Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Kan du inte fråga henne varför de inte ställer riktiga frågor till henne som tex hur hon tänkt jobba som flygvärdinna med en historik som pundare, eller hur hon förklarat för sin dotter varför hon i BB huset sa att hon skämdes över att dottern var så ful osv. DET är nog frågor många är intresserade att få svar på. De som intervjuar Linda slickar förmycket röv.
Linda går nog stenhårt ut med att de är avundsjuka på henne om de ställer relevanta frågor om hennes makalösa tankevurpor!Hon gillar ju att tänka ibland,som hon så allvarligt lät meddela i BB!
Att Linda inte har full koll på vad hon kvackar ur sig,bevisar hennes yttrande om folk som skriver kommentarer i hennes blogg!
Folk som skriver "dumma" inlägg är i Lindas värld losers som lägger ner tid på en person som de inte känner,när hon samtidigt talar sig varm om de rara människorna som är så gulliga med sina kommentarer som visar att de känner Linda!
Jag anser att Linda inte har full koll på verkligheten. Att yttra sig som en påse nötter,och sedan tro att folk någonsin kommer att ta henne på allvar....?
Linda kommer alltid att ses som tjejen som sprängde pippgränsen inom TV,och som jobbat hårt på att hålla sig kvar inom slampfacket.
Spelar ingen roll vad hon försöker sig på. Att utbilda sig till flygvärdinna var ju närmast skrattretande för hennes del och skamligt för komvuxbolaget som roffade åt sig pengarna för en utbildning som de,om de nu varit seriösa,upplyst linda om att folk som pundat är körda inom flygbolagen!
OM nu Linda vill satsa på något som hon kommer att göra succe inom,så är det erotiken!
Inom det området kommer hon att erhålla respekt och ses som seriös. För de meriter som hon har inom det erotiska,är det ingen som har av de yngre tjejerna!
Så Linda...mitt råd till dig som ärrad stockholmsslampa och med ett förflutet som skulle få dig att rodna mitt hjärta är....satsa på det erotiska!
Du har inget att förlora!