2008-08-08, 22:45
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Kajsa Anka blir så småningom Farmor Anka!
Warg,djuret som hungrigt biter sig fast i vilket kadaver som helst som kan stilla dess hunger!

Media är kadavret,Linda den hungriga wargen!

Kajsa Warg!

Eller?
*för mycket ost och vindruvor?*

Kan vi ta och reda ut det när jag är mindre trött och du har återhämtat dig från vindruvorna?
.
2008-08-08, 22:45
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Frugan är teamleader så hon ska vara först! Du får byta nick, du låter som karln som är med för att skydda våra hängpattar mot överförfriskade fans! Fast vi behöver kanske en pattvakt så fan, behåll nicket!
.

Det var min intention när jag joinade Fb
2008-08-08, 22:48
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Det var min intention när jag joinade Fb

Vilken tur du hade som fann oss då!
.
2008-08-08, 22:49
Medlem
m68s avatar
Citat:
Vilken tur du hade som fann oss då!
.
Jo jag vet trodde inte att det fanns några fruntimmer här
2008-08-08, 22:50
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Jo jag vet trodde inte att det fanns några fruntimmer här

Trodde inte jag heller först men det visade sig finnas ett gäng enormt rekordliga tanter här och fler och fler ger sig till känna.
.
2008-08-08, 22:52
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Tackar tackar. Själv kan jag klia mig på bröstvårtorna och pilla mig i naveln genom att bara flytta handen vågrätt. Behöver en lyftkran av lego för att hala upp brösten i BHn

Prövat att rulla upp dem,den ena efter den andra,för att sedan med en tjusig handledsknick hiva in dem i tuttkassen?

Använder Linda förresten BH?

Även om det är silikon rakt igenom så drabbas även proteser av hängpattesyndromet!

Om fjollan inbillar sig att hon kommer att vara förskonad ifrån det,så kan jag härmed upplysa frk botox att så inte är fallet!

För skinnet runt proteserna blir utan elasticitet,precis som för oss vanliga dödliga!
HA!

Tjacka dig en tuttkasse,Linda! Du är faktiskt snart 35,din hagga!Och spänstigt skinn är endast 20-åringar förunnat,efter 25 så går det bara utför!
2008-08-08, 22:55
Medlem
Clara Hertzs avatar
Citat:
Trodde inte jag heller först men det visade sig finnas ett gäng enormt rekordliga tanter här och fler och fler ger sig till känna.
.

Let´s rule the world!
2008-08-08, 22:55
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Prövat att rulla upp dem,den ena efter den andra,för att sedan med en tjusig handledsknick hiva in dem i tuttkassen?

Använder Linda förresten BH?

Även om det är silikon rakt igenom så drabbas även proteser av hängpattesyndromet!

Om fjollan inbillar sig att hon kommer att vara förskonad ifrån det,så kan jag härmed upplysa frk botox att så inte är fallet!

För skinnet runt proteserna blir utan elasticitet,precis som för oss vanliga dödliga!
HA!

Tjacka dig en tuttkasse,Linda! Du är faktiskt snart 35,din hagga!Och spänstigt skinn är endast 20-åringar förunnat,efter 25 så går det bara utför!

Det där får vi nog ta upp på hennes blogg. Om jag förstått Farmors hjärna rätt så missade hon även lektionerna som gällde naturlagarna om att med tiden drar allt vidare söderut. Eller missförstod hon - naturlagarna söderöver innebar hmmhmm...?
.
2008-08-08, 22:56
Medlem
MaeWests avatar
Citat:

Kan vi ta och reda ut det när jag är mindre trött och du har återhämtat dig från vindruvorna?
.

Fan vad jag är patetisk.....som erwik hade tyckt!

Näst intill väldigt långsökt tom för mig!

Sorry!
2008-08-08, 22:57
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clara Hertz
Let´s rule the world!

Fortsätter Farmor blogga så får vi i god tid veta när nästa Pride-festival är och då dyker vi i hängpatteligan upp och går med i tåget med skyltar som det står Hängpatte-Pride på!
.
2008-08-08, 22:58
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Fan vad jag är patetisk.....som erwik hade tyckt!

Näst intill väldigt långsökt tom för mig!

Sorry!
Nääääääääää, det var ju kul juuu! Sluta vara patetisk nu Mae!
.
Senast redigerad av MissTaken 2008-08-08 kl. 22:58. Anledning: fan vad det försvinner bokstäver i postningarna - har ni märkt det ni med?
2008-08-08, 22:59
Medlem
Fru Fossils avatar
Citat:
Nu ska vi se helt OT men kul.

Hängpattemaffian.

1. Miss Taken
2. Mae West
3. Fru Fossil
4. M68
5.Clara Hertz

Känner att jag måste byta nick till något mer hängpatteaktigt

Jag ska stå först!
Nån djävla ordning får det faktiskt vara.
Jag är antagligen äldst. Och mina pattar hänger mest.

När jag anser att vi är tillräckligt många ska vi ha hängpatteträff i Umeå. Då ska vi marschera i samlad tropp hem till Donny Boy, kasta oss i en böghög över honom och tortera honom med snärtiga hängpattekast.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in