2008-07-26, 17:13
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagg i gräset
Åh herregud! Det har etsat sig fast i mitt minne. Glömmer aldrig slafsljuden och det frenetiska sugandet

Och knastret!
Som uppstod när hon tuggade i sig kräftan,UTAN att skala den först!
2008-07-26, 17:25
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Och som den expert Linda nu är på gaysvängen i stockholm(och snart kanske även berlins)så utnämner hon härmed Klubb G,inte bara stockholms,utan HELA sveriges bästa gayställe! W O W !!!

Knappast ett sammanträffande att de som driver klubben även bloggar på Hanky
2008-07-26, 17:39
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:
Och knastret!
Som uppstod när hon tuggade i sig kräftan,UTAN att skala den först!

Ja just ja, knastret. Alltså jag har aldrig sett nån människa äta kräftor som hon gjorde.
2008-07-26, 17:51
Medlem
Fru Fossils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Du var tjejen som dina klasskamrater valde sist när ni skulle spela fotboll på gympan eller hur? Det är därför du är bitter nu i det vuxna livet och tror att du kan välja dig själv till kapten. Nej du så funkar det inte här heller.

Lilla vän. Damer i min ålder har inte spelat fotboll. Det är ett betydligt senare påfund att sådan sport kan utövas av flickor. Så var det verkligen inte på min tid. Inte heller valdes jag sist i andra bollsporter som utövades på den tiden. Jag har heller inte varit hackkyckling, mobboffer eller panelhöna. Sorry, gullet - du är helt fel ute.

Men det gör inget. Det är vi vana vid.

Och jag har inte utnämnt mig till kapten. Kapten är militär rang, den ska förtjänas. Jag har utnämnt mig till teamleader. Vill MaeWest och MissT ha någon titel så är de säkert kvinnor nog att utse sig själva till det.

Ligg inte vaken och fundera på sånt nu. Du får bara ont i huvudet.
2008-07-26, 17:57
Medlem
Fru Fossils avatar
Citat:
Varför ska du få på skallen av oss stalkande,hyeneliknande gamar?

Vi som slänger våra hängpattar över axeln för att kunna skriva dräpande inlägg om den vackraste varelse som hitintills överlevt ett inträde i vår galax från någon mysko,outforskad planet?

Jag såg oxå denna varelse,när hon kunde tas för en kvinna.
Med stor förtjusning följde jag denna person och hade faktiskt stor nöje av hennes självklara insikter!
Som att man blir brun när man bastar,att det är roligt att tänka och hennes förvåning när hon fick reda på att Micke faktiskt bodde i ett samhälle som till stor del påminde om stockholm!

Någon som kommer ihåg när den världsvana frk rosing kalasade på kräftor?

Det inlägget var faktiskt roligare än bloggen som trodde jag jobbade på Aftonbladet.
Jag tar av mig hatten och bugar nådigt för att visa min uppskattning.
Samt dallrar klädsamt med celluliterade (?!?) fläskiga lår.

För egen del uppskattade jag hennes teori om att hon inte behövde ha ögonskydd när hon solade solarium. "För att jag är så van".

Sen har jag - för att alla verkligen ska förstå vilken storhet jag är i den här tråden - faktiskt druckit vin ihop med BigBrotherMickes mamma. Hon var inte så sugen på att prata om hans tid i huset.

Det ni!
2008-07-26, 18:57
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Jag diggar damerna i den här tråden. Vilket ordförråd som förgyller dessa långa men ack så ensamma dagar framför datorn.
Det värsta är att denna tråd är den som jag frekventerar mest av alla på fb nuförtiden.....
2008-07-26, 19:01
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Gudars vilken gay blogg hon har allas våran fröken Rosing.

Jag skulle vilja ha lite mer info om kräftincidenten. När var hur? Finns det bilder? Ljud? Video?
2008-07-26, 19:06
Medlem
My name is Earls avatar
Fenomenet "fag hags" har ju diskuterats här i tråden, och om man vill lära sig, visar femman ett program om fag hags i kväll.
2008-07-26, 19:13
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Jag är blind! Jag skulle aldrig kollat in Biondas tidigare blogginlägg. Då hade jag aldrig sett denna mardröm visualisera sig sig på mina ögonhinnor

http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/95114f5d-7b67-4372-946c-cd2460059134.jpg

Klicka för fan på länken på egen risk. Det var det hemskaste jag sett.....
2008-07-26, 19:20
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Fenomenet "fag hags" har ju diskuterats här i tråden, och om man vill lära sig, visar femman ett program om fag hags i kväll.

Jag har lovat mig själv att bojkotta Kanal 5, men jag kanske gör ett undantag för den här dokumentären - den låter lite smått tragikomisk! Kan bli lullig lördagshalvfyllematerial.

Citat:
Kanadensisk dokumentär från 2005. I denna underhållande dokumentär möter vi tre homosexuella män, och kvinnorna som älskar dem. De tre paren lever i inte helt okomplicerade relationer baserade på ovillkorlig kärlek och platonisk vänskap. De delar med sig av sina liv och ger oss en ny syn på den stereotypa bild som finns av faghags idag. Vi får också se hur grupper som SWISH (Straight Women in Support of Homos) jobbar för att synliggöra faghagsen som grupp.

Linda borde göra en svensk version av SWISH! Linda som fag hag, måste ju synliggöras. Kom igen Linda! Jag vet att du läser och jag vet att du vill
2008-07-26, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Jag är blind! Jag skulle aldrig kollat in Biondas tidigare blogginlägg. Då hade jag aldrig sett denna mardröm visualisera sig sig på mina ögonhinnor

http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/95114f5d-7b67-4372-946c-cd2460059134.jpg

Klicka för fan på länken på egen risk. Det var det hemskaste jag sett.....

hon ser porrig ut
2008-07-26, 19:29
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anders__
hon ser porrig ut

Nehejj du! En människa som inte ens lyckas med bedriften att få knulla på film kan inte bli porrig
Hon ser mer ut som en avskavd sälhona med ledsyn.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in