2008-08-11, 21:56
Medlem
William Hainess avatar
Det är väl bra att Biondan hjälper sina vänner? Vilken tjej!
2008-08-11, 21:56
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
Nej det var ju på pride som dom blev utkastade även fast erwik hade rätt armband så hade ju inte Linda det så båda fick gå ut och iväg. det var ju det erwik skrev om i sin blogg
detta + att någon hade tagit bort Lindas uppträdande
hon skulle alltså ha uppträtt på pride men tydligen gillade inte den som bestämmer detta och tog bort henne.
det stod i den tidningen som linda skriver för
Kommer inte ihåg vad den tidningen heter men jag kollade vad hon hissade och dissade och hon dissade just det att hon blev borttagen

http://www.finest.se/userBlog/?uid=463&blogPage=6

Att Linda inte fick "uppträda"beror nog till stor del på att hon alltid behöver en stor dos konstgjort självförtroende,som gör att hon blir alldeles för självsäker!
2008-08-11, 21:58
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
Hon som dom två senaste gångerna var sjuk hävdade att hon minnsan aldrig är sjuk och nu har hon haft förkyling 3 gånger på 3 månader !!!!!!!!!!!!!
det är mer än vad en normal människa ha på 3år !!!!!!!!!!!!!

Hon klämde ju in en halsfluss oxå,om jag inte missminner mig!
2008-08-11, 22:35
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Att Linda inte fick "uppträda"beror nog till stor del på att hon alltid behöver en stor dos konstgjort självförtroende,som gör att hon blir alldeles för självsäker!

Eller för att även om en hel del c-kändisar uppträder på Pride så brukar de åtminstone, du vet, KUNNA SJUNGA och inte låta som en strypt bakfull katt som fastnat på framhjulen?
2008-08-11, 22:52
Medlem
MaeWests avatar
Linda har lyssnat!
Jäntans bilddagbok är numer lösenordsskyddad!

Och tydligen har jäntan kroknat på att bli läst!
http://dirtybow.blogg.se/

Var det inte Melissa som själv skrev att hon nu äntligen skulle slippa anonymiteten?

Tänk om jag kunde begripa varför folk som gör allt för att få bli medias tittgodis slår bakut och ylar om "integritet" när de blir allmänhetens egendom?

Snart blir det väl gnäll över att ingen vet vem hon är!
2008-08-11, 23:00
Medlem
William Hainess avatar
Bravo Linda - eller vem det nu var som fick henne göra det - ett steg i rätt riktning.

Och har folk kallat henne fet? Vad är det för FEL på människor?!
2008-08-11, 23:04
Medlem
NolaDarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Bravo Linda - eller vem det nu var som fick henne göra det - ett steg i rätt riktning.

Och har folk kallat henne fet? Vad är det för FEL på människor?!

är inte melissa i västerås hos sin pappa just nu eller är hon tillbaka i sthlm? är hon i västerås så kan det ju vara så att hennes pappa fick henne att lösenordsskydda sin blogg. av någon anledning har jag fått uppfattningen att han är vettigare än linda. iofs är det ju inte så svårt...
2008-08-11, 23:19
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NolaDarling
är inte melissa i västerås hos sin pappa just nu eller är hon tillbaka i sthlm? är hon i västerås så kan det ju vara så att hennes pappa fick henne att lösenordsskydda sin blogg. av någon anledning har jag fått uppfattningen att han är vettigare än linda. iofs är det ju inte så svårt...

Nej,Melissas pappa är tydligen inte vettigare än Linda.

För nu ska jäntan bo med sin ömma moder!
Eftersom Linda nu för tiden kan locka sin dotter med ett liv i stockholm som är bra mycket häftigare än hos pappa i hallsta,så har dottern nu valt att få sitt lystmäte mättat gällandes bögar,shopping,videokvällar,mm hos "mamma".

Tydligen så ska hon gå i skolan här i stockholm.
Hur det ska gå,vete gudarna!

Jag var en sväng inne på finest när Alex skrev ett gnällinlägg om Linda. Då tipsade jag om att Linda kanske skulle ses som mer seriös om hon slutade upp med att vika ut sina barn på sin blogg och att lösenordskydda jäntans bloggar!

Nu har Jäntans bilddagbok fått lösen och tydligen skall hon öppna en ny blogg. För jag tror inte att Melissa kan stå emot sin lust att få visa upp sitt "glamourlösa"liv i stockholm!
2008-08-12, 08:25
Medlem
MissTakens avatar
Dagens Farmor #1:

"I need a dress now?
Published: Igår, 00:43

Jag vill hitta en klänning till Torsdagens "Guldknappengala".
Vad ska jag ha på mig?

Snälla kom med förslag,jag måste ha något snyggt och
annorlunda.

Är det någon som har något förslag på butik?
Jag behöver verkligen veta nu?"

Vet hon inte om hon behöver en klänning nu? Vet hon inte om hon verkligen behöver veta nu? Hon som har sån koll på mode och har en massa bögvänner borde väl inte ha några problem att hitta en butik med klänningar...?
.
2008-08-12, 09:00
Medlem
m68s avatar
Jag skulle vilja se hennes egna kylskåp. Vad kan det finnas i den, någon gammal avdankad räksallad?

Läs nya Solo,där jag visar er vad jag har
i mitt kylskåp.
(Den här bilden togs när jag var inneboende
hos Bobby.Så det var min kyl med i en månad).
Han som har fotat heter,Pavel Maria.

Vems Kylskåp?
Published: 17 minuter sedan

Godmorgon på er!

Av kommentarerna att dömma i förra inlägget, så ska
jag förklara det här med kylskåpet en gång för alla.

Ja, det är Bobbys kök!
Eftersom jag bodde hos honom i en månad innan
jag fick tillgång till min nya lgh. Och jag gjorde det här
jobbet för Solo under den tiden, så fick det bli iBobbys kök.
Men det var lika mycket min kyl då eftersom jag
oxå handlade mat dit och bodde där.
Så nu vet ni,hoppas att ni är nöjda med det svaret nu.

Kommentarer (9)
http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/1031bea2-2d73-4865-bcfa-8a645be769a1.jpg
2008-08-12, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Dagens Farmor #1:

"I need a dress now?
Published: Igår, 00:43

Jag vill hitta en klänning till Torsdagens "Guldknappengala".
Vad ska jag ha på mig?

Snälla kom med förslag,jag måste ha något snyggt och
annorlunda.

Är det någon som har något förslag på butik?
Jag behöver verkligen veta nu?"

Vet hon inte om hon behöver en klänning nu? Vet hon inte om hon verkligen behöver veta nu? Hon som har sån koll på mode och har en massa bögvänner borde väl inte ha några problem att hitta en butik med klänningar...?
.

En svart sopsäck med hål för huvudet och armarna är både praktisk och billig. Inte heller allt för skadlig om man råkar vomera. Köp en rulle på ICA för 24:- så räcker det till många fester...
2008-08-12, 09:11
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
En svart sopsäck med hål för huvudet och armarna är både praktisk och billig. Inte heller allt för skadlig om man råkar vomera. Köp en rulle på ICA för 24:- så räcker det till många fester...

Det sägs ju att allt klär en stjärna så jag tycker verkligen att detta var ett bra förslag och jag hoppas hon anammar det!
.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in