Citat:
Ursprungligen postat av m68
Hur har Slabben lyckats göra 2 skärmdumpar?
VARNING FÖR FALSK FACEBOOK!!!!!
Published: 32 minuter sedan
Den här bilden är ett fotomontage. Den här killen utger
sig för att heta Joakim Zimmermann. Och han skriver tydligen meddelande i mitt namn. Och påstår sig att han och jag skulle ha en relation med varandra.
vilket är ren jävla lögn!
Till alla er som undrar och har försökt att adda mig på facebook.
Så vill jag bara tala om att jag inte har någon facebook.
Det finns fyra facebook sidor på mig och ingen är min.
Utan det är någon idiot som utger sig för att vara jag.
Och det finns en kille som har klippt ihop en bild på mig med
honom. Och han påstår att han och jag skulle ha en relation
med varandra. VILKET ÄR REN JÄVLA LÖGN!
Jag kommer att göra en polisanmälan mot honom och
resten av dom personerna som har gjort den här falska facebooksidan. Där dom utger sig för att vara mig.
Kommentarer (2)
http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/fb718f8e-2410-43f6-8ebd-314c05e487c6.jpg
http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/439157ad-7ceb-400e-b0ef-a962305de7e7.jpg
Detta inlägg är åter ett som Nisse skrivit.
Inga särskrivningar. Nästan begripliga avslut på meningar och en nästan korrekt meningsuppbyggnad.
Och orsaken till att topplocket gick på linda,är nog att killen tar till ett liknande knep som hon själv använt sig av....att limma på någon som redan fnaskar inom media.
Dessa sidor har funnits länge,då jag har sett dessa ett tag.
Och visst är det konstigt,att samtidigt som en kåt bonde "talar ut" om att han blev anklagad av en kvinna för att vara i en relation. Som hade gett honpm kicken ur programmet!
I Lindas fall,då hon tidigare trots vetskap om dessa facebooksidor,sätter igång att spela"förorättad" är att hon är livrädd för att bli dumpad av femman!
Att i Lindas värld bli blåst på att få pippa i TV,få resor och upplevelser,få gratis vin,räkor och champagne är nog ett värre bakslag än att någon sagt till henne att hennes föräldrar dött!
Jag tror mycket väl att Linda i någon koks/vinfylla mycket väl lägrat denne man. Varför skulle han riskera sitt namn,sitt rykte och sociala status genom att påstå att han tänkte med kuken?
HA.....