksalladbild. Jag vet att det inte är samma sak som när hon gör det men jag hoppas att det i alla fall kan skänka lite tröst.

2008-09-01, 15:53
Medlem
William Hainess avatar
Klockrent!

Man måste undra vad Dominika egentligen tycker om sin medbloggerska
2008-09-01, 17:36
Bannlyst
Jag undrar om inte Linda har missuppfattat som vanligt

Ang tystnadsplikt inför saker och ting
http://www.finest.se/userBlog/?uid=463&beid=1021657

han får ju snacka så varför får inte linda?

Jag tror att hon är kvar fjortisåldern där allt ska vara så märkvärdigt och hemligt....... boooooring kallas det oxå.
2008-09-02, 02:32
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Jag åkte ut på öronen för en 1:06 för två veckor sen och har kommit efter en del.

Vad händer? Har hon fått jobb hos Emirates? Har kokaindomen fallit? Har bögarna tagit avstånd från henne? Har hon gjort några "spektakulära uttalanden" om hennes framtid?
2008-09-02, 10:39
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Jadu frågan är inte lätt att svara på därför jag ställde den till er

Men man kan ju ha lite hypoteser och det skulle inte förvåna mig om Linda kommer mogna lite och bli en halvdan programledare i tv eller något. Någonting med media kommer hon absolut att ha att göra med, tror hon redan är för intrasslad i att vara C-kändis så det kommer hon inte att vilja släppa. Kanske kommer hon jobba på någon tidning eller dylikt och ha någon form av spalt, men då måste hon utveckla sin vokabulär och stavning väsentligt.

Ett annat alternativ är just att hon kommer hooka upp med Fadde igen och kanske att de far till något kamelland och är där i något år innan Linda tröttnar och vill tillbaka till "rampljuset".

När hon kommer hem så märker hon att svenska folket inte längre intresserar sig över att hon dricker en latte på morgonen innan hon drar ut och powerwalkar. Linda hamnar sedan i depression i ett halvår innan hon en dag plötsligt ser en skymt av ljus, Linda ser en kvast! Nej kvasten är inte till för att åka till blåkulla med, utan nu ska hon nämligen fixa tillbaka hennes gamla jobb som lokalvårdare (ett finare ord för städare)

Det är svårt att tippa faktiskt, tycker spelbolagen borde sätta ut lite odds på den här frågan.

Bra skrivet DonnyBoy! Du fick mig att skratta rejält.

Ingen av oss som svarat på din fråga ser några större förändringar i hennes liv. Man kan undra om vi har mer Farmor-insikt än vad hon själv har självinsikt.

Farmor har ju sina skandaler och felbeslut på sin lilla lista också och deetta bör ju följa med henne följande fem år också. En tanke är att hon kankse får jobbet som krönikör på någon obetydlig blaska. Pga att hon jobbar så hårt med heltidsjobbet som bloggare och dessutom är tvåbarnsmor så känner hon att hon inte har tid att skriva krönikor så hon anlitar en spökskrivare. Detta avslöjas med buller och bång givetvis och av den enkla anledningen att spökskrivaren använt lite svåra ord. En ny skandal och Farmor förnekar allt och därmed uppkommer depressionen du avser.
.
2008-09-02, 10:40
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Published: Idag, 13:32

Det var väldigt länge sedan Linda Rosing postade någon bild på räksallad i sin blogg. Jag har saknat hennes salladsbilder oerhört det har säkert läsarna också. Därför gör jag nu slag i saken och lägger ut en alldeles egen räksalladbild. Jag vet att det inte är samma sak som när hon gör det men jag hoppas att det i alla fall kan skänka lite tröst.

Haha, underbart!

Får man inte originalet så duger det med plagiat helt klart!
.
2008-09-02, 10:48
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Jag åkte ut på öronen för en 1:06 för två veckor sen och har kommit efter en del.

Vad händer? Har hon fått jobb hos Emirates? Har kokaindomen fallit? Har bögarna tagit avstånd från henne? Har hon gjort några "spektakulära uttalanden" om hennes framtid?

Inget jobb där. Hon harvar vidare med sin blogg på heltid och enligt en intervju så är det väldigt jobbigt att jobba som bloggare och samtidigt vara tvåbarnsmor.

Jag bojkottar hennes blogg sen ett tag men jag hann notera att det var väldigt tyst sista tiden om bögvännerna. Vad den tystnaden beror på kan jag inte svara på men jag tror de slutade slicka röv och därmed är de bara avundsjuka och har inget existensberättigande i hennes värld.

Hon får ju enormt många bra erbjudanden i mailen varjedag och går på möten titt som tätt. En del saker nämner hon vidare med att det är hemligt och att hon berättar mer när hon får för de ansvariga. Hittills har det ju alltid slutat med någon intervju bara så än så länge har hon nog inte kunnat ta några spektakulära beslut inför/om framtiden ens.
.
2008-09-02, 11:12
Medlem
Skulle inte hon börja jobba för tidningen Klick?
2008-09-02, 11:16
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cybersessan

Skulle hon? Det har jag totalt missat eller glömt. Berätta mer.
.
2008-09-02, 11:20
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Hon skrev väl krönikor i nån skvallertidning (Veckans NU?) i somras?

Det krävs i o f s inte mycket innanför pannbenet för att jobba på Klick. Kom tillbaka Puls! Allt är förlåtet!
2008-09-02, 11:32
Medlem
Det var nog det här jag tänkte på.

Från Lindas blogg:

I morse var jag och plåtade på Aftonbladet för tidningen
"klick". Linda som make up tjejen hette gjorde ett fantastiskt jobb.
Jag blev super nöjd och bilderna blev grymt fräscha.
Stefan som plåtade mig var duktig och väldigt avslappnad.
Så allt gick snabbt och bra.
Efteråt så bjöd Mirja,journalisten mig på Sushi lunch.
Vi satt uppe på Aftonbladets resturang och pratade om det
här jobbet som jag kommer att göra.
Och vad det är kommer ni att få se om några veckor i "Klick".
2008-09-02, 11:38
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Det var nog det här jag tänkte på.

Från Lindas blogg:

I morse var jag och plåtade på Aftonbladet för tidningen
"klick". Linda som make up tjejen hette gjorde ett fantastiskt jobb.
Jag blev super nöjd och bilderna blev grymt fräscha.
Stefan som plåtade mig var duktig och väldigt avslappnad.
Så allt gick snabbt och bra.
Efteråt så bjöd Mirja,journalisten mig på Sushi lunch.
Vi satt uppe på Aftonbladets resturang och pratade om det
här jobbet som jag kommer att göra.
Och vad det är kommer ni att få se om några veckor i "Klick".

Nu är ju hon ingen mästare på att formulera sig så det mesta ska väl tas med en stor nypa salt när hon försöker. Just med tanke på hur hon formulerar sig här så tyder det ju på att nåt tillkommer förutom det som hände då när hon var där just då. Jag måste ändå säga att jag tror hon klantat till tankarna bara men vi får se.
.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in