2008-08-23, 13:54
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Nope, det börjar redan ebba ut...varjefall för oss som är över fjorton.

Hon får nog snart komma med en intervju där hon berättar om hur hon ska hålla sig kvar i kändisvärlden eller helt enkelt göra en seriös satsning på nåt skandalöst.
.

Hmm, program om powerwalk är ju inte skandalöst, inte heller hennes fotosessioner för Klick! Undrar vilken tidning som fotat henne nu? Nåja, inget playboyutvik, inget kneg i Miltons porrimperium. Vadf kan månne återstå för denna skandaldrottning att göra för att ta sig upp till b-kändisligan igen?
2008-08-23, 13:57
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Vill minnas att hon vid nåt tillfälle kvackade ur sig nåt i stil med att man måste leva nyttigt för det är farligt med alla gifter man annars får in i kroppen och risken med vad det kan göra i förlängningen. (Mina ord och tolkning av nåt jag läst alltså)

Men botox är okej och leva på räksallad är jättebra? "Super blåst" som Farmor skulle skrivit!
.

Vid flera tillfällen vill jag påstå att hon hyllat renlevnadslivsstilen. Synd bara att för henne är det renlevnad när man SER fräsch ut. Eller åtminstone tror att man gör det *haha*
2008-08-23, 14:02
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/c8855cdc-be19-428b-8d43-73ec812da486.jpg

Hon ser inte frisk ut alls på bilden.... *suck* Kolla bara på ögonen, dom ser verkligen slitna ut. Hon börjar se ut som Miss Inga på pridefotonen. Ingen glädje alls. (kan ju kanske bero på att hon är nyvaken med)
Hon borde verkligen ta ett jobb i kassan på Ica och börja leva normalt svenssonliv och inse att C-kändislivet inte längre är något för henne.

Håller med! Om inte annat så skulle det kunna ge henne en annan syn på livet som på sikt kan vara otroligt lärorikt för henne.
.
2008-08-23, 14:03
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Hmm, program om powerwalk är ju inte skandalöst, inte heller hennes fotosessioner för Klick! Undrar vilken tidning som fotat henne nu? Nåja, inget playboyutvik, inget kneg i Miltons porrimperium. Vadf kan månne återstå för denna skandaldrottning att göra för att ta sig upp till b-kändisligan igen?

Tillkännage utklivet ur garderoben..? Helt seriöst nybliven lesbisk anka.
.
2008-08-23, 14:05
Medlem
m68s avatar
Citat:
Vill minnas att hon vid nåt tillfälle kvackade ur sig nåt i stil med att man måste leva nyttigt för det är farligt med alla gifter man annars får in i kroppen och risken med vad det kan göra i förlängningen. (Mina ord och tolkning av nåt jag läst alltså)

Men botox är okej och leva på räksallad är jättebra? "Super blåst" som Farmor skulle skrivit!
.

Icke att förglömma SILIKOOONET.
2008-08-23, 14:05
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Vid flera tillfällen vill jag påstå att hon hyllat renlevnadslivsstilen. Synd bara att för henne är det renlevnad när man SER fräsch ut. Eller åtminstone tror att man gör det *haha*

Ja, och även invärtes renlevnad vill jag minnas. Men om man lever renlevnadsmässigt och ändå måste botoxa sig för att tycka man ser fräsch ut så är det nåt som är fel i livstilen och/eller hjärnan.
.
2008-08-23, 14:06
Medlem
Fru Fossils avatar
Hon har uppdaterat bloggen nu.
Frågar sina fans om hon passar i glasögon

Och så en bild på henne själv iförd Clark Kentbrillor.
2008-08-23, 14:06
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Icke att förglömma SILIKOOONET.

Haha, nä för 17! De finns i åtanke emellanåt varjefall Vad var det hon kallade tuttarna i BB, nån som minns?
.
2008-08-23, 14:08
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fru Fossil
Hon har uppdaterat bloggen nu.
Frågar sina fans om hon passar i glasögon

Och så en bild på henne själv iförd Clark Kentbrillor.

Hej!

Trots modellen hon provar så kan jag bara säga att det kunde varit mkt värre men hon kan nog hitta bättre också...
.
2008-08-23, 14:11
Medlem
m68s avatar
Men snälla lilla Linda, brillor är inget spännande att komma med.
Dra en lina och vakna på Stureplan helt nerbajjad. Eller förresten det har du ju redan gjort.
2008-08-23, 14:13
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Men snälla lilla Linda, brillor är inget spännande att komma med.
Dra en lina och vakna på Stureplan helt nerbajjad. Eller förresten det har du ju redan gjort.

Ändå det mest spännande på länge och faktiskt helt nytt om jag minns rätt.
.
2008-08-23, 14:19
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ja, och även invärtes renlevnad vill jag minnas. Men om man lever renlevnadsmässigt och ändå måste botoxa sig för att tycka man ser fräsch ut så är det nåt som är fel i livstilen och/eller hjärnan.
.

Eller hur, dessutom är hon inte direkt gammal. Hon skulle lätt kunna se fräsch ut med en bra diet och mycket sömn. + mycket vatten och ingen alkohol. Men att hon väljer botox vid sin ålder tyder ju på lathet och dumhet...och desperation. Kanske har hon knarkat en eller två ggr för mycket. Brukar ju inte göra under för hyn det inte.

F ö så tar jag tillbaka renlevnadspåståendet, jag har läst igenom hennes blogg (nej jag har inget liv) och allt jag hittade var räksallad, thaimat, daim och godis.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in