Citat:
Ursprungligen postat av Fru Fossil
Jag hörde och såg Linda när hon var TV-stjärna i TV400:s Kändisnytt, eller vad det nu heter.
Hon klarade med nöd att läsa innantill, och det var f-n inte många rader hon skulle läsa upp.
Aldrig i livet att hon skulle klara ett sånt där ring-in-program. Där förväntas de ju hålla låda hela tiden, om absolut ingenting.
Men - å andra sidan. De kanske gör ett ring-in-program vinklat på henne. Typ ett ord på sju bokstäver. Ledtråd: Kan fungera som bröstinplantat.
Då kan hon ju prata om hur snygg hon är.
Och det kan hon säkert göra hur länge som helst.
Kanske Bobby kan få agera sidekick?
Och komma i bild och truta lite med fläskläpparna tillsammans med Linda.
MissT. Du tar verkligen fram det sämsta i mig.

Haha, fan också att jag inte såg det men hur som helst - hennes karriär som det är över innan den ens startade...som så mkt annat.
Farmor kommer fibbla och strula om den frågan. Hon kallar väl sin typ av implantat för gelegodis, hallongodis eller nåt sånt. De orden har inte sju bokstäver. Kommer gå käpprätt åt helvete mao.
Haha, med Bobby som sidekick så bör ju kanske rätt svar på den frågan bli vadd eller vad nu transorna stoppar bh:n med. Bobby ivrigt plutande och lekandes med bröstmusklerna så Farmor blir helt bortkollrad och blöt mellan fjädrarna tills hon inser att hon är i sändning och då tar en funderar på om hon ska förföra eller klä om till transa...återigen, hål som hål för Bobbys del.
Hihi förlåt att jag har dåligt inflytande på dig men du:
.