Hon försörjer sig väl på att knappt göra någonting och hennes livslånga dröm har varit att bli känd och det är hon. Sen om inte alla har samma mål och drömmar är en sak men hon har ju lyckets med det hon vill uppnå.
Hon försörjer sig väl på att knappt göra någonting och hennes livslånga dröm har varit att bli känd och det är hon. Sen om inte alla har samma mål och drömmar är en sak men hon har ju lyckets med det hon vill uppnå.
Precis!
Jag menar, till och med Meral Tasbas tröttnade till slut och skaffade sig ett ordinärt jobb. En riktig "quitter" i Lindas internationella karriär!
Linda kommer aldrig att lämna oss ifred. Hon kommer antingen a) att bli en framtida Lill-babs (en annan "artist" som inte kan sjunga men som gillar att synas), eller b) bli en framtida Anne Nicole Smith, som hittas död under oklara omständigheter 75 kilo tyngre än idag.
Personligen tycker jag det är underbart att hon finns. Tänk så otroligt många glädjetårar och skratt hon gett oss under de här åren. Gud lägger ju sällan alla ägg i samma korg, men i det här fallet måste han ha missat korgen totalt. Undra på att hon får kompensera med operationer och annat. You go girl, hoppas du har många år kvar att ge. Grattis på tråddagen.
Linda kommer aldrig att lämna oss ifred. Hon kommer antingen a) att bli en framtida Lill-babs (en annan "artist" som inte kan sjunga men som gillar att synas), eller b) bli en framtida Anne Nicole Smith, som hittas död under oklara omständigheter 75 kilo tyngre än idag.
Personligen tycker jag det är underbart att hon finns. Tänk så otroligt många glädjetårar och skratt hon gett oss under de här åren. Gud lägger ju sällan alla ägg i samma korg, men i det här fallet måste han ha missat korgen totalt. Undra på att hon får kompensera med operationer och annat. You go girl, hoppas du har många år kvar att ge. Grattis på tråddagen.
Glad Biondadag allihopa!!!
Tror inte Linda kommer att gå i Lill-Babs eller Anna Nicole Smiths fotspår, tror mer att Alice Timanders skor kommar fyllas av farmor. Sen tror jag att farmor har en dröm om att bli den nya familjen Wahlgren. Bilden av Linda, Melissa & Kevin på scen sjungandes trallvänliga schlagers ger nog farmor motivation & gåshud.
Skall även jag basta ikväll till denna tråds ära!!
Blanda inte in Lill-Babs i Lindasåpan. Jag kan förstå den som nu inte tycker att Lill-Babs har så bra sångröst men hon har under 55 års tid genom träget och intensivt engagemang underhållit svenska folket. Hon har dragit fullt hus på grund av sin artistbegåvning och utstrålning; inte genom löjliga och barnsliga flummigheter som Linda. Hon har gett sina barn en bra uppfostran och jag tror inte att barnen behöver skämmas över henne som Lindas barn borde göra. Hon har inte gjort sig känd genom att knulla offentligt. Och de som har köpt veckotidningar för att läsa om henne har förmodligen gjort det av intresse för henne som artist och person, inte som i Lindafallet där det här på Flashback finns två fullproppade trådar där 99 % av inläggen gottar sig i hur dum Linda är, hur ful hon är och hur idiotiskt hon uppför sig.
Blanda inte in Lill-Babs i Lindasåpan. Jag kan förstå den som nu inte tycker att Lill-Babs har så bra sångröst men hon har under 55 års tid genom träget och intensivt engagemang underhållit svenska folket. Hon har dragit fullt hus på grund av sin artistbegåvning och utstrålning; inte genom löjliga och barnsliga flummigheter som Linda. Hon har gett sina barn en bra uppfostran och jag tror inte att barnen behöver skämmas över henne som Lindas barn borde göra. Hon har inte gjort sig känd genom att knulla offentligt. Och de som har köpt veckotidningar för att läsa om henne har förmodligen gjort det av intresse för henne som artist och person, inte som i Lindafallet där det här på Flashback finns två fullproppade trådar där 99 % av inläggen gottar sig i hur dum Linda är, hur ful hon är och hur idiotiskt hon uppför sig.
Oj, ett Lillbabsfan!!? Hej farfar. Jo, det kanske var orättvist. Lillbabs fyller ju ändå ut krogar på sitt eget namn. Jag tar tillbaka. Det jag mer tänkte på var Lill-babs förmåga att synas lite här och där överallt utan att egentligen anstränga sig. Typ till påsk ringer Aftonbladet upp Lill-babs och frågar om hon ska köpa Påskmust eller coca cola till påskordet. Sån kommer Linda eventuellt också att bii.
Linda Rosing tar skit som vanligt
måndag 29 september 2008 16:41
I kväll spelar vi in ett nytt Studio Belinda med Katerina Janouch, Katarina Wenstam och Linda Rosing. På Rosings blogg kommer bitterreaktionerna med en gång när hon skriver att hon ska hit. Ringde dom dig samma dag, fattar du inte att du är längst ner på listan blabla. For the record. Vi var lite sega i redaktionen och kom inte på förrän tidigt i morse att en självklar gäst för ämnet är Linda. Producenten skyndade sig att ringa och tur för oss att hon kunde. Vi kommer ofta på toppbra gäster försent. Så funkar det i mädija.
Jag hoppas att Linda skiter i alla bittra varelser därute. Och jag tackar min lyckliga stjärna för att mina bloggläsare förvisso är vassa och kritiska ibland men ack så snälla (merparten). Tack.
Tack Belinda för att du väljer en gäst som kan vara en inspiration för oss alla. Vi hoppas på visdomsord.
Det blev inte mycket vila för mig inte. Som vanligt när jag ska försöka ligga still och koppla av så ringer det konstant i min mobil. Och jaaaa,jag var tvungen att ta dom här samtalen nu.
Nu sitter jag och väntar på min taxi som ska köra mig till Munchenbryggeriet. Där Studio Belinda spelas in.
Jag känner mig fortfarande trött om jag ska vara helt
ärlig. Hoppas att det inte kommer att synas så mycket. Som
tur finns det en make up tjej som tar hand om mig där så jag
behöver bara sätta mig i stolen så sköter hon resten. Sååå
skönt och bekvämt. Jag kommer att lägga mig så fort
jag kommer hem. För i morgon är det jag som tänker sova ut.
Det har jag inte gjort på hur länge som helst.
Och det behöver jag nu,det ska gudarna veta.
Min son är hos sin pappa den här veckan, så då kan jag
passa på och sova ut inatt.
För sen resten av den här veckan har jag full upp.
Nu börjar bitterheten visa sig i inläggen. Notera tonen i det fetstilta. Vem fan skriver sådär om man inte är bitter? Men såklart, det är enklare att skylla på alla andra som inte förstår eller svudsjukar sig. Eller värre ändå: Bitterinläggar sig!
Producenten från Belindas program på Tv8, ringde mig och
frågade om jag ville var med i hennes program i studion.
Det spelas in i kväll men kommer att visas Måndagen den
6 Oktober kl:21.00 på Tv8.
Anka nummer 2:
Ämnet som vi ska diskutera/debattera ikväll känns viktigt.
Jag kan tycka att varför har man inte tagit upp det här ämnet
som en disskution förut? Men bättre sent en aldrig.
Så ni får vänta tills nästa vecka innan ni får veta vad det är
vi ska prata om.
Självklart kommer jag även att länka från min blogg här så ni
kan se. Så jag tacka ja och kommer att bli hämtade med en
taxi kvart i sex. Så nu ska jag passa på och vila lite innan så jag känner mig laddad för en debatt.
Oh la la, Fröken Farmor är redo för debatt. Detta kan inte bli annat än bra. Som sagt, vilka bevingade ord ska kväkas ur denna fågels halsar denna gång? Tur hon tacka ja och bli hämtade med taxi
Oj, ett Lillbabsfan!!? Hej farfar. Jo, det kanske var orättvist. Lillbabs fyller ju ändå ut krogar på sitt eget namn. Jag tar tillbaka. Det jag mer tänkte på var Lill-babs förmåga att synas lite här och där överallt utan att egentligen anstränga sig. Typ till påsk ringer Aftonbladet upp Lill-babs och frågar om hon ska köpa Påskmust eller coca cola till påskordet. Sån kommer Linda eventuellt också att bii.
Nja du missar en sak, Lill babs är folkkär sen hon slog igenom som 16åring. Linda Rosing är en B-kändis eller kanske tom kategori c. Hon är ett objekt man skrattar åt.
Nja du missar en sak, Lill babs är folkkär sen hon slog igenom som 16åring. Linda Rosing är en B-kändis eller kanske tom kategori c. Hon är ett objekt man skrattar åt.
Eller så ser man vem som har störst tråd, för att avgöra vem som är folkkärast. Bara en idé.