2008-09-20, 15:14
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HotChocolate
Men nu måste du tänka på att Farmor inte är som alla andra 12-åringar. Hon har intellekt och tankekapacitet som den anka hon är. En människoanka dessutom. Om hon säger att hon köpt en kamera i Barca kan vi utgå från att hon med stor sannolikhet INTE inhandlat dito.

Hon kanske köpte en sådan där engångskamera och nu vet hon inte hur hon skall få över bilderna från den till datorn
2008-09-20, 15:57
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alpha-beta
Asså jag har alltid undrat, varifrån kommer det här med att hon kallas för farmor?

Är det någon som vet vad som hände med hennes flygvärdinna karriär? Klarade hon inte av flygbolagens krav på att flygvärdinnan ska klara av att fråga "kaffe eller te?" och momentet med att demonstrera flygsäkerheten?

När hon började fylla läpparna med skit så de blev så stora att de kom en vecka INNAN Farmor när hon gick runt ett hörn så såg de ut som anknäbbar. De ser fortfarande ut som anknäbbar och Farmor Anka från Ankeborg blev namnet. Det har nu förkortats till enbart Farmor i de allra flesta sammanhangen.

Utbildningen verkar hon inte göra ett dugg med. Förmodligen har hon insett att bolagen inte anställer flygvärdinnor med knarkskandaler bakom sig. De som vet har berättat att det är en regel som finns inom bolagen.
.
2008-09-20, 15:58
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Hon kanske köpte en sådan där engångskamera och nu vet hon inte hur hon skall få över bilderna från den till datorn

Haha, ja och som hon är så blir det ju en digitalkamera av det. Noterade tidigare i tråden att syntettäcken hade blivit dun....fäller farmor om nätterna...?
.
2008-09-20, 16:03
Medlem
William Hainess avatar
Hur kommer det sig att farmor fick in en bild av frysande Melissa och Kevin för ett par dagar sedan? Eller bilderna i köket?

Näe, tror fröken är lat och bara väljer att komma med ursäkter.
2008-09-20, 16:19
Medlem
HotChocolates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Haha, ja och som hon är så blir det ju en digitalkamera av det. Noterade tidigare i tråden att syntettäcken hade blivit dun....fäller farmor om nätterna...?
.

Den där halsflussen tror jag inte ett dugg på! Hon fick nog penicillin pga att det kliar någonstans. Om hon ligger där och krafsar med klorna är det klart hon fäller!
2008-09-20, 16:23
Medlem
HotChocolates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Hur kommer det sig att farmor fick in en bild av frysande Melissa och Kevin för ett par dagar sedan? Eller bilderna i köket?

Näe, tror fröken är lat och bara väljer att komma med ursäkter.

Antingen kommer hon med lama ursäkter eller så låtsas hon att hennes lögner aldrig yttrats. Hon tror att hon är så smart att hon minsann överlistar alla. I själva verket är det bara sig själv hon lyckas lura. En bedrift det med iof!
2008-09-20, 16:23
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HotChocolate
Den där halsflussen tror jag inte ett dugg på! Hon fick nog penicillin pga att det kliar någonstans. Om hon ligger där och krafsar med klorna är det klart hon fäller!

Tänkte inte på det! Måste skaffa mig lite mer erfarenhet om hur fjäderfän tänker och funkar.
.
2008-09-20, 16:28
Medlem
HotChocolates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken

Tänkte inte på det! Måste skaffa mig lite mer erfarenhet om hur fjäderfän tänker och funkar.
.

Kom då bara ihåg att söka på människoanka. Vanliga fjäderfän fungerar lite annorlunda än Farmor, tror jag. T.ex. letar de mat, medan Farmor undviker mat. De värnar om sin avkomma och trivs ofta bra i flock.
2008-09-20, 19:52
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Dagens Farmor:

Ja herregud. Farmor gjorde hårförlängning. Vem hade nåååånsin kunnat aaaana detta? Farmor försöker väl alltid vara så naturlig som möjligt? Givetvis kunde hon inte bara låta sidovagnen göra detta utan att försöka utnyttja situationen för egen vinning. Jag kan tänka mig dialogen: Jag är Linda Rosing, proffs bloggerska. Gör gratis hår förlängning på mig och min sido vagn så nämner jag dig i min proffsiga blogg. Det hårförlängerskan kanske inte fattade var att 95% av alla besök på bloggen utgörs av spammare och häcklare som aldrig i helvete skulle vilja förknippas med farmor och använda sig av dom tips hon ger.
Senast redigerad av ThisIsTheZodiac 2008-09-20 kl. 19:56.
2008-09-20, 19:59
Medlem
William Hainess avatar
Får notera att nu slutade Lindas period av att posta bilder på sin kära dotter.

Nåja, Melissa ville säkert synas...
2008-09-20, 23:38
Medlem
Hårförlängningar

Jag gick i fällan för fem år sedan. Min dotter fick en sådan och det var väl bara syntetiskt hår, tror jag, men vi betalade ca 3 tusen kronor för den orgasmen!
Det är det dummaste beslut jag någonsin tagit när det gäller mina barn men som en naiv morsa trodde jag att det var något bra och beständigt. Då visste jag inte att hårförlängningen räcker i tre månader, sedan måste man klippa av sig allt hår eftersom själva förlängningen är en limmad historia som inte ser klok ut när håret växer ut. Dessutom går ju inte hårhelvetet att kamma pga allt lim och limfogar. Jag blir vansinnig bara att tänka på det.
*explodera-smiley*
Själv har jag naturligt hår som är lika tjockt och räcker lika långt ner till rumpan. Vad vill människor uppnå egentligen?
2008-09-21, 00:17
Medlem
Tolvans avatar
Jag hade inga problem med löshåret jag hade för 7 eller 8 år sedan (resultatet av en misslyckad klippning). "Plupparn" var av vax så de värmdes innan man tog bort dem, inga problem med att tvätta håret eller kamma det heller men det var iofs äkta hår precis som det Linda och Melissa använd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in