2008-09-29, 09:46
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Det där får du allt ta och utveckla!

Hon försörjer sig väl på att knappt göra någonting och hennes livslånga dröm har varit att bli känd och det är hon. Sen om inte alla har samma mål och drömmar är en sak men hon har ju lyckets med det hon vill uppnå.
2008-09-29, 13:29
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Hon försörjer sig väl på att knappt göra någonting och hennes livslånga dröm har varit att bli känd och det är hon. Sen om inte alla har samma mål och drömmar är en sak men hon har ju lyckets med det hon vill uppnå.

Precis!

Jag menar, till och med Meral Tasbas tröttnade till slut och skaffade sig ett ordinärt jobb. En riktig "quitter" i Lindas internationella karriär!
2008-09-29, 13:40
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit

Linda kommer aldrig att lämna oss ifred. Hon kommer antingen a) att bli en framtida Lill-babs (en annan "artist" som inte kan sjunga men som gillar att synas), eller b) bli en framtida Anne Nicole Smith, som hittas död under oklara omständigheter 75 kilo tyngre än idag.

Personligen tycker jag det är underbart att hon finns. Tänk så otroligt många glädjetårar och skratt hon gett oss under de här åren. Gud lägger ju sällan alla ägg i samma korg, men i det här fallet måste han ha missat korgen totalt. Undra på att hon får kompensera med operationer och annat. You go girl, hoppas du har många år kvar att ge. Grattis på tråddagen.
2008-09-29, 13:54
Medlem
ajerikssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Linda kommer aldrig att lämna oss ifred. Hon kommer antingen a) att bli en framtida Lill-babs (en annan "artist" som inte kan sjunga men som gillar att synas), eller b) bli en framtida Anne Nicole Smith, som hittas död under oklara omständigheter 75 kilo tyngre än idag.

Personligen tycker jag det är underbart att hon finns. Tänk så otroligt många glädjetårar och skratt hon gett oss under de här åren. Gud lägger ju sällan alla ägg i samma korg, men i det här fallet måste han ha missat korgen totalt. Undra på att hon får kompensera med operationer och annat. You go girl, hoppas du har många år kvar att ge. Grattis på tråddagen.

Glad Biondadag allihopa!!!

Tror inte Linda kommer att gå i Lill-Babs eller Anna Nicole Smiths fotspår, tror mer att Alice Timanders skor kommar fyllas av farmor. Sen tror jag att farmor har en dröm om att bli den nya familjen Wahlgren. Bilden av Linda, Melissa & Kevin på scen sjungandes trallvänliga schlagers ger nog farmor motivation & gåshud.

Skall även jag basta ikväll till denna tråds ära!!
2008-09-29, 14:04
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ajeriksson
Glad Biondadag allihopa!!!

Tror inte Linda kommer att gå i Lill-Babs eller Anna Nicole Smiths fotspår, tror mer att Alice Timanders skor kommar fyllas av farmor. ...........
Ja nu var det ju så att Alice Timander hade ett yrke som gav henne en rejäl försörjning så hon snyltade nog ej på andra.
Senast redigerad av rogerk 2008-09-29 kl. 14:06.
2008-09-29, 14:07
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Ja nu var det ju så att Alice Timander hade ett yrke som gav henne en rejäl försörjning så hon snyltade nog ej på andra.

Precis.

Linda är i en klass för sig inom svensk populärkultur. Om det är något att skryta om får ni avgöra själva...

För övrigt - dagens Lindabild (orkar inte klistra in dom andefattiga inläggen): http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/0f47e024-2895-4a34-9981-cf7085c9d7eb.jpg
Senast redigerad av William Haines 2008-09-29 kl. 14:19.
2008-09-29, 14:37
Medlem
Citat:

Blanda inte in Lill-Babs i Lindasåpan. Jag kan förstå den som nu inte tycker att Lill-Babs har så bra sångröst men hon har under 55 års tid genom träget och intensivt engagemang underhållit svenska folket. Hon har dragit fullt hus på grund av sin artistbegåvning och utstrålning; inte genom löjliga och barnsliga flummigheter som Linda. Hon har gett sina barn en bra uppfostran och jag tror inte att barnen behöver skämmas över henne som Lindas barn borde göra. Hon har inte gjort sig känd genom att knulla offentligt. Och de som har köpt veckotidningar för att läsa om henne har förmodligen gjort det av intresse för henne som artist och person, inte som i Lindafallet där det här på Flashback finns två fullproppade trådar där 99 % av inläggen gottar sig i hur dum Linda är, hur ful hon är och hur idiotiskt hon uppför sig.
2008-09-29, 14:45
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashy
Blanda inte in Lill-Babs i Lindasåpan. Jag kan förstå den som nu inte tycker att Lill-Babs har så bra sångröst men hon har under 55 års tid genom träget och intensivt engagemang underhållit svenska folket. Hon har dragit fullt hus på grund av sin artistbegåvning och utstrålning; inte genom löjliga och barnsliga flummigheter som Linda. Hon har gett sina barn en bra uppfostran och jag tror inte att barnen behöver skämmas över henne som Lindas barn borde göra. Hon har inte gjort sig känd genom att knulla offentligt. Och de som har köpt veckotidningar för att läsa om henne har förmodligen gjort det av intresse för henne som artist och person, inte som i Lindafallet där det här på Flashback finns två fullproppade trådar där 99 % av inläggen gottar sig i hur dum Linda är, hur ful hon är och hur idiotiskt hon uppför sig.

Oj, ett Lillbabsfan!!? Hej farfar. Jo, det kanske var orättvist. Lillbabs fyller ju ändå ut krogar på sitt eget namn. Jag tar tillbaka. Det jag mer tänkte på var Lill-babs förmåga att synas lite här och där överallt utan att egentligen anstränga sig. Typ till påsk ringer Aftonbladet upp Lill-babs och frågar om hon ska köpa Påskmust eller coca cola till påskordet. Sån kommer Linda eventuellt också att bii.
2008-09-29, 18:20
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Belinda fösvarar Linda. (ja hur lät det där då)

Tack Belinda för att du väljer en gäst som kan vara en inspiration för oss alla. Vi hoppas på visdomsord.
2008-09-29, 18:24
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Dagens anka:

Nu börjar bitterheten visa sig i inläggen. Notera tonen i det fetstilta. Vem fan skriver sådär om man inte är bitter? Men såklart, det är enklare att skylla på alla andra som inte förstår eller svudsjukar sig. Eller värre ändå: Bitterinläggar sig!

Producenten från Belindas program på Tv8, ringde mig och
frågade om jag ville var med i hennes program i studion.
Det spelas in i kväll men kommer att visas Måndagen den
6 Oktober kl:21.00 på Tv8.

Anka nummer 2:

Oh la la, Fröken Farmor är redo för debatt. Detta kan inte bli annat än bra. Som sagt, vilka bevingade ord ska kväkas ur denna fågels halsar denna gång? Tur hon tacka ja och bli hämtade med taxi

Dagens farmor 3 och 4 innehöll inget annat än Farmor på skönhetssalong och Farmor äter frukost. Knappt värt att kommentera men vi tar en bild http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/957c6b79-b914-4b80-a5fd-3866b2eb947a.jpg
Senast redigerad av ThisIsTheZodiac 2008-09-29 kl. 18:33.
2008-09-29, 18:31
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Oj, ett Lillbabsfan!!? Hej farfar. Jo, det kanske var orättvist. Lillbabs fyller ju ändå ut krogar på sitt eget namn. Jag tar tillbaka. Det jag mer tänkte på var Lill-babs förmåga att synas lite här och där överallt utan att egentligen anstränga sig. Typ till påsk ringer Aftonbladet upp Lill-babs och frågar om hon ska köpa Påskmust eller coca cola till påskordet. Sån kommer Linda eventuellt också att bii.

Nja du missar en sak, Lill babs är folkkär sen hon slog igenom som 16åring. Linda Rosing är en B-kändis eller kanske tom kategori c. Hon är ett objekt man skrattar åt.
2008-09-29, 18:53
Bannlyst
Zodiacen

Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Nja du missar en sak, Lill babs är folkkär sen hon slog igenom som 16åring. Linda Rosing är en B-kändis eller kanske tom kategori c. Hon är ett objekt man skrattar åt.
Eller så ser man vem som har störst tråd, för att avgöra vem som är folkkärast. Bara en idé.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in