2008-08-20, 23:11
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Frk Botox och Kalle Anka på invigning!

http://www.hanky.se/image/838/9678?1=0&co_id=300

Glöm inte att backa till 27:an där Frk Botox,Pimp Erwik och Kalle Anka ser lagom "hippa" ut. Frk Botox bär dagen till ära en svart sopsäck!!
*hur hon kunde få en inbjudan till Guldknappen är för mig en gåta,då Pimp himself gick med en annan kvinna och inte nämde Ankan med ett ord i sin blogg*

båbbi har öppen gylf på tjugo7
2008-08-20, 23:17
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Är det dock inte så att Dominika har råkat ut för ett enskilt och riktigt envist troll, medans Linda har ett dussintal som sitter och spyr ut sig galla?

Linda låter nog det vara vid det gamla!Om nu inte hon sätter sin dotter på att korrläsa kommentarerna!
Jag tror att Linda gillar mängden av kommentarer.Sedan att det spammas och att stolleper och hans bröder skriver skit om henne,räknas liksom inte.

Annars så blir det väl mest alla mellanstadieungar som skriver det vanliga...snygg,sexig,duktig,unik,etc,etc...

Förresten! Hittade en slitz.Där var Linda listad som nr 94 av 100!
Med den putslustiga infon: "Flygvärdinna,34 år. Dokusåpadrottning,playbackartist,författare,partil edare,porrstjärna-ingen har jobbat lika hårt för att klamra sig fast på listan ett år till."
2007 så låg hon som nr 60!

Och Lindas bystpolare,då?
Jo,Carolina Gynning hamnar på plats nr 22! "TV-tjej,29 år. Kanal 5 och TV4 har spelat pingpong med Carolina Gynning under den senaste tiden.Nytt för i år är att bollarna krympt radikalt." 2007 låg hon 12:a!

Gynning har en ansiktsbild med en snygg skjorta,lagom uppknäppt. Rosing däremot har en bild till midjan,en vit tröja som är nedkasad till vårtgården!

Det märks mycket väl vilken status Linda har inom "den"världen!
2008-08-20, 23:19
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
båbbi har öppen gylf på tjugo7
Jajädrar...det har han!
2008-08-20, 23:26
Bannlyst
Citat:
Fadde har sin egen blogg: http://fadde.se/
Även en på Sourze: http://www.sourze.se/default.asp?ItemID=10647125

Inget ord om Linda där eller i hans Sourzekrönikor. Tror nog han har gått vidare.
Oj en sådan nystartad blog blir det till att bokmärka. Vad för mörka sanningar han skall avslöja med tiden ger mig nästan en läckande blåsa
2008-08-21, 00:57
Medlem
Clit_Commanders avatar
Belindas blog http://tv8.se/studiobelinda
2008-08-21, 06:27
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Återigen,denna alkohol,helst då spetsad med socker!
NÄR ska fjantan lära sig att OM man nu vill ses som sund så skippar man alkoholen!

Och vem tittar på TV8?Och VAD har TV8? Och VEM är Belinda Olsson?Ännu en blondin som pippat sig fram inom media?Eller en seriös dam som gått igenom diverse mediautbildningar?
Och VAD är det som lockar Belinda att beblanda sig med Botoxankan?
Skall Botoxankan föreställa avskräckande material för folk som funderar på plastikoperationer?Träningsexpert?Matkreatör?(Tag två räkor,en skumdelfin och ett glas champagne.)
Förresten,var det inte Linda som hastigt och lustigt blivit laktosintolerant?Och då beklagade sig att hon inte kunde äta skumdelfiner längre eftersom de innehöll laktos!

Och givetvis så får Melissa klara sig själv.För mamma är nämligen på ett möte för att få vika ut sig i media!
Men misströsta inte Melissa,din mor låter dig säkert få shoppa lite nya kläder,klippa ny frisyr och hyra lite skräckfilm! Allt för att ge dig den trygghet som hon anser dig vara värd!

Kanske Belinda tänkt sig Rosing som barnexpert?En form av såpananny?

Hennes utbildning kan jag lite om, dock så är hon en dryg krönikör i stil med Linda Skugge med förkärlek för kvasifeminism.
2008-08-21, 06:33
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Noterar att Ankans träning får bestå av en eller flera flaskor champagne. Jag vet inte hur seriöst det är att börja supa en vecka efter man inlett sin träning Och på en onsdag ??? Har hon inte mer karaktär än så den kära ankan?
2008-08-21, 08:46
Medlem
m68s avatar
En bild, ja blicken säger att du är jävligt på röken en onsdag och din dotter är ensam hemma.

Jag vet egentligen inte varför jag lägger upp den
här bilden på mig från igår?
Men den är skön på någotvis.
Blicken säger något,,,,ler.

http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/326ab104-97d8-4b30-8809-ece8434adc97.jpg
2008-08-21, 09:02
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Är det dock inte så att Dominika har råkat ut för ett enskilt och riktigt envist troll, medans Linda har ett dussintal som sitter och spyr ut sig galla?

Jo, det stämmer om jag fattat det hela rätt. Ett eller flera - stänga av kommenteringsfunktionen för anonyma/helt under en period gör att stor del av trollen försvinner. Dominika har fattat det, Farmor har inte det.
.
2008-08-21, 09:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av m68
En bild, ja blicken säger att du är jävligt på röken en onsdag och din dotter är ensam hemma.

Jag vet egentligen inte varför jag lägger upp den
här bilden på mig från igår?
Men den är skön på någotvis.
Blicken säger något,,,,ler.

http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/326ab104-97d8-4b30-8809-ece8434adc97.jpg
Blicken säger: Jag har just svalt lite gubbsperma för ett halvt gram koks
2008-08-21, 14:25
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randall Flagg
Blicken säger: Jag har just svalt lite gubbsperma för ett halvt gram koks
Jag tror vi får begära tolk till det här. När inte ens Farmor fattar varför hon lägger upp den så hur ska VI då göra det? Ditt och M68s förslag om vad bilden säger tycker jag stämmer. Undrar vad Farmor tyckte den sade...?
.
2008-08-21, 18:40
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Hennes utbildning kan jag lite om, dock så är hon en dryg krönikör i stil med Linda Skugge med förkärlek för kvasifeminism.

Dessutom tydligen 7-barns mor!
Att hon vill beblanda sig med Botoxankan visar på att denna Blinda Belinda inte bryr sig om andras barn,inte!

Och tydligen så tycker blinda-belinda att Ankan är en kändis!
För inslaget skall tydligen handla om Påwwerwålking!

Och feminism? Är det att lämna sina ungar vind för våg för att kunna förverkliga sig själv?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in