2008-08-24, 16:24
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Jag glömde skriva att nån gör sig besväret att skriva jätte jättelånga religiösa kommentarer också, man får scrolla och scrolla och scrolla, jag uppfattade bara under min korta visit på "den mörka sidan" att det var nåt Jehovas vittnen dravel.
Jag är fortfarande lite chockad efter upplevelsen.

OT: Jag funderade på att åka upp till dina trakter och kolla på gamla bilar i dag, MissT.

Haha, men det passar ju i hennes blogg, sade inte hon i BB när mullvaden Jonas kom att hon tyckte det var bra att han var religiös eftersom hon brukade vara det ibland? Nåt sånt. Eller så kanske det är pappan till nåt av barnen (han var väl religiös) som tröttnat på sitt x och nu vil omvända henne? Jag hoppas dock att du inte läste alltför mkt - de påstår nämligen att "deras sådda frön" är mäktiga och gör underverk. Säg till om du behöver terapi så ska jag sätta på mig psykologglasögonen och ta fram penna och block så ska vi heala dig. Heala....hmm, kanske kallar in Runar?

Har de sånt här i trakten idag? Det var som 17. Vart? Du kommer helt säkert åka förbi där jag bor varjefall.
.
2008-08-25, 00:09
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Ah, citatet i ditt kommantatorfält har jag översatt. Stolt.

För övrigt känner jag Maria, hon är cool, men hon är en anställd skvallerjournalist på Expressen. Som sådan gör hon just sitt jobb och är glad för det.

Hahahaa...stackars kvinna!
Att figurera i samma sfär som Botoxankan....ja,vad gör man inte för brödfödan!

Vissa jobbar som eskorter,en del som parkeringsvakt och så har vi då "skvallerjournalister"!

Är denna skvallereskort månne släkt med denne Broman som jag far efter?
2008-08-25, 00:35
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Hahahaa...stackars kvinna!
Att figurera i samma sfär som Botoxankan....ja,vad gör man inte för brödfödan!

Vissa jobbar som eskorter,en del som parkeringsvakt och så har vi då "skvallerjournalister"!

Är denna skvallereskort månne släkt med denne Broman som jag far efter?

Hon har jobbat i branchen sedan långt innnan farmor Anka blev berömd. Och hon gillar skvaller, precis som alla andra på det här forumet. Jag antar att det var därför hon tog jobbet. Var på Se och hör förut. Som sagt, vissa blir parkeringsvakter... Hon får väl intervjua den redaktören ber henne intervjua, mer än så är de inte. Och Rosing är ingen hon hänger med privat heller.
2008-08-25, 00:51
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Hon har jobbat i branchen sedan långt innnan farmor Anka blev berömd. Och hon gillar skvaller, precis som alla andra på det här forumet. Jag antar att det var därför hon tog jobbet. Var på Se och hör förut. Som sagt, vissa blir parkeringsvakter... Hon får väl intervjua den redaktören ber henne intervjua, mer än så är de inte. Och Rosing är ingen hon hänger med privat heller.
Kan du inte fråga henne varför de inte ställer riktiga frågor till henne som tex hur hon tänkt jobba som flygvärdinna med en historik som pundare, eller hur hon förklarat för sin dotter varför hon i BB huset sa att hon skämdes över att dottern var så ful osv. DET är nog frågor många är intresserade att få svar på. De som intervjuar Linda slickar förmycket röv.
2008-08-25, 01:42
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Kan du inte fråga henne varför de inte ställer riktiga frågor till henne som tex hur hon tänkt jobba som flygvärdinna med en historik som pundare, eller hur hon förklarat för sin dotter varför hon i BB huset sa att hon skämdes över att dottern var så ful osv. DET är nog frågor många är intresserade att få svar på. De som intervjuar Linda slickar förmycket röv.

Linda går nog stenhårt ut med att de är avundsjuka på henne om de ställer relevanta frågor om hennes makalösa tankevurpor!Hon gillar ju att tänka ibland,som hon så allvarligt lät meddela i BB!

Att Linda inte har full koll på vad hon kvackar ur sig,bevisar hennes yttrande om folk som skriver kommentarer i hennes blogg!
Folk som skriver "dumma" inlägg är i Lindas värld losers som lägger ner tid på en person som de inte känner,när hon samtidigt talar sig varm om de rara människorna som är så gulliga med sina kommentarer som visar att de känner Linda!

Jag anser att Linda inte har full koll på verkligheten. Att yttra sig som en påse nötter,och sedan tro att folk någonsin kommer att ta henne på allvar....?

Linda kommer alltid att ses som tjejen som sprängde pippgränsen inom TV,och som jobbat hårt på att hålla sig kvar inom slampfacket.
Spelar ingen roll vad hon försöker sig på. Att utbilda sig till flygvärdinna var ju närmast skrattretande för hennes del och skamligt för komvuxbolaget som roffade åt sig pengarna för en utbildning som de,om de nu varit seriösa,upplyst linda om att folk som pundat är körda inom flygbolagen!

OM nu Linda vill satsa på något som hon kommer att göra succe inom,så är det erotiken!
Inom det området kommer hon att erhålla respekt och ses som seriös. För de meriter som hon har inom det erotiska,är det ingen som har av de yngre tjejerna!

Så Linda...mitt råd till dig som ärrad stockholmsslampa och med ett förflutet som skulle få dig att rodna mitt hjärta är....satsa på det erotiska!

Du har inget att förlora!
2008-08-25, 10:13
Medlem
z2joiss avatar
Skvallerpressen ställer inga obehagliga frågor. Däremot drar de sig inte för att publicera "obehagliga" foton. Jag ska fråga henne varför vid tillfälle. Det enda jag vet är att det finns någon slags oskriven lag, som jag aldrig riktigt förstått mig på. Vissa kändisar är det ok att outa typ en otrohetsaffär med, andra inte. Förklaringen har jag aldrig begripit. Tror det handlar om någon slags "kvinnlig" magkänsla.
2008-08-25, 10:54
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Skvallerpressen ställer inga obehagliga frågor. Däremot drar de sig inte för att publicera "obehagliga" foton. Jag ska fråga henne varför vid tillfälle. Det enda jag vet är att det finns någon slags oskriven lag, som jag aldrig riktigt förstått mig på. Vissa kändisar är det ok att outa typ en otrohetsaffär med, andra inte. Förklaringen har jag aldrig begripit. Tror det handlar om någon slags "kvinnlig" magkänsla.

"Kvinnlig"magkänsla!

Haha...mest en fråga om hur helylle personen ses som och hur mycket korren har att förlora/vinna på att hänga ut!

Kungliga snedsteg räknas inte/hängs inte ut. Snedsteg av uppgående "stjärnor"sparas till framtida behov,beroende på hur kända de blir inom en 6-mån period.

Såpakalkoner ligger alltid i framkant för att bli uthängda.

Sedan har vi planterade "scoop"!"Någon" (kändisen/kalkonen) ringer upp en korre för att få lite fart på medias uppmärksamhet. Som tex de "smygtagna" badbilder som figurerade med Linda och någon småkåt kille ståendes på en brygga. Linda hade själv kontaktat fotografen,och vips,så var hon "uthängd"igen!

Visst är Linda för tillfället ett tacksamt objekt att tjäna pengar på för media! Hon har ju exponering som livsluft och gör det mesta för att få synas i media. Givetvis hakar media på för att få sitt. Att Linda sväljer det mesta har vi ju sett de senaste 5-6 åren.

Visst är det smidigt att rikta in sig på skvaller som korre. Krävs inga större ingrepp på ens egna intellekt,bara tuta och köra. Givetvis så ingår det en stor skopa fjäsk,och man bör vara duktig på att dölja sina egna åsikter för skvallerobjekten.
I Lindas fall behövs det bara sägas att hon är "schnygg",välbotoxad,smal och duktig mamma,så har man halva inne!
Påstår man sedan dessutom att hon är kulturell,duktig författare och full av självinsikt så är det bara att ge järnet!
2008-08-25, 13:58
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
"Kvinnlig"magkänsla!

Haha...mest en fråga om hur helylle personen ses som och hur mycket korren har att förlora/vinna på att hänga ut!

Kungliga snedsteg räknas inte/hängs inte ut. Snedsteg av uppgående "stjärnor"sparas till framtida behov,beroende på hur kända de blir inom en 6-mån period.

Såpakalkoner ligger alltid i framkant för att bli uthängda.

Sedan har vi planterade "scoop"!"Någon" (kändisen/kalkonen) ringer upp en korre för att få lite fart på medias uppmärksamhet. Som tex de "smygtagna" badbilder som figurerade med Linda och någon småkåt kille ståendes på en brygga. Linda hade själv kontaktat fotografen,och vips,så var hon "uthängd"igen!

Visst är Linda för tillfället ett tacksamt objekt att tjäna pengar på för media! Hon har ju exponering som livsluft och gör det mesta för att få synas i media. Givetvis hakar media på för att få sitt. Att Linda sväljer det mesta har vi ju sett de senaste 5-6 åren.

Visst är det smidigt att rikta in sig på skvaller som korre. Krävs inga större ingrepp på ens egna intellekt,bara tuta och köra. Givetvis så ingår det en stor skopa fjäsk,och man bör vara duktig på att dölja sina egna åsikter för skvallerobjekten.
I Lindas fall behövs det bara sägas att hon är "schnygg",välbotoxad,smal och duktig mamma,så har man halva inne!
Påstår man sedan dessutom att hon är kulturell,duktig författare och full av självinsikt så är det bara att ge järnet!

Jag är övertygad om att vem som helst får intervjua Linda, oavsett man är från Kamratposten eller Aktuell Rapport. Hon vill säkert bara låtsas ha lite betänketid förs, så hon hinner dubbelkolla med andra medier om att hon snart kommer att bli på tapeten idag igen...
2008-08-25, 20:19
Medlem
Perrans avatar
jag satt brevid Linda och hennes son idag på tunnelbanan hem från jobbet. Verkade vara en trevlig tjej och ungen ställde lika många frågor som småungar gör i den åldern. Såg dom inte först och var mest inne i mitt musiklyssnande när jag "upptäckte" dom några stationer framåt. Vi åkte från T-centralen vidare ut på gröna linjen, vid Alvik eller Åkeshov stormar dom plötsligt upp och går bakåt i vagnen..dom skulle la hoppa av tänkte jag.. Men likväl sen när tåget stannar i Blackeberg så ser jag genom rutan att dom går förbi..
2008-08-25, 21:19
Medlem
Men snälla nån
Idag beskriver Linda ingående hor hon tillagar dagens middag. Hemgjort potatismos och köttkorv.

På en bild ser man dom inplastade korvarna koka i en kastrull.
Under bilden skriver Linda:Köttkorven kokar jag i lagerblad och kryddpeppar. Om ni inte provat det så gör det. Det luktar lika gott som det smakar.

Jag har väldigt svårt att tro att smakerna tränger igenom plasten på korvarna.
2008-08-26, 07:29
Medlem
My name is Earls avatar
Är det bara jag som förundras över att en kvinna som (enligt henne själv) , tjäner 90k i månaden och som är ekonomisk och tänker på framtiden (också enligt henne själv) utan att göra av med för mycket pengar, bor i en tvåa i en sunkig stockholmsförort istället för att köpa ett bra boende i villa eller radhus?
Vet hon inte att man kan det?
2008-08-26, 12:05
Medlem
MaeWests avatar
Linda har hittat en själsfrände!

http://www.expressen.se/noje/kronikorer/annikaleone/1.1278128/annika-leone-sluta-klaga-pa-linda

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in