2008-08-03, 14:36
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Nu vet jag inte exakt vad hon äter men träningsschemat verkar visserligen vara rätt intensivt men inte extremt i mina ögon. Nej jag tror inte att ungdomar har sådan kontroll överlag men de som verkligen är seriösa med att ha en perfekt kropp är nog det. Titta in i träningsforumet här så får du se att det är vanligare än man tror då visserligen mest bland män här på fb.

Kaffe, räksallad och godis enligt det som framkommit i bloggen. Bör vara mer men man vet aldrig med henne.

Uj, vad folk tränar hårt om inte hennes anses extremt. Ja, jag ska kika in där vid tillfälle och se hur det verkar och skaffa mig referensramar som inte bygger på mig själv.
.
2008-08-03, 14:40
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Kaffe, räksallad och godis enligt det som framkommit i bloggen. Bör vara mer men man vet aldrig med henne.

Vilket är också det enda som framkom i intervjun.

Hennes träningsschema är inte SÅ farligt - att gå till gymmet 3-4 gånger i veckan är i alla fall rätt normalt. Däremot så verkar hon dock äta tok för lite. Skulle vara intressant om Anna Skipper hade fått tag i henne istället för Fladder...
2008-08-03, 14:56
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Vilket är också det enda som framkom i intervjun.

Hennes träningsschema är inte SÅ farligt - att gå till gymmet 3-4 gånger i veckan är i alla fall rätt normalt. Däremot så verkar hon dock äta tok för lite. Skulle vara intressant om Anna Skipper hade fått tag i henne istället för Fladder...

Haha, nu får ni sluta ge mig komplex! Jag har nyss gått från v-rummet till köket och hämtat en kopp kaffe. Dagens 4:e motionspass avslutat. Powerwalk och styrketräning i form av lyft av kaffekanna och hålla kvar muskeln i spänning under ihällandet i mugg och en repetition vid upplyft av kaffemugg in till v-rum igen!
.
2008-08-03, 15:02
Bannlyst
Vad jag störde mig på är att Indien inte har EN prins eller ens ETT kungahus.
Det finns en mängd olika kungliga familjer, men ingen av dom heter Indiens prins. Prins av Brahamajavaputra eller något i den stilen men _inte_ Indiens prins.
2008-08-03, 15:07
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av condor
Vad jag störde mig på är att Indien inte har EN prins eller ens ETT kungahus.
Det finns en mängd olika kungliga familjer, men ingen av dom heter Indiens prins. Prins av Brahamajavaputra eller något i den stilen men _inte_ Indiens prins.

Klart, men antagligen så blev Allas Våran Folkkära Gayikon Bionda antagligen presenterad för honom som "Indiens prins" och hon har väl ungefär lika bra koll som medelsvensken har. Nej i det här fallet så är jag på Team Bionda. Woo!
2008-08-03, 15:55
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quanto_tempo
Roligaste kommentaren (någon här?) hittils, plockat från bloggen:

"Malin! Du är så jäkla fjortis! Vet din mamma att du har en botoxanka som förebild? "

http://www.hanky.se/frameset/gmain/gleft/memberblogentry.aspx?me_id=22&be_id=11032

sorry det var jag
2008-08-03, 15:57
Medlem
MissTakens avatar
Sitter och letar lite skoj om CB och sprang på detta inlägg från henne om Farmor. Säger en del egentligen....ja, om det är sant förstås.

"Tystnad

Klart vi fått munkavel. Jag hatar det och Lindis också. Däför får jag fördriva tiden med att skriva något helt annat.

Lindis och jag var trogna gäster på folketsparken i Västerås på åttiotalet när vi var unga tonåringar. Vi brukade lyssna på diverse artister som uppträdde. Bland annat Lili och Sussi. (vad hände med dom?)

Men Lindis älskade Carola och Pernilla, jag tror det var en autograf av Pernilla (kan ha varit Carola) som hon bytte bort sin hamster för med sin kusin.

Skrivet av Cecilia Beckroth 2006-aug-31 11:20:02 "
.
2008-08-03, 15:57
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Haha, nu får ni sluta ge mig komplex! Jag har nyss gått från v-rummet till köket och hämtat en kopp kaffe. Dagens 4:e motionspass avslutat. Powerwalk och styrketräning i form av lyft av kaffekanna och hålla kvar muskeln i spänning under ihällandet i mugg och en repetition vid upplyft av kaffemugg in till v-rum igen!
.

haha du beskrev precis en normal dag i ZodiacHemmet!
2008-08-03, 16:00
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
haha du beskrev precis en normal dag i ZodiacHemmet!

Haha, tack för att du kom fram så jag inte behövde känna mig så ensam! Du noterade som jag kanske hur tyst allt blev så snart jag hade berättat vad motion är?
.
2008-08-03, 16:10
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Haha, tack för att du kom fram så jag inte behövde känna mig så ensam! Du noterade som jag kanske hur tyst allt blev så snart jag hade berättat vad motion är?
.

Vad är V-rummet för rum? Jag sitter i D-rummet!
2008-08-03, 16:13
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Tystnad

Klart vi fått munkavel. Jag hatar det och Lindis också. Däför får jag fördriva tiden med att skriva något helt annat.

Lindis och jag var trogna gäster på folketsparken i Västerås på åttiotalet när vi var unga tonåringar. Vi brukade lyssna på diverse artister som uppträdde. Bland annat Lili och Sussi. (vad hände med dom?)

Men Lindis älskade Carola och Pernilla, jag tror det var en autograf av Pernilla (kan ha varit Carola) som hon bytte bort sin hamster för med sin kusin.

Huuga. Jag tycker ibland synd om Linda när man ser personerna som hon har valt att beblanda sig med. Alex framstår som rena guldkornet i jämförelse av Bäckroten.
2008-08-03, 16:16
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac

Vad är V-rummet för rum? Jag sitter i D-rummet!

V = vardagsrummet! D = damrummet...?
.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in