2008-08-18, 21:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av midnattsblå
Japp 100%
Jahapp. Då måste alla genast sluta besöka sidan för alla vi vet att det enda som får DonJohnsons våta dröm om porrfilm uppfylld hänger helt på den ekonomiska situationen. Mindre besök=mindre pengar=större chans till alternativa inkomster=Bert Milton/amatörporrfilm.
2008-08-18, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Randall Flagg
Jahapp. Då måste alla genast sluta besöka sidan för alla vi vet att det enda som får DonJohnsons våta dröm om porrfilm uppfylld hänger helt på den ekonomiska situationen. Mindre besök=mindre pengar=större chans till alternativa inkomster=Bert Milton/amatörporrfilm.

Just precis Duktig gosse *klappa på huvet*
2008-08-18, 21:42
Bannlyst
Citat:
Just precis Duktig gosse *klappa på huvet*
Tack
Jag försöker bli berusad här så mitt vanliga slötänkande är månne än sämre idag.

Btw hängpatteklubben borde ha en maskulin motsvarighet med Hängpungeklubben
2008-08-18, 21:44
Medlem
Citat:
Tack
Jag försöker bli berusad här så mitt vanliga slötänkande är månne än sämre idag.

Btw hängpatteklubben borde ha en maskulin motsvarighet med Hängpungeklubben

Ajaj inte bra att dricka på en måndag.
2008-08-18, 21:45
Bannlyst
Citat:
Ajaj inte bra att dricka på en måndag.
I en värld där människor som Linda Rosing hyllas måste man supa till
2008-08-18, 21:47
Medlem
Citat:
I en värld där människor som Linda Rosing hyllas måste man supa till

Ja det är iof sant, har du en att bjuda på?
2008-08-18, 21:47
Medlem
William Hainess avatar
Jag skriver i den här tråden för att jag är Biondas number on... two (sorry, glömde bort Donnie!) fan.
2008-08-18, 21:51
Bannlyst
Citat:
Ja det är iof sant, har du en att bjuda på?
Tackar Linda nej till ETT glas vin?
2008-08-18, 21:53
Bannlyst
Citat:

Tror det är fleras dröm att se henne lyckas, inte bara min!
2008-08-18, 21:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Håller med. Jag skulle själv kuna ställa upp som statist i gruppknullsscenen, alltid velat stå där i skymundan och dra i snoppen
2008-08-18, 21:56
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson

Jag hoppas verkligen att hon lyckas kombinera en porrkarriär med en musikkarriär - vad sägs om en live show i Globen där hon blir dubbelknullad, medan hon bältar ur sig sin "smach hit" Forget Me Not? Under allt detta så kan hon även spela poker, då vår Bionda har oändligt med talanger
Senast redigerad av William Haines 2008-08-18 kl. 22:30.
2008-08-18, 22:34
Medlem
MaeWests avatar
"Hejjjjj,jag heter Melissa! Jag ska börja här i eran skola.Jag vill att ni respekterar mig för jag har en mamma som är snygg. Min mamma har varit med i TV,där hon gav erotisk mambo ett ansikte. Alla är avundsjuka på min mamma!
För min mamma är snygg,har äkta proteser i stället för hängpattar,har en massa botox i ansiktet för att hon ska vara snygg och gillar att spruta in rumpfett i läpparna,för då blir hon jättesnygg!

Jag blir bara kompis med de tjejer som tycker min mamma är snygg.Och om ni hela tiden säger att min mamma är snygg,så kan ni få följa med till min mammas bögkompis och hans bögpojkvän. De gör min mamma jättesnygg.
Ni som inte tycker att min mamma är snygg,ni är bara avundsjuka,och får inte leka med mina idoler,som jag får träffa jämt. Det får inte ni!

Jag vet att ni vill komma hem till mig och träffa min snygga mamma. Hon arbetar jättehårt med att blogga! Hon skriver massor av bra saker,vart man gör naglar,handlar kläder och vet ni,min snygga mamma är jättekulturell.
Hon fick vara med på en cirkus som kulturell sak,och cirkusen var på plattan för det var någon konstig kultursak nyligen i stan.Min mamma fick vara med för att hon är jätteduktig på att skriva böcker och blogga,jag lovar!

Min mamma tycker att hon den där slampan som var med i BB och pippade med en arabfransos är ett skämt! Hon kallas visst grynning,eller var det fylling,kommer inte ihåg och min snygga mamma säger att jag inte ska bry mig om denna slampa som är konstgjord.Hon har inte äkta proteser,som min snygga mamma,och använder inte botox lika mycket och är bara en fejk. Säger min mamma och så snygg som min mamma är,är bara seriösa kvinnor.

Jag kräver respekt av er här i klassen,för jag bloggar oxå,för nu får jag hjälpa min snygga mamma att skriva kränkande kommentarer till alla som inte gillar min mammas jättebraiga blogg på hanky.
Det är så många som är fula,cp,dampiga som skriver en massa dumma kommentarer på min mammas blogg,så eftersom jag är Melissa,så har jag rätt att kränka idioterna som inte skriver att mamma är snygg!

Jag vill sitta där jag syns,för ni ska respektera mig och ta hänsyn till mig för min mamma heter Linda Rosing!
Om ni inte förstår detta,så är ni dumma i huvvet och bara avundsjuka!"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in