2008-07-30, 18:48
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Problemet är ju att så fort någon försöker komma med den poängen så kvackar hon ut sig om att alla är avundsjuka - och det kommer med sannolikt bli konsekvensen av detta också. Erwik verkar åtminstone har försökt att få henne att greppa det litegrann, men det går bara in ytligt. Bakom skuggorna nya Linda så smyger den gamla Linda omkring och väntar på uppbrottet mellan dom två. Lindas grej i livet är ju att vara kändis, så jag tror inte hon kommer att sluta med det så länge någon fortfarande lägger notis till henne.

Det är ett problem för det innebär att så snart avundsjukeargumentet fastslås så är de ej mottagliga för några argument alls. Vi får trösta oss med att det är bara lågbegåvade och sinnesslöa som tar till detta.
.
2008-07-30, 18:50
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fru Fossil
Ibland misstänker jag att hon kommenterar i sin egen blogg.

Men det är nog bara det att jag är avundsjuk.

HERREGUD VAD FOLK ÄR PATETISKA!
TILL MELISSA OCH KEVIN= NI ÄR JÄTTE SÖTA BÅDA TVÅ OCH VERKAR HA ETT JÄTTE FINT FÖRHÅLLANDE TILL ERAN MAMMA,SOM UPPENBARLIGEN ÄR JÄTTE STOLT ÖVER ER!
SKITEN SOM FOLK SKRIVER OM ER HANDLAR BARA OM AVUNDSJUKA,ENSAMMA OCH SOCIALTSTÖRDA MÄNNISKOR SOM BEHÖVER HJÄLP!
SPOTTA DEM I ANSIKTET, IGNORERA DEM SEN OCH LÅT DEM INTE RÖRA ER I RYGGEN. FÖR DET ÄR DE INTE VÄRDA!!

Kan helt klart vara Farmor som skrivit det där! De som går i tokförsvar har de alls läst och förstått nåt?
.
2008-07-30, 18:52
Medlem
Laktostolerants avatar
Kolla in! Rosing har ju för fan ingen midja!! För det är väl hon? Ser ut som en karlkropp.

http://213.131.156.10/xpo/bilder/20071107113901.jpg
2008-07-30, 18:52
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Stop harrasing the milf

Det finns inte en enda milf som trakasseras i den här tråden sörru!
.
2008-07-30, 18:54
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laktostolerant
Kolla in! Rosing har ju för fan ingen midja!! För det är väl hon? Ser ut som en karlkropp.

Jo, nog var det hon allt...de ögonen känns igen! Midjeförlusten har aldrig varit så tydlig någon gång. Dålig fotograf som inte såg till att det blev "osynligt".
.
2008-07-30, 19:19
Medlem
William Hainess avatar
Nu är jag besviken att slaskpressen ännu inte har snatchat upp storyn "Linda Rosing rasar över nätmobbing mot barn" än. I och för sig, Aftonbladet hade ju sin faghagstory, så de är nog nöjda med den...
2008-07-30, 21:27
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:

TILL MELISSA OCH KEVIN= NI ÄR JÄTTE SÖTA BÅDA TVÅ OCH VERKAR HA ETT JÄTTE FINT FÖRHÅLLANDE TILL ERAN MAMMA,SOM UPPENBARLIGEN ÄR JÄTTE STOLT ÖVER ER!
SKITEN SOM FOLK SKRIVER OM ER HANDLAR BARA OM AVUNDSJUKA,ENSAMMA OCH SOCIALTSTÖRDA MÄNNISKOR SOM BEHÖVER HJÄLP!
SPOTTA DEM I ANSIKTET, IGNORERA DEM SEN OCH LÅT DEM INTE RÖRA ER I RYGGEN. FÖR DET ÄR DE INTE VÄRDA!!

Det där är ju hennes stil till punkt och särskrivning. Men CAPS lock varianten var ny.
2008-07-30, 21:30
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
"Så här ser det ut backstage där alla som ska sjunga hänger.
Alltså bakom scenen."

Näe? Är back stage bakom scenen? *fnissar hejdlöst*
2008-07-30, 21:50
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Snälla tant hängpatte! Mellanslag, mellanslag, mellanslag.....

Tant hängpatte gillar inte mellanslag,tant hängpatte gillar tighta grejer!
2008-07-30, 21:53
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Problemet är ju att så fort någon försöker komma med den poängen så kvackar hon ut sig om att alla är avundsjuka - och det kommer med sannolikt bli konsekvensen av detta också. Erwik verkar åtminstone har försökt att få henne att greppa det litegrann, men det går bara in ytligt. Bakom skuggorna nya Linda så smyger den gamla Linda omkring och väntar på uppbrottet mellan dom två. Lindas grej i livet är ju att vara kändis, så jag tror inte hon kommer att sluta med det så länge någon fortfarande lägger notis till henne.

Jag undrar om Erwik känner sig stolt över att ha väckt upp denna mediala fågelskrämma?

Jag tror att han inte riktigt visste vad han släppte lös,när han introducerade Frk Botox för "bögligan".
2008-07-30, 22:00
Medlem
MaeWests avatar
Citat:

Vi är Jätte avundsjuka,Jätte ensamma och Jätte Jätte!

Och jag tycker att sådana här Jätte skrikiga inlägg visar på att det finns folk som tycker det är helt ok för en person att sälja ut sina barn enkom för sitt egna egos skull!

Hoppas att stolpskottet som skrev detta,aldrig skaffar sig barn,då ett normalt IQ tycks saknas,Jätte Mycket!
2008-07-30, 22:07
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laktostolerant

Barnen är nog jättestolta över sin mor!

Har hon överhuvudtaget haft en kvinnlig kropp?
Mer än proteser då,som vilken shemale som helst kan skaffa sig för att sedan kunna kalla sig "kvinna"!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in